Tržna strategija Facebooka

Avtor — 10.02.2012
Število privržencev družabnega omrežja Facebook se hitro povečuje in pojavile so se zahteve po pogostejšem objavljanju podatkov o financah in strategiji poslovanja podjetja. Ti kažejo, da Facebook zelo dobro pozna pravilo fokusa in, da ne odstopa od dolgoročnih ciljev.
Tržna strategija Facebooka

Facebook namerava z letošnjim letom uvrstiti svoje delnice na borzo, a svari pohlepne investitorje, da ne nameravajo odstopiti od svojega dolgoročnega načrta in količinsko povečati oglaševanja. Mark Zuckerberg poudarja, da podjetje ne ustvarja storitev za to, da bi kovali dobiček; prav nasprotno, dobiček ustvarjajo zato, da bi lahko še naprej izboljševali svoje storitve. Facebook je moral v preteklosti že večkrat sprejeti odločitve, ki so zmanjšale kratkoročni dobiček, saj verjamejo, da je veliko bolj pomembno ohranjati fokus na dolgoročne cilje. To jim bo namreč na dolgi rok prineslo dobiček.

Za uporabnike je to vsekakor odlična novica, saj je to družabno omrežje eden najbolj priljubljenih spletnih orodij na svetu-

Ko so prvič prišle na dan informacije, da Facebook želi na borzo postaviti svoje delnice, so se mnogi spraševali ali ne bo to prineslo konec Facebooka kot ga poznamo danes. Omenjeno družabno omrežje je namreč zelo privlačno za spletne oglaševalce, zato ne bi bilo čudno, da bi na željo večjih investitorjev močno povečali količino oglaševanja. Sedaj je jasno, da je Facebookova tržna strategija naravnana na prihodnost in ne bodo dopustili, da bi zunanji investitorji vplivali na njihove dolgoročne cilje.

Mark Zuckerberg očitno zelo dobro pozna pravilo fokusa, ki je ključno za uspeh podjetnikov in o katerem smo na našem portalu pisali že večkrat.

Vir: Tech Crunch

Oznake: , , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje