Tudi zelena podjetja morajo ustvarjati dobiček

Podjetniki, ki vodijo zelena podjetja se pogosto soočajo z dilemo ali imajo kot lastniki okoljevarstvenih podjetij pravico do zaslužka. Mnogim se namreč zdi sporno, da podjetja za dobra dela zahtevajo plačilo, ki je nujno za delovanje v podjetništvu.
Tudi zelena podjetja morajo ustvarjati dobiček

Tudi zelena podjetja so podjetja.

Kljub temu, da nekateri okoljevarstveniki, ki se odločijo za podjetništvo, na tem področju nimajo veliko izkušenj, se morajo zavedati, da bodo lahko samo s pomočjo dobičkonosnega zelenega podjetja nekaj naredili tudi za okolje.

Dosti ljudi se sooča s predpostavko, da okoljevarstvenost in dobičkonosnost ne gresta skupaj. Prizadevanja velikih podjetij za zmanjšanje stroškov z manjšo porabo energije, vode in drugih virov, ocenjujejo kot neresna, saj naj bi to počela le zaradi stroškovnih prihrankov. Takšne predpostavke pa zavirajo uspešno poslovanje zelenih podjetij, saj morajo tudi ta poslovati z dobičkom, ker bodo v nasprotnem primeru v podjetništvu propadla.

Da bi se obdržalo na trgu mora vsako podjetje ustvarjati prihodke, zato tako kot vsa druga, tudi zelena podjetja potrebujejo poslovni načrt, kvalitetne proizvode, načrt prodaje in trženja ter dobičkonosno poslovanje. Pri tem je potrebno poiskati ravnotežje med dobičkonosnostjo in okoljevarstvom, saj lahko tovrstna podjetja postanejo celo rešitev za probleme, s katerimi se soočajo podjetništvo, gospodarstvo in okolje.

 

Vir: FastCompany

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje