Toyota s hibridno tehnologijo do leta 2020

Iz največjega proizvajalca avtomobilov na svetu so sporočili, da bodo do leta 2020 v vse svoje nove avtomobile vgrajevali hibridno tehnologijo.
Toyota s hibridno tehnologijo do leta 2020

Toyota skrbi za okolje.

Toyota je v zadnjih letih z modelom Prius naredila velik korak naprej v razvoju okolju prijaznih avtomobilov. S Priusom so v nekaterih državah, naprimer v ZDA, dosegli tudi lep prodajni uspeh.

Toyotin šef razvoja motorjev Masatami Takimoto je napovedal, da bodo vsi novi avtomobili od leta 2020 naprej opremljeni s hibridno tehnologijo. Dodal je, da Toyota pričakuje povečanje zmogljivosti tovrstnih motorjev, predvsem pa pocenitev njihove izdelave.

Trenutno so namreč hibridni avtomobili, predvsem zaradi akumulatorjev ter električnih motorjev, zelo dragi. Pričakujejo, da bodo do omenjenega leta ceno izdelave hibridnega avtomobila izenačili s ceno izdelave avtomobila na bencinski pogon.

Vir: CNET News

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje