Trženje podjetja s pomočjo bloga

Trženje spada med najpomembnejše aktivnosti malih podjetij. Danes živimo v "on-line" družbi, ki zahteva tudi spletno oglaševanje. Večina podjetnikov si spletno trženje predstavlja kot preprosto in poceni rešitev, vendar temu ni vedno tako.
10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga

10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga. (Vir slike: sxc.hu)

Blog se je uveljavil kot eden izmed boljših načinov pridobivanja pozornosti širše javnosti in ni primeren zgolj za informiranje javnosti o vašem podjetju, saj obiskovalcu nudi bolj oseben vpogled v vaše podjetje. Poleg tega lahko blog povežete s Facebookom, Twitterjem in ostalimi socialnimi omrežji. Poleg osebnega stika obiskovalcu ponudite še kakovostne vsebine in blog bo postal vaše novo trženjsko orodje.

Povezava bloga s socialnimi omrežji

Socialna omrežja so danes zelo priljubljena in vedno več ljudi na njih preživlja vedno več časa. Ljudje se na socialnih omrežjih povezujejo s prijatelji, poslovnimi partnerji, igrajo igre in si med drugim ogledujejo profile podjetij, ki so zanimivi in jih privlačijo zaradi priporočil prijateljev, nagradnih iger ali česa drugega. V kolikor vaše podjetje nima profila na katerem izmed socialnih omrežij ste za novodobne ljudi praktično nedosegljivi. Povezovanje bloga s socialnimi omrežji bo omogočilo ljudem, da sledijo novostim v vašem podjetju in se na tak način seznanijo z vašim podjetjem.

Pomembna je vsebina bloga

Kvalitetna in zanimiva vsebina sta najpomembnejši stvari na vašem blogu. Poleg privlačne vsebine bodite pozorni tudi na SEO vsebino in ostala trženjska orodja, ki jih lahko uporabite na blogu. Vsebina slednjega naj ne bo namenjena le pridobivanju pozornosti, temveč naj bralcu ponudi zanimivo branje in željo po ponovnem obisku.

Zbiranje elektronskih naslovov

Zbiranje elektronskih naslovov vaših bralcev je zelo pomembno. Ponudite jim brezplačne aplikacije in ostale privlačne brezplačne storitve ali proizvode v zameno za njihov elektronski naslov. Z obsežno bazo naslovov se boste kasneje lahko lotili neposrednega trženja.

Vir: Smallbizbee.com, 17.1.2011.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje