Trženje v prihodnosti

Avtor ursa — 16.10.2009
Komentiraj!
Prihodnost trženja naj bi prinesla razvoj novih tehnologij, ki bodo omogočile večjo interakcijo s strankami in učinkovitejše pridobivanje njihove pozornosti.
Trženje v prihodnosti

Preihodnost trženja leži v novih tehnologijah. (Vir: sc.e-novation.at)

Visoko tehnološke trženjske taktike kot je npr. neuromarketing, bodo lahko v prihodnosti postale resničnost.

Danes potrošniki začenjajo z nakupom ravno na spletu, kjer iščejo informacije o izdelkih, ocenjujejo spletne strani podjetij in prebirajo mnenja drugih uporabnikov. Naučili so se ignorirati na tisoče oglasnih sporočil, s katerimi se soočajo vsak dan in dvomiti v njihove mamljive obljube. Star vsiljiv model oglaševanja je zato potrebno nadomestiti s trženjskim pristopom v katerem bodo potrošniki želeli sodelovati in bo obogatil njihova živjenja.

Najboljše izhodišče za ti. trženje s pomenom predstavlja zagotavljanje informacij in storitev, ki bodo potrošnikom pomagale pri nakupnih odločitvah. Da bi to dosegli potrošnikom omogočite objavljanje ocen in kritik na vaši spletni strani, ustvarite nakupovalni vodič, ki jim bo pomagal pri izbiri med vašimi izdelki ali storitvami in zagotovite stalno ponakupno usposabljanje in nasvete kupcem, ter jih s tem spremenite v stalne stranke. Nekatera podjetja pa gredo še korak dlje in poskrbijo, da se stranke zavedajo tveganj previsokih provizij ter jih ščitijo pred napačnimi odločitvami. Čeprav s tem tvegajo izgubo deleža prodaje, si pridobijo ogromno zapanje in zvestobo strank, ki o podjetju brezplačno širijo dober glas.

Na področju trženja že sedaj opažamo velike spremembe, vendar pa le-te predstavljajo šele začetek razvoja trženju namenjenih tehnologij.

 

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice