Tradicionalno oglaševanje za spletna podjetja

Spletno trženje je postalo zelo uspešno, zato mnoga spletna podjetja zanemarjajo tradicionalne načine trženja, ki lahko prav tako povečajo promet na spletni strani in celo pritegnejo nove stranke. Sledi nekaj idej, ki bodo prišle prav vsakemu tržniku.
Tradicionalno oglaševanje za spletna podjetja

S tradicionalnimi načini trženja lahko pridobite nove stranke.

Naslov spletne strani: Naslov svoje spletne strani vključite v vsako poslano pismo ali e-sporočilo. Če se ukvarjate z maloprodajo spletni naslov dodajte tudi na vsako embalažo, lahko pa ga vključite tudi v zaposlitvene oglase.

Vizitke: Vsaki pošiljki proizvodov priložite tudi vizitko, ki vsebuje tudi naslov vaše spletne strani. Vključite lahko tudi kupon ali kodo za popust, kar bo še povečalo obisk vaše spletne strani, s tem pa boste lahko tudi merili učinke.

Predstavitve: Če se udeležujete konferenc in drugih predstavitev naj vsaka stran predstavitve vsebuje tudi naslov spletne strani, saj tako utrjujete svojo blagovno znamko.

Promocijski material: Oglaševanje preko promocijskega materiala je še vedno učinkovito, zato nanj poleg logotipa in imena podjetja vključite tudi svoj spletni naslov.

Vozila: Naslov spletne strani podjetja naj bo prav tako viden na vseh vozilih podjetja. Pazite le na njegovo velikost in čitljivost.

Uniforme: Če zaposleni v vašem podjetju nosijo uniforme, na njih dodajte tudi spletni naslov podjetja.

Kljub temu, da spletno trženje postaja vse bolj konkurenčno, navadno ni dovolj le ta tržna pot. Obstaja mnogo tradicionalnih metod trženja, ki lahko učinkovito povečajo obisk spletne strani, pri čemer pa je pomembna tudi ustvarjalnost.

 

Vir: BusinessKnowHow

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje