Tri lastnosti uspešnih podjetnikov

Michael Dell, izvršni direktor podjetja Dell, priznava, da ni čudežnega recepta za uspešnega podjetnika. Kljub temu si slednji delijo tri bistvene lastnosti, to so strast za svoje delo, reševanje problemov in cilj, ki jih žene naprej.
Video: Podjetništvo je umetnost

Video: Podjetništvo je umetnost (Vir slike: Freeimages.com)

1. Sledi svoji strasti

Nihče nima več dela kot podjetnik na začetku svoje poslovne poti. Kljub temu pri pravem podjetniku ne boste slišali godrnjanja o prebijanju skozi dolge in težke delovne dni.

Uspešen podjetnik bo sledil svoji strasti, zato dela ne bo čutil več kot delo, temveč kot nekaj, kar ga napolnjuje in zabava. V očeh nekoga tretjega bo uspešen podjetnik nor garač, ki se trudi ure in ure, a zanj bo njegov posel nekaj, kar najraje počne v življenju.

Dell, kot sam pravi, je bil nad tehnologijo očaran že kot majhen otrok, ko se je igral na očetovem mehanskem računalu, ki je z zapisovanjem enačb iz sebe proizvajal različne zvoke in rezultate enačb. Današnje naprave so še boljše in močnejše, kar povečuje Dellovo strast do tehnologije.

2. Najdi problem, reši problem

Mesec maj beleži 30 let podjetja Dell. Kljub dolgi dobi to uspešno podjetje še kar ženejo tri stvari: strast, problem in cilj.

Vsaka dobra ideja, ki doseže preboj v poslovnem svetu, se skoraj vedno začne z reševanjem obstoječega problema. Večji je problem, večja je priložnost za uspešen posel. Pravi podjetnik se ozira za problemi, za katere meni, da jih lahko odpravi, s čimer je že bližje uspešni poslovni poti.

Michaell Dell je problem videl v visokih stroških proizvodnje in dolgi poti osebnih računalnikov do končnih potrošnikov ter ga rešil z novim poslovnim modelom, zaradi katerega so bili osebni računalniki namesto le peščici ljudi dostopni širši množici.

3. Imej svoj cilj

Medtem ko sta strast in problem dovolj za zagon posla, je šele cilj tisti, ki vašo pot do uspeha izpopolni. Podjetnik lahko poišče svoj cilj, lahko pa se cilj spontano pokaže podjetniku, kot je bilo to v primeru podjetja Dell. Njihov cilj je omogočanje človeškega potenciala s pospeševanjem  sprejemanja tehnologije in z odpiranjem vrat razvoju, produktivnosti in priložnostim za ljudi po vsem svetu.

Vir: Inc.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje