Tradicionalno oglaševanje za spletna podjetja

Avtor Ursa Kostic — 07.04.2009
Komentiraj!
Spletno trženje je postalo zelo uspešno, zato mnoga spletna podjetja zanemarjajo tradicionalne načine trženja, ki lahko prav tako povečajo promet na spletni strani in celo pritegnejo nove stranke. Sledi nekaj idej, ki bodo prišle prav vsakemu tržniku.
Tradicionalno oglaševanje za spletna podjetja

S tradicionalnimi načini trženja lahko pridobite nove stranke.

Naslov spletne strani: Naslov svoje spletne strani vključite v vsako poslano pismo ali e-sporočilo. Če se ukvarjate z maloprodajo spletni naslov dodajte tudi na vsako embalažo, lahko pa ga vključite tudi v zaposlitvene oglase.

Vizitke: Vsaki pošiljki proizvodov priložite tudi vizitko, ki vsebuje tudi naslov vaše spletne strani. Vključite lahko tudi kupon ali kodo za popust, kar bo še povečalo obisk vaše spletne strani, s tem pa boste lahko tudi merili učinke.

Predstavitve: Če se udeležujete konferenc in drugih predstavitev naj vsaka stran predstavitve vsebuje tudi naslov spletne strani, saj tako utrjujete svojo blagovno znamko.

Promocijski material: Oglaševanje preko promocijskega materiala je še vedno učinkovito, zato nanj poleg logotipa in imena podjetja vključite tudi svoj spletni naslov.

Vozila: Naslov spletne strani podjetja naj bo prav tako viden na vseh vozilih podjetja. Pazite le na njegovo velikost in čitljivost.

Uniforme: Če zaposleni v vašem podjetju nosijo uniforme, na njih dodajte tudi spletni naslov podjetja.

Kljub temu, da spletno trženje postaja vse bolj konkurenčno, navadno ni dovolj le ta tržna pot. Obstaja mnogo tradicionalnih metod trženja, ki lahko učinkovito povečajo obisk spletne strani, pri čemer pa je pomembna tudi ustvarjalnost.

 

Vir: BusinessKnowHow

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!