Trženje s pomočjo priporočila

Priporočilo spada med uspešnejše trženjske strategije, pri tem pa je potrebno poiskati prave posameznike, ki bodo v svoji socialni mreži razširili svoje navdušenje nad nekim proizvodom. Rezultati novejše kalifornijske raziskave kažejo, da tradicionalne tarče s široko socialno mrežo niso vedno najbolj vplivni posamezniki v skupini.
Trženje s pomočjo priporočila

Poiščite pravo izhodiščno osebo.

Raziskava se je osredotočila na zdravniško skupnost in širitev predpisovanja novega zdravila med zdravniki. Prišli so do spoznanja, da je zdravniška skupnost razdeljena na dve skupini glede na etnično pripadnost (azijsko in evropsko). Obe skupini je povezoval zdravnik s številko 184, kar je tržnike zelo presenetilo, saj ni ustrezal profilu, ki so si ga zamislili. Raziskava kaže, da se uporaba proizvoda res širi preko socialnih mrež z ustnim sporočilom, pri čemer ima trženjski vpliv na pravo osebo velik učinek.

Tržniki morajo posvetiti dovolj pozornosti iskanju te izhodiščne osebe, pri čemer različni pristopi dajejo zelo različne rezultate. Raziskovalci so zdravnike vprašali katerim kolegom najbolj zaupajo. Tako so prišli do mnenjskih voditeljev med zdravniki, ki pa niso tisti, ki so se sami označili za vodje. Zdravnik št. 184 se npr. ni se želel preveč izpostavljati, vendar pa je bil med kolegi znan in spoštovan. Sam se tudi ni označil za vodjo, vendar pa ga je za takega označilo veliko število drugih zdravnikov. Takšni vodje imajo večji vpliv na širjenje proizvoda med socialno mrežo in zato bi jim morali tržniki posvetiti več pozornosti.

Vir: Forbes

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje