Tržna strategija Facebooka

Število privržencev družabnega omrežja Facebook se hitro povečuje in pojavile so se zahteve po pogostejšem objavljanju podatkov o financah in strategiji poslovanja podjetja. Ti kažejo, da Facebook zelo dobro pozna pravilo fokusa in, da ne odstopa od dolgoročnih ciljev.
Tržna strategija Facebooka

Facebook namerava z letošnjim letom uvrstiti svoje delnice na borzo, a svari pohlepne investitorje, da ne nameravajo odstopiti od svojega dolgoročnega načrta in količinsko povečati oglaševanja. Mark Zuckerberg poudarja, da podjetje ne ustvarja storitev za to, da bi kovali dobiček; prav nasprotno, dobiček ustvarjajo zato, da bi lahko še naprej izboljševali svoje storitve. Facebook je moral v preteklosti že večkrat sprejeti odločitve, ki so zmanjšale kratkoročni dobiček, saj verjamejo, da je veliko bolj pomembno ohranjati fokus na dolgoročne cilje. To jim bo namreč na dolgi rok prineslo dobiček.

Za uporabnike je to vsekakor odlična novica, saj je to družabno omrežje eden najbolj priljubljenih spletnih orodij na svetu-

Ko so prvič prišle na dan informacije, da Facebook želi na borzo postaviti svoje delnice, so se mnogi spraševali ali ne bo to prineslo konec Facebooka kot ga poznamo danes. Omenjeno družabno omrežje je namreč zelo privlačno za spletne oglaševalce, zato ne bi bilo čudno, da bi na željo večjih investitorjev močno povečali količino oglaševanja. Sedaj je jasno, da je Facebookova tržna strategija naravnana na prihodnost in ne bodo dopustili, da bi zunanji investitorji vplivali na njihove dolgoročne cilje.

Mark Zuckerberg očitno zelo dobro pozna pravilo fokusa, ki je ključno za uspeh podjetnikov in o katerem smo na našem portalu pisali že večkrat.

Vir: Tech Crunch

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje