Tudi Microsoft nad Google

Po celi vrsti napadov na Google in predvsem na YouTube, se je nanje spravil tudi Microsoft.

Microsoft Googleu očita lahkomiselno ravnanje z avtorskimi pravicami. Gre predvsem za pravice pri razširjanju knjig, glasbe in filmov.

Microsoftovi strokovnjaki so ogorčeni nad ravnanjem Googlea in njemu podobnih, ki ne vlagajo denarja v razvoj zgoraj naštetega, ampak uporabljajo avtorsko delo nekoga drugega, povrhu vsega pa s tem še služijo.

Pred časom je neka založba že tožila Google, zaradi nedovoljenega razmnoževanja in prodaje knjig v digitalni obliki. O tožbah drugih multinacionalk smo že večkrat poročali.

Google in YouTube imata praktično enako taktiko, ko gre za avtorske pravice. Avtorsko delo najprej brez zadržka objavita, v primeru, da se avtorji pritožijo, pa delo takoj umaknejo. V večini primerov se s tem izognejo kazni, zaslužek pa ostane.

Vir: Financial Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje