Trije navdušeni jadralci odprli jezikovno šolo

Avtor Maruša Žibert — 20.02.2015
Komentiraj!
Matijo Kovača je ljubezen do tujih jezikov pripeljala do študija kitajščine, nato pa je v ideji prijateljev Marka in Tima prepoznal še poslovno priložnost. Po analizi trga so ugotovili, da je ta postal preveč tog, kar jim je dalo veliko prostora za izboljšave. Nastala je Jezikovna Akademija.
Trije navdušeni jadralci odprli jezikovno šolo

Ekipa jezikovne šole Jezikovna Akademija (Vir slike: Jezikovna Akademija).

»Smo prvi v Evropi, ki smo razvili inovativen sistem jezikovnih tečajev z mesečno naročnino. Zaradi večmesečne vezave si zagotovimo stranko za daljše časovno obdobje in tako lahko manj denarja namenimo za marketing in več za kakovost izobraževanja,« pravi Kovač, ki je del mlade, zagnane in kreativne ekipe. Ker so se spoznali na jadranju, v šali radi rečejo, da prihajajo z vseh vetrov, povezalo pa jih je veselje do jezikov, poučevanja in podjetništva.

Spletna učilnica za slovnico, učitelj za komunikacijo

Njihov proces izobraževanja je drugačen – del učnega procesa poteka v učilnici, drugi del pa na spletu, kar njihovim tečajnikom omogoča, da čas z učiteljem kar najbolje izkoristijo, slovnico pa nato vadijo s pomočjo spletne učilnice. Namesto reševanja nalog in čakanja na skupino tako čas v učilnicah namenijo predvsem komunikaciji.

Iz startupa v prepoznavno znamko

Kot pravi Kovač, je konkurenca zakrnela in se zato ni sposobna prilagajati potrebam tržišča. Njim to očitno uspeva, saj so v lanskem letu dosegli dobre rezultate in se iz startupa prelevili v prepoznavno znamko. Njihove pisarne in učilnice so v Ljubljani, pomemben kraj za razvoj pa jim predstavlja tudi štajerska prestolnica.

Kdaj boste blizu nas? Čim prej!

 »Naša mreža učiteljev je sicer geografsko izredno pestra, kar nam je v veliko pomoč pri poslovanju s podjetji po vsej Sloveniji,« pravi Kovač. Trenutno so njihovi tečaji na voljo v osrednji in vzhodni Sloveniji, ponudbo pa kmalu nameravajo razširiti tudi na preostanek države. Njihova vizija je namreč, da bi se čim bolj približali čim večjemu krogu ljudi, ne glede na njihovo lokacijo. »Redno dobivamo tudi elektronska sporočila, saj stranke zanima, kdaj bomo blizu njih. Odgovor: čim prej

Učenje na primerih iz prakse poslastica za podjetja

Poleg rednih tečajev ponujajo tudi tečaje za podjetja. »Podjetja, ki dovolj dobro poslujejo, da lahko vlagajo v razvoj kadrov in razvijajo znanje svojih zaposlenih, običajno nimajo veliko časa,« dodaja Kovač. Tako so člani Jezikovne Akademije tudi tu prilagodljivi – tečaje na željo naročnikov izvajajo v njihovih prostorih. Prilagodijo se tudi glede snovi, saj za vsako skupino posebej pripravijo učni program.

»Namesto spreganju in časom poudarek dajemo dejanskim primerom iz prakse – skupaj pišemo ponudbe, pripravljamo različna besedila, vadimo predstavitve produktov in se učimo voditi sestanke. Slovnico in besedišče tečajniki utrjujejo prek spletne učilnice v oblaku. Ta je v pomoč tudi učitelju, da s skupino ne zapravlja časa na stvareh, ki se jih lahko vsak posameznik z lahkoto nauči sam, kadar mu to pač ustreza.«

Ruščina je »in«

Lani se je skoraj polovica vseh tečajnikov odločila za tečaj angleščine (42 odstotkov), tretjina za nemščino, vse bolj pa je priljubljena tudi ruščina. »Zaradi pozitivne gospodarske slike v lanskem letu se je povpraševanje po jezikovnih tečajih pokazalo za enega ključnih področij razvoja, zato je na tem področju nujna prilagoditev razmeram,« še dodaja Kovač.

Letos pričakujejo številne novosti

Na ta račun so že v začetku letošnjega leta povečali ekipo, tekom celotnega leta pa pričakujejo tudi močno povečanje zanimanja na ostalih področjih. O ciljih in pričakovanjih Kovač pravi: »Predvsem se veselim dela na področju razvoja novih učnih procesov, metod in tehnik, kjer si v veliki meri pomagamo s sodobnimi spletnimi rešitvami. Še bolj pa je pomembna tudi rast sodelovanja z uspešnimi slovenskimi podjetji, torej s tistimi, ki vlagajo v znanje svojih zaposlenih.«

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!