Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende

Oglaševalci, založniki in agencije, trikotnik akterjev na spletnem trgu, se je preteklo sredo zbral na konferenci Digital Beyond Borders v ljubljanski Kristalni palači z namenom, da se seznanijo z novostmi v spletnem oglaševanju in spoznajo nove metode ter trende.
Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende

Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende (foto: Aleksandar Domitrica)

Slednje je napovedal Gregor Nišavič iz podjetja Gemius Adria, ki je v uvodnem nagovoru predstavil gibanje mobilnega prometa na slovenskem trgu, prehajanje uporabnikov spleta na več zaslonov, programatični marketing in avkcijski zakup oglasnega prostora ter nove kazalnike učinkovitosti spletnega oglaševanja. Novosti sta zatem podrobneje predstavila Jost Loehnenbach, ki se s programatičnim marketingom ukvarja pri podjetju DataXu, ter Radosław Gołąb, produktni vodja pri poljski multinacionalki Gemius S.A.

Da spletna analitika nedvomno predstavlja konkurenčno prednost za podjetje, je na primeru TSmedia pojasnil Alen Savič (TSmedia), ki je hkrati opozoril, da zgolj splošna analitika ogledov strani uspešnemu podjetju ne zadošča več. Upoštevati je potrebno različne produkte podjetja na različnih zaslonih, pri različnih skupinah uporabnikov in ob različnih časih, v skladu s tem pa ponudbo prilagajati.

V živahnem zaključnem predavanju je Marko Vončina (iGRP) z vključevanjem udeležencev konference ponazoril zasičenost oglaševanja na spletu, z modelom time based advertising (TBA) pa v ospredje postavil uporabnika in čas, ki ga ta preživi na določeni spletni strani.

Dogodek se je zaključil z okroglo mizo, na kateri so sodelovali dr. Andrej Pompe (oglaševalska agencija Formitas), mag. Mitja Jereb (TSmedia), Gregor Gorenc (iGRP), Gregor Nišavič (Gemius Adria), Lili Cizelj (agencija Grey) ter Erik Renko (Mercator). Sogovorniki so vsak s svojega vidika predstavili poglede na to, ali spletno oglaševanje v Sloveniji sploh deluje. Vsi so si bili enotni, da je splet odličen medij, ki pa je glede na delež investicij premalo izkoriščen. Izpostavili so izziv specifičnosti oglaševalskega trga pri nas, predvsem utečene in preverjene načine zakupa, premalo hrabrosti pri novostih in pomanjkanje čistih spletnih poslovnih modelov. Posledice tega se kažejo pri zakupu, kreativnih rešitvah, analitičnem pristopu in odločitvah oglaševalcev.

Dogodek se je zaključil z okroglo mizo. (foto: Aleksandar Domitrica)

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje