Treeters: koga boste danes obdarovali?

Avtor Maruša Žibert — 24.01.2014
Komentiraj!
Medtem ko nas številni ponudniki zasipavajo z dnevnimi ponudbami bonov, s katerimi si lahko s precejšnjim popustom omislimo marsikaj, je ekipa Treeters pomislila drugače. Kaj, če bi lahko prek aplikacije na Facebooku obdarili svoje prijatelje?
Treeters: koga boste danes obdarovali?

Treeters

Treeters je namreč prva slovenska aplikacija za družbeno obdarovanje, ki je uradno zaživela septembra lani. S to brezplačno aplikacijo uporabnik na enostaven način obdari prijatelje z darilnimi boni priznanih blagovnih znamk prek Facebooka. »V aplikacijo se uporabnik registrira s svojim Facebook računom, izbere prijatelja, ki ga želi obdariti in darilni bon, ki ga želi podariti,« izbira pa lahko med brezplačnimi in plačljivi boni.

Do darilca tudi prek telefona

Brezplačni imajo prednaloženo vrednost, »ki jo uporabnik prijatelju lahko podari brezplačno«, medtem ko plačljivi te vrednost nimajo. Obdarjenec torej bon prejme v vrednosti, »ki jo je nanj naložil pošiljatelj«. Obdarjenec lahko bon natisne ali pa ga koristi s pametnim telefonom ali tablico.

Ideja je nastala iz težave, ki jo ima sleherni med nami – izbira daril za naše najbližje: »Sam sem imel od nekdaj težave pri izbiranju daril, ne glede na to, kako dobro poznam svoje najbližje in prijatelje,« pravi Laren Pajič. Leta 2012 pa je med razmišljanjem o darovanju »naletel na poslovni model družbenega obdarovanja iz tujine, ki me je popolnoma navdušil. Postopek je zelo poenostavljen in hiter, vsi udeleženi pa so imeli od tega le koristi. Še posebej me je navdušilo dejstvo, da prijateljem poleg voščil lahko podariš tudi neko vrednost brezplačno, kar je glede na čase velika prednost. Tako smo začeli s preučevanjem poslovnega modela in ga nadgrajevali,« razloži Laren, ki skupaj s Klemnom Pevcem in Luko Ločniškarjem ustvarja ekipo Treeters.

Želijo v Rusijo in Ukrajino

»V bližnji prihodnosti bi seveda želeli vstopiti tudi na tuje trge, predvsem v Rusijo in Ukrajino,« a ker se zavedajo pomembnosti lokalnih specifik trgov, so začeli aktivno iskati potencialne poslovne partnerje, ki imajo že dobre poslovne povezave z lokalnimi trgovci in znanje na področju družabnih omrežij. »Trenutno nismo sklenili še nobenega partnerstva, tako da je dobrodošla vsaka ponudba,« vstop na tuje trge pa je eden od načrtov ekipe Treeters za leto 2014.

Leto 2013 so sklenili z več kot 4.500 uporabniki in 9 tisoč sledilci na Facebooku. »To število je decembra zraslo za več kot 40 odstotkov, iz dneva v dan pa narašča tudi uporaba storitev, kar pomeni, da je uporabna vrednost vedno bolj prepoznana tudi s strani uporabnikov,« pravi Pajič.

Finančni vložek Treetersa, katerega razvoja poteka že več kot eno leto, je bil »do zdaj precej velik. Poleg tega smo nekaj sredstev namenili tudi za najem določenih storitev, za zagon poslovanja in seveda za redno poslovanje, ki zahteva tudi svojo investicijo v marketing.«

Krepitev marketinških aktivnosti

Ekipa, ki v bodoče načrtuje povečanje števila članov, za svojo prepoznavnost skrbi na več načinov: poleg vključevanja priznanih in priljubljenih blagovnih znamk – trenutno sodelujejo z znamkami, kot so Direndaj, Slowatch, Stilago, Toper, Naracamicie, Timeless, Skiny, Conrad, Dimensione Danza -, izvajajo marketinške aktivnosti zlasti na Facebooku, svojo komunikacijo pa nameravajo razširiti še na druga družabna omrežja.

Spletna stran podjetja: Treeters.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice