Trženje podjetja s pomočjo bloga

Trženje spada med najpomembnejše aktivnosti malih podjetij. Danes živimo v "on-line" družbi, ki zahteva tudi spletno oglaševanje. Večina podjetnikov si spletno trženje predstavlja kot preprosto in poceni rešitev, vendar temu ni vedno tako.
10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga

10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga. (Vir slike: sxc.hu)

Blog se je uveljavil kot eden izmed boljših načinov pridobivanja pozornosti širše javnosti in ni primeren zgolj za informiranje javnosti o vašem podjetju, saj obiskovalcu nudi bolj oseben vpogled v vaše podjetje. Poleg tega lahko blog povežete s Facebookom, Twitterjem in ostalimi socialnimi omrežji. Poleg osebnega stika obiskovalcu ponudite še kakovostne vsebine in blog bo postal vaše novo trženjsko orodje.

Povezava bloga s socialnimi omrežji

Socialna omrežja so danes zelo priljubljena in vedno več ljudi na njih preživlja vedno več časa. Ljudje se na socialnih omrežjih povezujejo s prijatelji, poslovnimi partnerji, igrajo igre in si med drugim ogledujejo profile podjetij, ki so zanimivi in jih privlačijo zaradi priporočil prijateljev, nagradnih iger ali česa drugega. V kolikor vaše podjetje nima profila na katerem izmed socialnih omrežij ste za novodobne ljudi praktično nedosegljivi. Povezovanje bloga s socialnimi omrežji bo omogočilo ljudem, da sledijo novostim v vašem podjetju in se na tak način seznanijo z vašim podjetjem.

Pomembna je vsebina bloga

Kvalitetna in zanimiva vsebina sta najpomembnejši stvari na vašem blogu. Poleg privlačne vsebine bodite pozorni tudi na SEO vsebino in ostala trženjska orodja, ki jih lahko uporabite na blogu. Vsebina slednjega naj ne bo namenjena le pridobivanju pozornosti, temveč naj bralcu ponudi zanimivo branje in željo po ponovnem obisku.

Zbiranje elektronskih naslovov

Zbiranje elektronskih naslovov vaših bralcev je zelo pomembno. Ponudite jim brezplačne aplikacije in ostale privlačne brezplačne storitve ali proizvode v zameno za njihov elektronski naslov. Z obsežno bazo naslovov se boste kasneje lahko lotili neposrednega trženja.

Vir: Smallbizbee.com, 17.1.2011.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje