Trženje s pomočjo priporočila

Priporočilo spada med uspešnejše trženjske strategije, pri tem pa je potrebno poiskati prave posameznike, ki bodo v svoji socialni mreži razširili svoje navdušenje nad nekim proizvodom. Rezultati novejše kalifornijske raziskave kažejo, da tradicionalne tarče s široko socialno mrežo niso vedno najbolj vplivni posamezniki v skupini.
Trženje s pomočjo priporočila

Poiščite pravo izhodiščno osebo.

Raziskava se je osredotočila na zdravniško skupnost in širitev predpisovanja novega zdravila med zdravniki. Prišli so do spoznanja, da je zdravniška skupnost razdeljena na dve skupini glede na etnično pripadnost (azijsko in evropsko). Obe skupini je povezoval zdravnik s številko 184, kar je tržnike zelo presenetilo, saj ni ustrezal profilu, ki so si ga zamislili. Raziskava kaže, da se uporaba proizvoda res širi preko socialnih mrež z ustnim sporočilom, pri čemer ima trženjski vpliv na pravo osebo velik učinek.

Tržniki morajo posvetiti dovolj pozornosti iskanju te izhodiščne osebe, pri čemer različni pristopi dajejo zelo različne rezultate. Raziskovalci so zdravnike vprašali katerim kolegom najbolj zaupajo. Tako so prišli do mnenjskih voditeljev med zdravniki, ki pa niso tisti, ki so se sami označili za vodje. Zdravnik št. 184 se npr. ni se želel preveč izpostavljati, vendar pa je bil med kolegi znan in spoštovan. Sam se tudi ni označil za vodjo, vendar pa ga je za takega označilo veliko število drugih zdravnikov. Takšni vodje imajo večji vpliv na širjenje proizvoda med socialno mrežo in zato bi jim morali tržniki posvetiti več pozornosti.

Vir: Forbes

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje