Tradicionalno oglaševanje za spletna podjetja

Spletno trženje je postalo zelo uspešno, zato mnoga spletna podjetja zanemarjajo tradicionalne načine trženja, ki lahko prav tako povečajo promet na spletni strani in celo pritegnejo nove stranke. Sledi nekaj idej, ki bodo prišle prav vsakemu tržniku.
Tradicionalno oglaševanje za spletna podjetja

S tradicionalnimi načini trženja lahko pridobite nove stranke.

Naslov spletne strani: Naslov svoje spletne strani vključite v vsako poslano pismo ali e-sporočilo. Če se ukvarjate z maloprodajo spletni naslov dodajte tudi na vsako embalažo, lahko pa ga vključite tudi v zaposlitvene oglase.

Vizitke: Vsaki pošiljki proizvodov priložite tudi vizitko, ki vsebuje tudi naslov vaše spletne strani. Vključite lahko tudi kupon ali kodo za popust, kar bo še povečalo obisk vaše spletne strani, s tem pa boste lahko tudi merili učinke.

Predstavitve: Če se udeležujete konferenc in drugih predstavitev naj vsaka stran predstavitve vsebuje tudi naslov spletne strani, saj tako utrjujete svojo blagovno znamko.

Promocijski material: Oglaševanje preko promocijskega materiala je še vedno učinkovito, zato nanj poleg logotipa in imena podjetja vključite tudi svoj spletni naslov.

Vozila: Naslov spletne strani podjetja naj bo prav tako viden na vseh vozilih podjetja. Pazite le na njegovo velikost in čitljivost.

Uniforme: Če zaposleni v vašem podjetju nosijo uniforme, na njih dodajte tudi spletni naslov podjetja.

Kljub temu, da spletno trženje postaja vse bolj konkurenčno, navadno ni dovolj le ta tržna pot. Obstaja mnogo tradicionalnih metod trženja, ki lahko učinkovito povečajo obisk spletne strani, pri čemer pa je pomembna tudi ustvarjalnost.

 

Vir: BusinessKnowHow

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje