Tržna strategija Facebooka

Avtor Maja Borštnik — 10.02.2012
Komentiraj!
Število privržencev družabnega omrežja Facebook se hitro povečuje in pojavile so se zahteve po pogostejšem objavljanju podatkov o financah in strategiji poslovanja podjetja. Ti kažejo, da Facebook zelo dobro pozna pravilo fokusa in, da ne odstopa od dolgoročnih ciljev.

Facebook namerava z letošnjim letom uvrstiti svoje delnice na borzo, a svari pohlepne investitorje, da ne nameravajo odstopiti od svojega dolgoročnega načrta in količinsko povečati oglaševanja. Mark Zuckerberg poudarja, da podjetje ne ustvarja storitev za to, da bi kovali dobiček; prav nasprotno, dobiček ustvarjajo zato, da bi lahko še naprej izboljševali svoje storitve. Facebook je moral v preteklosti že večkrat sprejeti odločitve, ki so zmanjšale kratkoročni dobiček, saj verjamejo, da je veliko bolj pomembno ohranjati fokus na dolgoročne cilje. To jim bo namreč na dolgi rok prineslo dobiček.

Za uporabnike je to vsekakor odlična novica, saj je to družabno omrežje eden najbolj priljubljenih spletnih orodij na svetu-

Ko so prvič prišle na dan informacije, da Facebook želi na borzo postaviti svoje delnice, so se mnogi spraševali ali ne bo to prineslo konec Facebooka kot ga poznamo danes. Omenjeno družabno omrežje je namreč zelo privlačno za spletne oglaševalce, zato ne bi bilo čudno, da bi na željo večjih investitorjev močno povečali količino oglaševanja. Sedaj je jasno, da je Facebookova tržna strategija naravnana na prihodnost in ne bodo dopustili, da bi zunanji investitorji vplivali na njihove dolgoročne cilje.

Mark Zuckerberg očitno zelo dobro pozna pravilo fokusa, ki je ključno za uspeh podjetnikov in o katerem smo na našem portalu pisali že večkrat.

Vir: Tech Crunch

Prijavi se na e-novice!