Tudi Facebook postal posrednik posebnih ponudb in skupinskih nakupov

Avtor — 24.02.2011
Facebook je v lanskem novembru uvedel storitev Deals in s tem nadgradil funkcionalnost servisa Places, ki uporabniku omogoča, da spletni skupnosti predstavi, kje se nahaja. Stranke lahko prek storitve Deals izkoristijo posebne ponudbe v prodajalnah, restavracijah itd.
Tudi Facebook postal posrednik posebnih ponudb in skupinskih nakupov

Storitev Deals je na voljo v ZDA, Kanadi, Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Združenem kraljestvu (foto: Facebook.com)

Storitev je zanimiva za podjetja vseh velikosti, predvsem zaradi velike izpostavljenosti in z vidika pridobivanja zvestih strank. Podjetje lahko poleg klasičnih popustov oblikuje tudi takšno posebno ponudbo, ki stranko nagradi v primeru, ko opravi določeno število nakupov. To predstavlja zelo atraktivno alternativo tradicionalnemu zbiranju nalepk in kuponov, saj vse poteka elektronsko.

Ko uporabnik opravi nakup, se informacije o le-tem zapišejo v njegov spletni profil. O različnih popustih in posebnih ponudbah se na ta način lahko seznanijo uporabnikovi prijatelji, kar predstavlja dodaten način promocije izdelkov oz. storitev ali blagovne znamke. Ta učinek je možno dodatno okrepiti s takšno posebno ponudbo, ki velja v primeru, če stranka s seboj pripelje vsaj določeno število prijateljev.

Facebook z novo storitvijo predstavlja konkurenco spletnim posredniškim platformam, kot je Groupon, saj podjetja s posebnimi ponudbami prek servisa Deals nimajo nobenih dodatnih stroškov. Groupon po drugi strani svojim strankam zagotavlja, da bo oglaševani popust izkoristilo določeno število potrošnikov. Ko je ta številka presežena, Grouponu pripada 50% prihodkov.

Spletne posredniške platforme so se že razširile tudi v Sloveniji. 1nadan.si, BigDeal.si, Kolektiva.si,  Kupujmo.si in Privoščite.si delujejo po podobnem principu kot Groupon in vsak dan objavijo novo ekskluzivno ponudbo, ki omogoča popuste v višini do 90%.

 

Viri:

 

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje