Trženje podjetja s pomočjo bloga

Trženje spada med najpomembnejše aktivnosti malih podjetij. Danes živimo v "on-line" družbi, ki zahteva tudi spletno oglaševanje. Večina podjetnikov si spletno trženje predstavlja kot preprosto in poceni rešitev, vendar temu ni vedno tako.
10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga

10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga. (Vir slike: sxc.hu)

Blog se je uveljavil kot eden izmed boljših načinov pridobivanja pozornosti širše javnosti in ni primeren zgolj za informiranje javnosti o vašem podjetju, saj obiskovalcu nudi bolj oseben vpogled v vaše podjetje. Poleg tega lahko blog povežete s Facebookom, Twitterjem in ostalimi socialnimi omrežji. Poleg osebnega stika obiskovalcu ponudite še kakovostne vsebine in blog bo postal vaše novo trženjsko orodje.

Povezava bloga s socialnimi omrežji

Socialna omrežja so danes zelo priljubljena in vedno več ljudi na njih preživlja vedno več časa. Ljudje se na socialnih omrežjih povezujejo s prijatelji, poslovnimi partnerji, igrajo igre in si med drugim ogledujejo profile podjetij, ki so zanimivi in jih privlačijo zaradi priporočil prijateljev, nagradnih iger ali česa drugega. V kolikor vaše podjetje nima profila na katerem izmed socialnih omrežij ste za novodobne ljudi praktično nedosegljivi. Povezovanje bloga s socialnimi omrežji bo omogočilo ljudem, da sledijo novostim v vašem podjetju in se na tak način seznanijo z vašim podjetjem.

Pomembna je vsebina bloga

Kvalitetna in zanimiva vsebina sta najpomembnejši stvari na vašem blogu. Poleg privlačne vsebine bodite pozorni tudi na SEO vsebino in ostala trženjska orodja, ki jih lahko uporabite na blogu. Vsebina slednjega naj ne bo namenjena le pridobivanju pozornosti, temveč naj bralcu ponudi zanimivo branje in željo po ponovnem obisku.

Zbiranje elektronskih naslovov

Zbiranje elektronskih naslovov vaših bralcev je zelo pomembno. Ponudite jim brezplačne aplikacije in ostale privlačne brezplačne storitve ali proizvode v zameno za njihov elektronski naslov. Z obsežno bazo naslovov se boste kasneje lahko lotili neposrednega trženja.

Vir: Smallbizbee.com, 17.1.2011.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje