Trženje blagovne znamke: investicija ali strošek?

Vsak posel živi in propade s svojo blagovno znamko. Redko kateri podjetnik pa investira dovolj denarja in časa v premišljeno marketinško strategijo za podporo svoji blagovni znamki. V nadaljevanju vam predstavljamo, kako pomembno je ohranjati oz. povečevati vrednost blagovne znamke.
Trženje blagovne znamke: investicija ali strošek?

Trženje blagovne znamke: investicija ali strošek? (slika: sxc.hu)

Marsikateri podjetnik vse preveč zlahka jemlje upravljanje blagovne znamke. Lahko se zgodi, da podjetnik to ugotovi prepozno, in takrat je treba vložiti veliko več časa in denarja za popravilo nastale škode.

Blagovna znamka je enako pomemben del vašega posla kot poslovni prostor, delavnica, oprema, inventar, pohištvo itd. V kolikor naštete stvari z leti izgubljajo svojo vrednost, jo lahko vaša blagovna znamka ohranja v nedogled.

Vrednost blagovne znamke Coca-Cola (KO) je ocenjena na 70 milijard ameriških dolarjev (zgolj blagovna znamka in ne skrivnostna formula, tovarne, tovornjaki itd.). Blagovno znamko McDonald’s (MCD) ocenjujejo na 33 milijard dolarjev in blagovno znamko Disney (DIS) na 28 milijard dolarjev.

Verjetno vaša blagovna znamka ne bo dosegla tako zavidljive vsote, vendar če je ne boste zanemarjali, bo njena vrednost kljub vsemu visoka. Trženje lahko predstavlja strošek, a je blagovna znamka vaše največje bogastvo.

Lahko trdite, da je vaš strateški marketinški plan premišljen, strukturiran, kreativen in učinkovit? Če je odgovor ne, je čas, da ostale stvari postavite na stranski tir, zavihate rokave ter naredite odličen marketinški plan za svojo blagovno znamko.

Vir: McKee, Steve. Marketing: Investment or Expense? Businessweek.com, 4.2.2011.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje