Trženje blagovne znamke: investicija ali strošek?

Avtor Saba Resnik — 05.05.2011
Komentiraj!
Vsak posel živi in propade s svojo blagovno znamko. Redko kateri podjetnik pa investira dovolj denarja in časa v premišljeno marketinško strategijo za podporo svoji blagovni znamki. V nadaljevanju vam predstavljamo, kako pomembno je ohranjati oz. povečevati vrednost blagovne znamke.
Trženje blagovne znamke: investicija ali strošek?

Trženje blagovne znamke: investicija ali strošek? (slika: sxc.hu)

Marsikateri podjetnik vse preveč zlahka jemlje upravljanje blagovne znamke. Lahko se zgodi, da podjetnik to ugotovi prepozno, in takrat je treba vložiti veliko več časa in denarja za popravilo nastale škode.

Blagovna znamka je enako pomemben del vašega posla kot poslovni prostor, delavnica, oprema, inventar, pohištvo itd. V kolikor naštete stvari z leti izgubljajo svojo vrednost, jo lahko vaša blagovna znamka ohranja v nedogled.

Vrednost blagovne znamke Coca-Cola (KO) je ocenjena na 70 milijard ameriških dolarjev (zgolj blagovna znamka in ne skrivnostna formula, tovarne, tovornjaki itd.). Blagovno znamko McDonald's (MCD) ocenjujejo na 33 milijard dolarjev in blagovno znamko Disney (DIS) na 28 milijard dolarjev.

Verjetno vaša blagovna znamka ne bo dosegla tako zavidljive vsote, vendar če je ne boste zanemarjali, bo njena vrednost kljub vsemu visoka. Trženje lahko predstavlja strošek, a je blagovna znamka vaše največje bogastvo.

Lahko trdite, da je vaš strateški marketinški plan premišljen, strukturiran, kreativen in učinkovit? Če je odgovor ne, je čas, da ostale stvari postavite na stranski tir, zavihate rokave ter naredite odličen marketinški plan za svojo blagovno znamko.

Vir: McKee, Steve. Marketing: Investment or Expense? Businessweek.com, 4.2.2011.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice