Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende

Oglaševalci, založniki in agencije, trikotnik akterjev na spletnem trgu, se je preteklo sredo zbral na konferenci Digital Beyond Borders v ljubljanski Kristalni palači z namenom, da se seznanijo z novostmi v spletnem oglaševanju in spoznajo nove metode ter trende.
Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende

Trikotnik, ki mora dobro poznati nove trende (foto: Aleksandar Domitrica)

Slednje je napovedal Gregor Nišavič iz podjetja Gemius Adria, ki je v uvodnem nagovoru predstavil gibanje mobilnega prometa na slovenskem trgu, prehajanje uporabnikov spleta na več zaslonov, programatični marketing in avkcijski zakup oglasnega prostora ter nove kazalnike učinkovitosti spletnega oglaševanja. Novosti sta zatem podrobneje predstavila Jost Loehnenbach, ki se s programatičnim marketingom ukvarja pri podjetju DataXu, ter Radosław Gołąb, produktni vodja pri poljski multinacionalki Gemius S.A.

Da spletna analitika nedvomno predstavlja konkurenčno prednost za podjetje, je na primeru TSmedia pojasnil Alen Savič (TSmedia), ki je hkrati opozoril, da zgolj splošna analitika ogledov strani uspešnemu podjetju ne zadošča več. Upoštevati je potrebno različne produkte podjetja na različnih zaslonih, pri različnih skupinah uporabnikov in ob različnih časih, v skladu s tem pa ponudbo prilagajati.

V živahnem zaključnem predavanju je Marko Vončina (iGRP) z vključevanjem udeležencev konference ponazoril zasičenost oglaševanja na spletu, z modelom time based advertising (TBA) pa v ospredje postavil uporabnika in čas, ki ga ta preživi na določeni spletni strani.

Dogodek se je zaključil z okroglo mizo, na kateri so sodelovali dr. Andrej Pompe (oglaševalska agencija Formitas), mag. Mitja Jereb (TSmedia), Gregor Gorenc (iGRP), Gregor Nišavič (Gemius Adria), Lili Cizelj (agencija Grey) ter Erik Renko (Mercator). Sogovorniki so vsak s svojega vidika predstavili poglede na to, ali spletno oglaševanje v Sloveniji sploh deluje. Vsi so si bili enotni, da je splet odličen medij, ki pa je glede na delež investicij premalo izkoriščen. Izpostavili so izziv specifičnosti oglaševalskega trga pri nas, predvsem utečene in preverjene načine zakupa, premalo hrabrosti pri novostih in pomanjkanje čistih spletnih poslovnih modelov. Posledice tega se kažejo pri zakupu, kreativnih rešitvah, analitičnem pristopu in odločitvah oglaševalcev.

Dogodek se je zaključil z okroglo mizo. (foto: Aleksandar Domitrica)

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje