Tudi iz filmov se lahko veliko naučimo

Top 5 filmov, katere bi si moral ogledati vsak podjetnik, saj iz ogleda lahko pridobi marsikatero koristno informacijo, idejo ali nasvet.
Tudi iz filmov se lahko veliko naučimo

Kombinacija poučnega in zabave

Čudež na 34. ulici, film katerega sporočilo se glasi, da dandanes prodajalci pozabljajo, da je njihova primarna naloga zadovoljitev stranke, torej strankino dobro. V filmu namreč nastopa Božiček, ki stranke spodbuja naj kupujejo drugje, saj so tam boljše ponudbe. To za prodajalno v kateri se pojavlja Božiček ne pomeni izgube strank, prav nasprotno, te se vedno znova vračajo zaradi Božičkove nenavadne pomoči.

Z ogledom filma Klik dobimo vpogled v razmišljanje, delovanje in želje podjetnikov. Za njih je še posebej značilno, da so nagnjeni k hitenju in bi radi sadove svojega dela uživali takoj. S tem kaj hitro izgubijo ravnotežje med poslovnim in zasebnim življenjem in sčasoma zanemarijo zasebne želje, ki niso poslovne narave, saj posel postane ves njihov svet.

Glengarry Glen Ross je film, ki nas bo podučil o laganju, prevari in kraji, ki se nikoli ne obnesejo na dolgi rok. V filmu je prikazano kaj vse podjetnik ne bi smel početi, pa to počne. Nasprotno nas poštenost, zanesljivost in pomoč drugim, lahko dostikrat pripeljejo daleč in celo pripomorejo k razcvetu našega posla. Prepogosto se pozablja, da je cilj prodaje potruditi se za vsako posamezno stranko. 

Kako dobiti nogo je odličen film za vse tiste, ki niso zadovoljni s svojo trenutno zaposlitvijo. Kot vsak podjetnik ve, moramo zaupati svojemu notranjemu občutku in v kolikor z nečim nismo zadovoljni, je čas za spremembo. To je tudi tema filma, ki nas spodbudi k razmišljanju, zakaj vendar ne bi tvegali in se začeli ukvarjati s tistim, kar nas resnično veseli in smo strastni pri tem, saj nam bo to zagotovo prineslo veliko veselja in uspeha.

Film Jerry MaGuire je resnično najboljši film za podjetnike, ki zelo dobro prikazuje pot osnovanja svojega lastnega podjetja, ki pa nikakor ni lahka. Prav nasprotno, doživimo lahko mnoga razočaranja in velikokrat se stvari ne odvijejo tako, kot smo pričakovali. Pa vendar, kdo je rekel, da je podjetništvo lahko?

Vir: The Toilet Paper Entrepreneur 

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje