Trendi v mobilnem oglaševanju

V letu 2017 se bo prostor digitalnega oglaševanja še nadalje širil in postajal vedno bolj kompleksen, kar bo ustvarilo nove priložnosti in izzive za oglaševalce. Če vas zanima področje mobilnega oglaševanja, preberite prispevek o trendih, ki bodo zaznamovali leto 2017.
Trendi v mobilnem oglaševanju

Novo leto prinaša nove trende na področju spletnega in mobilnega oglaševanja. (Vir slike: Startupstockphotos)

Boti sledijo denarju

Mobilno oglaševanje privlači vedno več sredstev, hkrati pa tudi vedno več oglaševalskih robotov. Leta 2016 so skoraj 60 odstotkov Googlovih prihodkov iz oglaševanja predstavljali prihodki s področja mobilnih oglasov, kar predstavlja povišanje s približno 45 odstotkov v letu 2015. Do leta 2018 pa naj bi kar tri četrtine Googlovih prihodkov iz oglaševanja prišlo iz mobilnega oglaševanja. Vendar takšen porast v mobilnem prometu privlači tudi vedno več lažnih ogledov in klikov. Posledično bodo prevare v okviru mobilnega oglaševanja v letu 2017 postajale vedno bolj razširjene.

Monetizacija aplikacij za pošiljanje sporočil

Aplikacije Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat itd. dokazujejo, da potrošniki še vedno želijo neposredno komunicirati izven okvira javnih družabnih omrežij in prav tako še vedno iščejo nove načine za zadovoljevanje te potrebe. Pošiljanje sporočil je še zadnje neizkoriščeno področje za monetizacijo družabnih omrežij, zato lahko v naslednjih mesecih pričakujemo nove možnosti za plačljive vsebine v okviru aplikacij za pošiljanje sporočil.

Področje aplikacij za pošiljanje sporočil je oglaševalsko še precej neizkoriščeno. (Vir slike: Pixabay)

Sodelovanje v bitki proti oglaševalskim prevaram in zlorabam

Poleg orodij za preverjanje, ki iščejo in onemogočajo prevare, se bodo v tem letu razvijale iniciative za ugotavljanje, kateri ukrepi so učinkoviti in kateri ne. Tako bodo oglaševalci in analitiki sodelovali pri projektu prečiščevanja prometa namesto njegovega blokiranja. Oglaševalci lahko sodelujejo z mediatorji pri določanju natančnih vtisov, kategorizaciji problemov in sprotnem zagotavljanju uporabnih podatkov za iskanje učinkovitih rešitev.

Kibernapadi oglaševalskih robotov

Roboti, ki ustvarjajo fiktivne klike in oglede, so uporabni tudi za krajo kreditnih kartic. Orodja, ki varujejo oglase, bodo začela postajati podobna sistemom, ki zagotavljajo varnost finančnih institucij pred hekerji. Področji kibervarnosti in preprečevanja oglaševalskih zlorab se bosta združili in začeli uporabljati podobne tehnike za zaznavanje robotov.

Rast mobilnega oglaševanja na Kitajskem

Najvrednejši oglaševalski trg, ki še vedno raste, trenutno predstavljajo Združene države Amerike; vendar njegova velikost zbledi ob izjemni širitvi kitajskega trga. Podatki kažejo, da kitajskega oglaševalskega trga kaos na državni borzi ni pretirano prizadel, zato strokovnjaki pričakujejo, da bo njegova rast skoraj za dvakrat presegla svetovno stopnjo rasti.

Naveličanost potrošnikov zaradi spletnih oglasov

Podatki kažejo, da potrošniki nismo navdušeni nad spletnim oglaševanjem. V nedavni raziskavi, ki je zajela 3200 uporabnikov interneta, je 92 odstotkov sodelujočih dejalo, da razmišljajo o uporabi orodja za preprečevanje oglasov (angl. ad blocker), oglasi pred videi oziroma drugimi vsebinami (angl. pre-roll ads) pa vznejevoljijo kar 62 odstotkov anketirancev. V letu 2017 se bodo morali oglaševalci tako osredotočiti na uporabo bolj zabavnih in manj motečih oglasnih vsebin, da ne bodo izgubili ciljne publike.

Potrošniki ne maramo spletnega oglaševanja, saj moti našo uporabniško izkušnjo. (Vir slike: HubSpot)

Rastoči trend preprečevanja oglasov

Po podatkih podjetja Adobe kar 28 odstotkov ameriških uporabnikov interneta uporablja programe za preprečevanje prikazovanja oglasov. Ta podatek povzroča sive lase tržnikom, oglaševalcem in različnim medijem, saj zaradi preprečevanja oglasov vsi doživljajo izgube. Raziskava uporabe spleta v prvem četrtletju leta 2016 je pokazala, da orodja za preprečevanje oglasov uporablja več kot 200 milijonov uporabnikov interneta. Velika omrežja, kot sta Google in Facebook, bodo še nadalje pritiskala na mobilne operaterje, naj omogočijo prikazovanje oglasov – nekatera mobilna omrežja so pod takšnimi pritiski že popustila.

Programatično oglaševanje (angl. programmatic advertising) obvladuje digitalno oglaševanje

Leta 2014 je bilo nekaj manj kot 50 odstotkov prikaznega oglaševanja (angl. display advertising) plačanega programatično ali prek programskih vmesnikov. Leta 2016 pa je bilo že približno 67 odstotkov digitalnih oglasov programatičnih. Programatična televizija bo kmalu postala zanimiva priložnost z avtomatizacijo kupovanja oglasov, povečanjem stroškovne učinkovitosti in omogočanjem natančnega ciljanja s pomočjo uporabe podatkov. Vendar pa lahko grožnja fiktivnega prometa, ki zavira učinkovitost spletnega oglaševanja, postane ovira tudi za prehod televizijskega oglaševanja na digitalni način.

Tudi za področje spletnega oglaševanja je pomembno povezovanje. (Vir slike: Pixabay)

Povezljivost (angl. interoperability) je ključnega pomena

Medtem ko veliki ponudniki oglaševalskih storitev stalno dodajajo nove možnosti, da bi obdržali stranke izključno na svojih platformah, se trg razvija v nasprotno smer: proti odprtim platformam, na katerih lahko stranke povezujejo najboljše rešitve različnih ponudnikov. Na tako dinamičnem trgu se vzpostavlja potreba po nišnih ponudnikih, ki se lahko pohvalijo s hitro odzivnostjo in stalnim izboljševanjem rešitev na podlagi novih zahtev – kar za večja, počasnejša podjetja ni značilno.

Čeprav novo leto prinaša širši prostor za spletno oglaševanje, se povečuje tudi število priložnosti za zlorabe. Tako bosta med najvišjimi prioritetami oglaševalcev v letu 2017 bitka proti neželenemu, nerelevantnemu in lažnemu prometu ter izboljšanje uporabniške izkušnje in posledično povečanje učinkovitosti oglasov.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje