Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende

Avtor Matej Mušič — 26.03.2015
Komentiraj!
Oglaševalci, založniki in agencije, trikotnik akterjev na spletnem trgu, se je preteklo sredo zbral na konferenci Digital Beyond Borders v ljubljanski Kristalni palači z namenom, da se seznanijo z novostmi v spletnem oglaševanju in spoznajo nove metode ter trende.
Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende

Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende (foto: Aleksandar Domitrica)

Slednje je napovedal Gregor Nišavič iz podjetja Gemius Adria, ki je v uvodnem nagovoru predstavil gibanje mobilnega prometa na slovenskem trgu, prehajanje uporabnikov spleta na več zaslonov, programatični marketing in avkcijski zakup oglasnega prostora ter nove kazalnike učinkovitosti spletnega oglaševanja. Novosti sta zatem podrobneje predstavila Jost Loehnenbach, ki se s programatičnim marketingom ukvarja pri podjetju DataXu, ter Radosław Gołąb, produktni vodja pri poljski multinacionalki Gemius S.A.

Da spletna analitika nedvomno predstavlja konkurenčno prednost za podjetje, je na primeru TSmedia pojasnil Alen Savič (TSmedia), ki je hkrati opozoril, da zgolj splošna analitika ogledov strani uspešnemu podjetju ne zadošča več. Upoštevati je potrebno različne produkte podjetja na različnih zaslonih, pri različnih skupinah uporabnikov in ob različnih časih, v skladu s tem pa ponudbo prilagajati.

V živahnem zaključnem predavanju je Marko Vončina (iGRP) z vključevanjem udeležencev konference ponazoril zasičenost oglaševanja na spletu, z modelom time based advertising (TBA) pa v ospredje postavil uporabnika in čas, ki ga ta preživi na določeni spletni strani.

Dogodek se je zaključil z okroglo mizo, na kateri so sodelovali dr. Andrej Pompe (oglaševalska agencija Formitas), mag. Mitja Jereb (TSmedia), Gregor Gorenc (iGRP), Gregor Nišavič (Gemius Adria), Lili Cizelj (agencija Grey) ter Erik Renko (Mercator). Sogovorniki so vsak s svojega vidika predstavili poglede na to, ali spletno oglaševanje v Sloveniji sploh deluje. Vsi so si bili enotni, da je splet odličen medij, ki pa je glede na delež investicij premalo izkoriščen. Izpostavili so izziv specifičnosti oglaševalskega trga pri nas, predvsem utečene in preverjene načine zakupa, premalo hrabrosti pri novostih in pomanjkanje čistih spletnih poslovnih modelov. Posledice tega se kažejo pri zakupu, kreativnih rešitvah, analitičnem pristopu in odločitvah oglaševalcev.

Dogodek se je zaključil z okroglo mizo. (foto: Aleksandar Domitrica)

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!