Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende

Avtor — 26.03.2015
Oglaševalci, založniki in agencije, trikotnik akterjev na spletnem trgu, se je preteklo sredo zbral na konferenci Digital Beyond Borders v ljubljanski Kristalni palači z namenom, da se seznanijo z novostmi v spletnem oglaševanju in spoznajo nove metode ter trende.
Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende

Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende (foto: Aleksandar Domitrica)

Slednje je napovedal Gregor Nišavič iz podjetja Gemius Adria, ki je v uvodnem nagovoru predstavil gibanje mobilnega prometa na slovenskem trgu, prehajanje uporabnikov spleta na več zaslonov, programatični marketing in avkcijski zakup oglasnega prostora ter nove kazalnike učinkovitosti spletnega oglaševanja. Novosti sta zatem podrobneje predstavila Jost Loehnenbach, ki se s programatičnim marketingom ukvarja pri podjetju DataXu, ter Radosław Gołąb, produktni vodja pri poljski multinacionalki Gemius S.A.

Da spletna analitika nedvomno predstavlja konkurenčno prednost za podjetje, je na primeru TSmedia pojasnil Alen Savič (TSmedia), ki je hkrati opozoril, da zgolj splošna analitika ogledov strani uspešnemu podjetju ne zadošča več. Upoštevati je potrebno različne produkte podjetja na različnih zaslonih, pri različnih skupinah uporabnikov in ob različnih časih, v skladu s tem pa ponudbo prilagajati.

V živahnem zaključnem predavanju je Marko Vončina (iGRP) z vključevanjem udeležencev konference ponazoril zasičenost oglaševanja na spletu, z modelom time based advertising (TBA) pa v ospredje postavil uporabnika in čas, ki ga ta preživi na določeni spletni strani.

Dogodek se je zaključil z okroglo mizo, na kateri so sodelovali dr. Andrej Pompe (oglaševalska agencija Formitas), mag. Mitja Jereb (TSmedia), Gregor Gorenc (iGRP), Gregor Nišavič (Gemius Adria), Lili Cizelj (agencija Grey) ter Erik Renko (Mercator). Sogovorniki so vsak s svojega vidika predstavili poglede na to, ali spletno oglaševanje v Sloveniji sploh deluje. Vsi so si bili enotni, da je splet odličen medij, ki pa je glede na delež investicij premalo izkoriščen. Izpostavili so izziv specifičnosti oglaševalskega trga pri nas, predvsem utečene in preverjene načine zakupa, premalo hrabrosti pri novostih in pomanjkanje čistih spletnih poslovnih modelov. Posledice tega se kažejo pri zakupu, kreativnih rešitvah, analitičnem pristopu in odločitvah oglaševalcev.

Dogodek se je zaključil z okroglo mizo. (foto: Aleksandar Domitrica)

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje