Trženje v socialnih omrežjih
Trženje v socialnih omrežjih (Slika: sxc.hu)
Začnite z načrtom, ki mora vsebovati želene cilje in jasen okvir, ki onemogoča zaiti s prvotno začrtane smeri. Kadar osebna komunikacija ni uspešna, je potrebno spremeniti pristop – podobno je tudi pri socialnih omrežjih. Le da pri slednjih svoje pristope spreminjate preko miške in tipkovnice, nove ideje se udejanjijo na spletnem zidu, ob vsem tem pa je vaše občinstvo veliko bolj številčno.
Nekaj nasvetov za uspešnejši začetek
Določite svoje cilje
Kaj želite predstaviti, mogoče storitve, blago ali osebe? Si želite, da bi vam vaše stranke ostale lojalne tudi takrat, ko prenehajo z enkratno uporabo storitev, ki jih ponujate? Zastavite si čim več vprašanj in odgovori so tisti, ki vam bodo pomagali izoblikovati dejavnosti, preko katerih se lahko predstavite v socialnih omrežjih.
Ocenite svoje vire
Kdo bo odgovoren za vsebino in vzdrževanje aktivnosti vašega podjetja na spletu? In kdo bo skrbel za stike s strankami, jim posredoval odgovore in informacije? Zagotovite si prave ljudi še preden začnete s poslovanjem!
Spoznajte svoje občinstvo
Raziščite, kje na spletu vaše tarčno občinstvo preživi največ časa in pri kakšnih temah in pogovorih so najbolj aktivni. Skušajte predvideti, kakšne informacije želijo od vas in kaj jim ni všeč. Ni namreč bistveno to, da obstajate na spletnih omrežjih, pomembno je ugotoviti, kaj vaše ciljno občinstvo hoče oziroma si želi, saj jim le tako lahko ponudite vsebino, ki se jim bo zdela uporabna in zanimiva hkrati.
Ustvarite svežo vsebino
Ko enkrat spoznate svojo tarčno skupino, si vzemite čas za pripravo vsebine, ki jim ustreza. Neprestano skrbite za njeno svežino in nikoli ne pozabite na izvirnosti! Preko pogovorov s strankami si lahko ustvarite vir idej, s katerimi lahko zadovoljite njihove potrebe in pričakovanja.
Ustvarite urnik
Določite ure v dnevu, ki jih boste namenili samo za trženje preko socialnih omrežij. Na primer, namenite malenkostnih 5 minut za Twitter takoj ko začnete z delom in 5 minut preden zapustite delovno mesto. Če si ustvarite urnik, ni skrbi, da bi pozabili na stik s strankami.
Spoštujte pravilo 80-20
Vedno namenite vsaj štiri petine svojega časa na spletnih omrežjih za aktivnosti, ki so povezane z vašim podjetjem in nič več kot 20% za lastno promocijo!
Osredotočite se na kvaliteto, ne kvantiteto
Bolje je imeti 1000 oseb, ki sledijo vašim aktivnostim in sodelujejo pri vašem razvijanju, kakor nekaj tisoč slednikov, ki so popolnoma nedejavni.
Učite se
Vse življenje se učimo. Za napredek v trženju preko socialnih omrežijje nujno, da ostanete prilagodljivi in ob tem sprejemate in uveljavljate spremembe.
Če vam je všeč ali ne, za razvoj, varnost, predvsem pa za razširitev svojega ugleda, poslovanja in trženja, jih boste potrebovali! Nevidnost in apatija do socialnih omrežij sta se izkazala za zelo slabi potezi v poslovanju.
Vir: Entrepreneur