Tudi Facebook postal posrednik posebnih ponudb in skupinskih nakupov

Facebook je v lanskem novembru uvedel storitev Deals in s tem nadgradil funkcionalnost servisa Places, ki uporabniku omogoča, da spletni skupnosti predstavi, kje se nahaja. Stranke lahko prek storitve Deals izkoristijo posebne ponudbe v prodajalnah, restavracijah itd.
Tudi Facebook postal posrednik posebnih ponudb in skupinskih nakupov

Storitev Deals je na voljo v ZDA, Kanadi, Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Združenem kraljestvu (foto: Facebook.com)

Storitev je zanimiva za podjetja vseh velikosti, predvsem zaradi velike izpostavljenosti in z vidika pridobivanja zvestih strank. Podjetje lahko poleg klasičnih popustov oblikuje tudi takšno posebno ponudbo, ki stranko nagradi v primeru, ko opravi določeno število nakupov. To predstavlja zelo atraktivno alternativo tradicionalnemu zbiranju nalepk in kuponov, saj vse poteka elektronsko.

Ko uporabnik opravi nakup, se informacije o le-tem zapišejo v njegov spletni profil. O različnih popustih in posebnih ponudbah se na ta način lahko seznanijo uporabnikovi prijatelji, kar predstavlja dodaten način promocije izdelkov oz. storitev ali blagovne znamke. Ta učinek je možno dodatno okrepiti s takšno posebno ponudbo, ki velja v primeru, če stranka s seboj pripelje vsaj določeno število prijateljev.

Facebook z novo storitvijo predstavlja konkurenco spletnim posredniškim platformam, kot je Groupon, saj podjetja s posebnimi ponudbami prek servisa Deals nimajo nobenih dodatnih stroškov. Groupon po drugi strani svojim strankam zagotavlja, da bo oglaševani popust izkoristilo določeno število potrošnikov. Ko je ta številka presežena, Grouponu pripada 50% prihodkov.

Spletne posredniške platforme so se že razširile tudi v Sloveniji. 1nadan.si, BigDeal.si, Kolektiva.si,  Kupujmo.si in Privoščite.si delujejo po podobnem principu kot Groupon in vsak dan objavijo novo ekskluzivno ponudbo, ki omogoča popuste v višini do 90%.

 

Viri:

 

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje