Tudi med investitorji ni prave startup kulture

Avtor Maruša Žibert — 30.10.2014
Komentiraj!
V šestih letih je ekipa slovenskega startupa Appoteka, ki ponuja storitev spletne trgovine v računalniškem oblaku Shopamine, pridobila ogromno izkušenj tako z razvojem lastnega produkta, ukvarjanja in raziskovanja trga, kot tudi segmentacijo in marketingom.
Tudi med investitorji ni prave startup kulture

Ekipa podjetja Appoteka ima večletne izkušnje.

»Pripravniki bodo spoznali specifike delovanja tehnološkega startupa, od komunikacije z naročniki pa do avtomatizacije marketinga,« pravi Peter Brenko, član ekipe, ki ustvarja Shopamine v sklopu podjetja Appoteka. Ekipa bo mesec in pol preživela skupaj s pripravnikom, ki bo izbran v sklopu MP pripravništva.

Pomanjkanje kapitala in startup kulture med investitorji

Ponudili mu bodo znanje, ki so si ga pridobili med šestletnim ustvarjanjem, od razvoja lastnega produkta, ukvarjanja s trgom, segmentacijo, marketingom in prodajo SaaS tehnoloških rešitev ter specifiko tehnološkega razvoja. Nastajajoče startupe čaka kar nekaj težav po mnenju Brenka: pomanjkanje kapitala in startup kulture med investitorji pa tudi majhen in atipičen trg.

Nasvet Petra Brenka >>

Iščejo tudi na straneh študentskih servisov

Ekipa išče predvsem kader na področju razvoja (Java programerji) in digital PR (skupaj s produkcijo tekstovnih vsebin) ter digitalni marketing. »V preteklosti smo sami pripravili razpis in izbirali med več kot 100 prijavljenimi kandidati.« Kandidate običajno iščejo prek znancev in zaposlenih, njihove oglase boste lahko našli tudi na študentskih servisih.

Podjetje, ki je pred več izzivi, od prvih korakov na tuje trge z angleško različico, postavitvijo podpornega centra, produkcije vsebin, PR in digitalnega marketinga ter prodaje, je nastalo na podlagi prijateljskih vezi, ki so se prepletala tudi na nekdanjih delovnih mestih.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice