Tržna strategija Facebooka

Število privržencev družabnega omrežja Facebook se hitro povečuje in pojavile so se zahteve po pogostejšem objavljanju podatkov o financah in strategiji poslovanja podjetja. Ti kažejo, da Facebook zelo dobro pozna pravilo fokusa in, da ne odstopa od dolgoročnih ciljev.
Tržna strategija Facebooka

Facebook namerava z letošnjim letom uvrstiti svoje delnice na borzo, a svari pohlepne investitorje, da ne nameravajo odstopiti od svojega dolgoročnega načrta in količinsko povečati oglaševanja. Mark Zuckerberg poudarja, da podjetje ne ustvarja storitev za to, da bi kovali dobiček; prav nasprotno, dobiček ustvarjajo zato, da bi lahko še naprej izboljševali svoje storitve. Facebook je moral v preteklosti že večkrat sprejeti odločitve, ki so zmanjšale kratkoročni dobiček, saj verjamejo, da je veliko bolj pomembno ohranjati fokus na dolgoročne cilje. To jim bo namreč na dolgi rok prineslo dobiček.

Za uporabnike je to vsekakor odlična novica, saj je to družabno omrežje eden najbolj priljubljenih spletnih orodij na svetu-

Ko so prvič prišle na dan informacije, da Facebook želi na borzo postaviti svoje delnice, so se mnogi spraševali ali ne bo to prineslo konec Facebooka kot ga poznamo danes. Omenjeno družabno omrežje je namreč zelo privlačno za spletne oglaševalce, zato ne bi bilo čudno, da bi na željo večjih investitorjev močno povečali količino oglaševanja. Sedaj je jasno, da je Facebookova tržna strategija naravnana na prihodnost in ne bodo dopustili, da bi zunanji investitorji vplivali na njihove dolgoročne cilje.

Mark Zuckerberg očitno zelo dobro pozna pravilo fokusa, ki je ključno za uspeh podjetnikov in o katerem smo na našem portalu pisali že večkrat.

Vir: Tech Crunch

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje