Tudi med investitorji ni prave startup kulture

V šestih letih je ekipa slovenskega startupa Appoteka, ki ponuja storitev spletne trgovine v računalniškem oblaku Shopamine, pridobila ogromno izkušenj tako z razvojem lastnega produkta, ukvarjanja in raziskovanja trga, kot tudi segmentacijo in marketingom.
Tudi med investitorji ni prave startup kulture

Ekipa podjetja Appoteka ima večletne izkušnje.

»Pripravniki bodo spoznali specifike delovanja tehnološkega startupa, od komunikacije z naročniki pa do avtomatizacije marketinga,« pravi Peter Brenko, član ekipe, ki ustvarja Shopamine v sklopu podjetja Appoteka. Ekipa bo mesec in pol preživela skupaj s pripravnikom, ki bo izbran v sklopu MP pripravništva.

Pomanjkanje kapitala in startup kulture med investitorji

Ponudili mu bodo znanje, ki so si ga pridobili med šestletnim ustvarjanjem, od razvoja lastnega produkta, ukvarjanja s trgom, segmentacijo, marketingom in prodajo SaaS tehnoloških rešitev ter specifiko tehnološkega razvoja. Nastajajoče startupe čaka kar nekaj težav po mnenju Brenka: pomanjkanje kapitala in startup kulture med investitorji pa tudi majhen in atipičen trg.

Nasvet Petra Brenka >>

Iščejo tudi na straneh študentskih servisov

Ekipa išče predvsem kader na področju razvoja (Java programerji) in digital PR (skupaj s produkcijo tekstovnih vsebin) ter digitalni marketing. »V preteklosti smo sami pripravili razpis in izbirali med več kot 100 prijavljenimi kandidati.« Kandidate običajno iščejo prek znancev in zaposlenih, njihove oglase boste lahko našli tudi na študentskih servisih.

Podjetje, ki je pred več izzivi, od prvih korakov na tuje trge z angleško različico, postavitvijo podpornega centra, produkcije vsebin, PR in digitalnega marketinga ter prodaje, je nastalo na podlagi prijateljskih vezi, ki so se prepletala tudi na nekdanjih delovnih mestih.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje