Postani "Marketing Ninja"!

Avtor Maja Borštnik — 08.09.2015
Komentiraj!
Le dve srečanji na tečaju »Startup Marketinga« oz. Growth Hackinga« bosta zadostovali, da spoznate učinkovita marketing orodja in postanete "Marketing Ninja". Tečaj, ki ga organizira SmartNinja, bo potekal v prostorih Kreativnega centra Poligon v Ljubljani.
Postani "Marketing Ninja"!

Postani "Marketing Ninja"!

Tečaj »Startup Marketing« oz. »Growth Hacking« je namenjen vsem, ki se v svojem startupu posvečate marketinškemu delu, ter seveda vsem tistim, ki imate kakršenkoli produkt - in ne veste točno, kako se lotiti marketinškega dela, saj ste enostavno finančno in časovno preveč omejeni.

Kaj boste odnesli od tečaja?

  • Spoznali boste, kaj pravzaprav je startup marketing.

  • Videli boste, kakšen startup marketing so imeli danes največji spletni velikani, kot so YouTube, Airbnb, Dropbox, Pinterest, Tinder ali celo Facebook in Twitter.

  • Spoznali boste odlična spletna orodja, ki jih lahko učinkovito uporabite ter s katerimi boste svoj startup marketing opravljal/a boljše in hitreje.

  • Seznanili se boste z načini in praktičnimi principi startup marketinga ter se na podlagi idej, narave svojega produkta itd. odločili za tistega, ki vam najbolj ustreza.

  • Z startup marketing primeri, ki jih bomo izvedli na delavnicah, se boste naučili, kako kreativno razmišljati in praktično izvesti majhen ali velik marketinški trik.

  • Dobili boste veliko zanimivih idej in zamisli - tako s praktičnimi primeri ostalih na delavnici, kot tudi na podlagi “out-of-the-box” razmišljanja in primerov iz prezentacij.

  • In seveda: dobili boste feedback na vašem primeru (CASE STUDY) od enega najboljših startup marketing inštruktorjev!

Early Bird do 15. 9. 2015 za samo 127 evrov. Prijavi se >>

Tečaj bo potekal v prostorih Kreativnega centra Poligon, Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana, in sicer v dveh srečanjih: 22. septembra in 1. oktobra med 17. in 20. uro.

Vir: SmartNinja

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice