Tri lastnosti uspešnih podjetnikov

Avtor Matej Mušič — 21.05.2014
Komentiraj!
Michael Dell, izvršni direktor podjetja Dell, priznava, da ni čudežnega recepta za uspešnega podjetnika. Kljub temu si slednji delijo tri bistvene lastnosti, to so strast za svoje delo, reševanje problemov in cilj, ki jih žene naprej.
Tri lastnosti uspešnih podjetnikov

Tri lastnosti uspešnih podjetnikov (Vir slike: Freeimages.com)

1. Sledi svoji strasti

Nihče nima več dela kot podjetnik na začetku svoje poslovne poti. Kljub temu pri pravem podjetniku ne boste slišali godrnjanja o prebijanju skozi dolge in težke delovne dni.

Uspešen podjetnik bo sledil svoji strasti, zato dela ne bo čutil več kot delo, temveč kot nekaj, kar ga napolnjuje in zabava. V očeh nekoga tretjega bo uspešen podjetnik nor garač, ki se trudi ure in ure, a zanj bo njegov posel nekaj, kar najraje počne v življenju.

Dell, kot sam pravi, je bil nad tehnologijo očaran že kot majhen otrok, ko se je igral na očetovem mehanskem računalu, ki je z zapisovanjem enačb iz sebe proizvajal različne zvoke in rezultate enačb. Današnje naprave so še boljše in močnejše, kar povečuje Dellovo strast do tehnologije.

2. Najdi problem, reši problem

Mesec maj beleži 30 let podjetja Dell. Kljub dolgi dobi to uspešno podjetje še kar ženejo tri stvari: strast, problem in cilj.

Vsaka dobra ideja, ki doseže preboj v poslovnem svetu, se skoraj vedno začne z reševanjem obstoječega problema. Večji je problem, večja je priložnost za uspešen posel. Pravi podjetnik se ozira za problemi, za katere meni, da jih lahko odpravi, s čimer je že bližje uspešni poslovni poti.

Michaell Dell je problem videl v visokih stroških proizvodnje in dolgi poti osebnih računalnikov do končnih potrošnikov ter ga rešil z novim poslovnim modelom, zaradi katerega so bili osebni računalniki namesto le peščici ljudi dostopni širši množici.

3. Imej svoj cilj

Medtem ko sta strast in problem dovolj za zagon posla, je šele cilj tisti, ki vašo pot do uspeha izpopolni. Podjetnik lahko poišče svoj cilj, lahko pa se cilj spontano pokaže podjetniku, kot je bilo to v primeru podjetja Dell. Njihov cilj je omogočanje človeškega potenciala s pospeševanjem  sprejemanja tehnologije in z odpiranjem vrat razvoju, produktivnosti in priložnostim za ljudi po vsem svetu.

Vir: Inc.com

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!