Trendi v mobilnem oglaševanju

V letu 2017 se bo prostor digitalnega oglaševanja še nadalje širil in postajal vedno bolj kompleksen, kar bo ustvarilo nove priložnosti in izzive za oglaševalce. Če vas zanima področje mobilnega oglaševanja, preberite prispevek o trendih, ki bodo zaznamovali leto 2017.
Trendi v mobilnem oglaševanju

Novo leto prinaša nove trende na področju spletnega in mobilnega oglaševanja. (Vir slike: Startupstockphotos)

Boti sledijo denarju

Mobilno oglaševanje privlači vedno več sredstev, hkrati pa tudi vedno več oglaševalskih robotov. Leta 2016 so skoraj 60 odstotkov Googlovih prihodkov iz oglaševanja predstavljali prihodki s področja mobilnih oglasov, kar predstavlja povišanje s približno 45 odstotkov v letu 2015. Do leta 2018 pa naj bi kar tri četrtine Googlovih prihodkov iz oglaševanja prišlo iz mobilnega oglaševanja. Vendar takšen porast v mobilnem prometu privlači tudi vedno več lažnih ogledov in klikov. Posledično bodo prevare v okviru mobilnega oglaševanja v letu 2017 postajale vedno bolj razširjene.

Monetizacija aplikacij za pošiljanje sporočil

Aplikacije Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat itd. dokazujejo, da potrošniki še vedno želijo neposredno komunicirati izven okvira javnih družabnih omrežij in prav tako še vedno iščejo nove načine za zadovoljevanje te potrebe. Pošiljanje sporočil je še zadnje neizkoriščeno področje za monetizacijo družabnih omrežij, zato lahko v naslednjih mesecih pričakujemo nove možnosti za plačljive vsebine v okviru aplikacij za pošiljanje sporočil.

Področje aplikacij za pošiljanje sporočil je oglaševalsko še precej neizkoriščeno. (Vir slike: Pixabay)

Sodelovanje v bitki proti oglaševalskim prevaram in zlorabam

Poleg orodij za preverjanje, ki iščejo in onemogočajo prevare, se bodo v tem letu razvijale iniciative za ugotavljanje, kateri ukrepi so učinkoviti in kateri ne. Tako bodo oglaševalci in analitiki sodelovali pri projektu prečiščevanja prometa namesto njegovega blokiranja. Oglaševalci lahko sodelujejo z mediatorji pri določanju natančnih vtisov, kategorizaciji problemov in sprotnem zagotavljanju uporabnih podatkov za iskanje učinkovitih rešitev.

Kibernapadi oglaševalskih robotov

Roboti, ki ustvarjajo fiktivne klike in oglede, so uporabni tudi za krajo kreditnih kartic. Orodja, ki varujejo oglase, bodo začela postajati podobna sistemom, ki zagotavljajo varnost finančnih institucij pred hekerji. Področji kibervarnosti in preprečevanja oglaševalskih zlorab se bosta združili in začeli uporabljati podobne tehnike za zaznavanje robotov.

Rast mobilnega oglaševanja na Kitajskem

Najvrednejši oglaševalski trg, ki še vedno raste, trenutno predstavljajo Združene države Amerike; vendar njegova velikost zbledi ob izjemni širitvi kitajskega trga. Podatki kažejo, da kitajskega oglaševalskega trga kaos na državni borzi ni pretirano prizadel, zato strokovnjaki pričakujejo, da bo njegova rast skoraj za dvakrat presegla svetovno stopnjo rasti.

Naveličanost potrošnikov zaradi spletnih oglasov

Podatki kažejo, da potrošniki nismo navdušeni nad spletnim oglaševanjem. V nedavni raziskavi, ki je zajela 3200 uporabnikov interneta, je 92 odstotkov sodelujočih dejalo, da razmišljajo o uporabi orodja za preprečevanje oglasov (angl. ad blocker), oglasi pred videi oziroma drugimi vsebinami (angl. pre-roll ads) pa vznejevoljijo kar 62 odstotkov anketirancev. V letu 2017 se bodo morali oglaševalci tako osredotočiti na uporabo bolj zabavnih in manj motečih oglasnih vsebin, da ne bodo izgubili ciljne publike.

Potrošniki ne maramo spletnega oglaševanja, saj moti našo uporabniško izkušnjo. (Vir slike: HubSpot)

Rastoči trend preprečevanja oglasov

Po podatkih podjetja Adobe kar 28 odstotkov ameriških uporabnikov interneta uporablja programe za preprečevanje prikazovanja oglasov. Ta podatek povzroča sive lase tržnikom, oglaševalcem in različnim medijem, saj zaradi preprečevanja oglasov vsi doživljajo izgube. Raziskava uporabe spleta v prvem četrtletju leta 2016 je pokazala, da orodja za preprečevanje oglasov uporablja več kot 200 milijonov uporabnikov interneta. Velika omrežja, kot sta Google in Facebook, bodo še nadalje pritiskala na mobilne operaterje, naj omogočijo prikazovanje oglasov – nekatera mobilna omrežja so pod takšnimi pritiski že popustila.

Programatično oglaševanje (angl. programmatic advertising) obvladuje digitalno oglaševanje

Leta 2014 je bilo nekaj manj kot 50 odstotkov prikaznega oglaševanja (angl. display advertising) plačanega programatično ali prek programskih vmesnikov. Leta 2016 pa je bilo že približno 67 odstotkov digitalnih oglasov programatičnih. Programatična televizija bo kmalu postala zanimiva priložnost z avtomatizacijo kupovanja oglasov, povečanjem stroškovne učinkovitosti in omogočanjem natančnega ciljanja s pomočjo uporabe podatkov. Vendar pa lahko grožnja fiktivnega prometa, ki zavira učinkovitost spletnega oglaševanja, postane ovira tudi za prehod televizijskega oglaševanja na digitalni način.

Tudi za področje spletnega oglaševanja je pomembno povezovanje. (Vir slike: Pixabay)

Povezljivost (angl. interoperability) je ključnega pomena

Medtem ko veliki ponudniki oglaševalskih storitev stalno dodajajo nove možnosti, da bi obdržali stranke izključno na svojih platformah, se trg razvija v nasprotno smer: proti odprtim platformam, na katerih lahko stranke povezujejo najboljše rešitve različnih ponudnikov. Na tako dinamičnem trgu se vzpostavlja potreba po nišnih ponudnikih, ki se lahko pohvalijo s hitro odzivnostjo in stalnim izboljševanjem rešitev na podlagi novih zahtev – kar za večja, počasnejša podjetja ni značilno.

Čeprav novo leto prinaša širši prostor za spletno oglaševanje, se povečuje tudi število priložnosti za zlorabe. Tako bosta med najvišjimi prioritetami oglaševalcev v letu 2017 bitka proti neželenemu, nerelevantnemu in lažnemu prometu ter izboljšanje uporabniške izkušnje in posledično povečanje učinkovitosti oglasov.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje