TOP 20 spletnih strani

Poleg vrstnega reda najpopularnejših strani, je bilo pred kratkim objavljeno poročilo o tem, koliko časa so bile te strani v letu 2007 uporabnikom nedosegljive (downtime).
TOP 20 spletnih strani

Pingdom je postregel z zanimivimi rezultati.

Glede na podatke, s katerimi razpolaga Alexa, je Yahoo najbolj obiskana stran.  Pingdom pa je za omenjene, najbolj obiskane strani, izvedel raziskavo, o tem koliko časa so bile v letu 2007 nedosegljive. Najbolje se je odrezal Yahoo, najslabše pa YouTube in Blogger.

Spletne strani po vrsti glede na obiskanost in trajanje nedosegljivosti v letu 2007:

1. Yahoo…………………0m
2. Google………………..7m
3. MySpace……………10m
4. MSN……………..2h 45m
5. eBay…………………..6m
6. YouTube……….4h 44m
7. Facebook…………..25m
8. Wikipedia………2h 23m
9. Craiglist…………..1h 9m
10. Live…………….1h 48m
11. Amazon……………21m
12. Blogger………..4h 47m
13. Go……………………..8m
14. Aol…………………….3m
15. Microsoft…………..13m
16. CNN………………….22m
17. ComCast…………….3m
18. IMDB………………..29m
19. Flickr…………………30m
20. Photobucket….1h 23m

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje