Trženje blagovne znamke: investicija ali strošek?

Vsak posel živi in propade s svojo blagovno znamko. Redko kateri podjetnik pa investira dovolj denarja in časa v premišljeno marketinško strategijo za podporo svoji blagovni znamki. V nadaljevanju vam predstavljamo, kako pomembno je ohranjati oz. povečevati vrednost blagovne znamke.
Trženje blagovne znamke: investicija ali strošek?

Trženje blagovne znamke: investicija ali strošek? (slika: sxc.hu)

Marsikateri podjetnik vse preveč zlahka jemlje upravljanje blagovne znamke. Lahko se zgodi, da podjetnik to ugotovi prepozno, in takrat je treba vložiti veliko več časa in denarja za popravilo nastale škode.

Blagovna znamka je enako pomemben del vašega posla kot poslovni prostor, delavnica, oprema, inventar, pohištvo itd. V kolikor naštete stvari z leti izgubljajo svojo vrednost, jo lahko vaša blagovna znamka ohranja v nedogled.

Vrednost blagovne znamke Coca-Cola (KO) je ocenjena na 70 milijard ameriških dolarjev (zgolj blagovna znamka in ne skrivnostna formula, tovarne, tovornjaki itd.). Blagovno znamko McDonald’s (MCD) ocenjujejo na 33 milijard dolarjev in blagovno znamko Disney (DIS) na 28 milijard dolarjev.

Verjetno vaša blagovna znamka ne bo dosegla tako zavidljive vsote, vendar če je ne boste zanemarjali, bo njena vrednost kljub vsemu visoka. Trženje lahko predstavlja strošek, a je blagovna znamka vaše največje bogastvo.

Lahko trdite, da je vaš strateški marketinški plan premišljen, strukturiran, kreativen in učinkovit? Če je odgovor ne, je čas, da ostale stvari postavite na stranski tir, zavihate rokave ter naredite odličen marketinški plan za svojo blagovno znamko.

Vir: McKee, Steve. Marketing: Investment or Expense? Businessweek.com, 4.2.2011.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje