Trendi socialnih omrežij za leto 2012

Avtor Saba Resnik — 20.12.2011
Komentiraj!
Ko se končuje staro leto in prihaja novo, se začno pojavljati ugibanja in napovedi poslovnih trendov. Že lani smo napovedovali, kako se trend socialni omrežji širi v poslovne vode, tudi letos ne bo nič drugače, saj mnoga podjetja planirajo še povečati svojo dejavnost na socialnih omrežjih.
Trendi socialnih omrežij za leto 2012

Trendi socialnih omrežij za leto 2012. (Vir slike: sxc.hu)

Kaj pričakovati v letu 2012?

Meje med realnostjo in spletnim življenjem se bodo še bolj zabrisale in vedno bolj se bodo začele pojavljati več-medijske oblike oglaševanja (npr.: kombinacija izdelka in Facebook objave in spletne igralnice).

Nagrajevanje idejnih vodji. Leto 2012 se bo tekma za najbolj vplivna podjetja v svetu socialnih omrežij nadaljevala in postala še bolj zahtevna. Podjetja stojijo pred izzivom, kjer bodo zmagali najbolj inovativni in najbolj atraktivni.

Igre. Tokrat nimamo v mislih video igric, vendar različne aplikacije, ki imajo lastnosti igric z nagrajevanjem določenih aktivnosti na socialnih omrežjih, na brskalnikih in pametnih mobilnih telefonih.

Posredovanje vsebine. V kolikor objavite vsebino morate poskrbeti, da bo le – to lahko delil vsakdo, ki do nje dostopa. V letu 2012 lahko pričakujete še več ikon za »share« in še več opcij za posredovanje mnenja o produktu ali storitvi.

Socialna televizija. Televizija se bo v prihodnjem letu še bolj povezala s socialnimi mediji z možnostjo glasovanja preko Twitter-ja ali Facebooka.

Mikro ekonomija. Že nekaj let opazujemo, kako se na spletu tvorijo mreže, ki preskočijo dobavitelje in kjer se posamezniki sami dogovorijo za izmenjavo uslug, kot sta Couchsurfing in prevoz.org. Takšnih mrež lahko v prihodnosti pričakujemo še več.

Vir: linkedin.com

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!