Tvitanje dejstev prinaša polne denarnice?

Če sodimo po zgodbi Krisa Sancheza, ki je zaokrožila po medijih, lahko na zgornje vprašanje odgovorimo pritrdilno. Sanchez, ki se je zgodbi Twitterja pridružil leta 2009, si tako odmevnega uspeha zagotovo ni upal niti predstavljati.
Tvitanje dejstev prinaša polne denarnice?

Kris Sanchez letno zasluži več kot pol milijona dolarjev (Vir slike: YouTube).

»Twitter račun sem si ustvaril, ker sem želel slediti Britney Spears,« je Sanchez izdal tujim medijem. »Sem njen oboževalec.« Ker je pozneje spoznal, da na Twitterju nima namena tvitati o svojem vsakodnevnem življenju, je začel tvitati naključna dejstva, na katere je naletel ob brskanju po spletu.

Tvit na vsakih 15 minut

»Leta 2011 sem se odločil tvitati cel dan.« Vsakih 15 minut je tvitnil eno dejstvo. In s tem se je rodil račun UberFacts. Leto pozneje je naštel že več kot 200 tisoč sledilcev, med katerimi so bila tudi nekatera bolj znana imena na primer Paris Hilton in Khloe Kardashian. Kmalu je nastopila nadgradnja z oglasi.

Takojšnji rezultati in čeki

»Pomagali so uvideti, kako bi lahko z UberFacts služil denar, in sicer s kreiranjem galerij in tvitanjem linkov.« Začel je prejemati čeke za od 600 do 800 dolarjev na teden. Uspehu se ni mogel načuditi.

Letno več kot pol milijona dolarjev in …

Danes ima Sanchezov Twitter račun več kot 9,4 milijonov sledilcev. Njegova Facebook stran združuje več kot 1,27 milijonov všečkov, na Instagramu pa ima več kot 468 tisoč sledilcev. In zaslužek? Z UberFacts letno ustvari več kot pol milijona dolarjev.

… še 60 tisoč dolarjev na teden z aplikacijo

Nedavno je predstavil tudi aplikacijo, ki naj bi mu tedensko prinesla še dodatnih 60 tisoč dolarjev. To bi v najboljšem primeru na letni ravni pomenilo še dodatnih 720 tisoč dolarjev. Aplikacija uporabniku omogoča všečkanje in komentiranje dejstev ter deljenje le-teh med prijatelji.

Ne želijo zasipavati s tviti

Sanchez se je odločil, da za dodatno pomoč zaposli dve osebi, ki skrbita za pregledovanje dejstev in razporejanje objav. Običajno v eni uri tvitnejo od dva od štiri dejstva. »Odločili smo se, da ta sistem deluje, saj tistih, ki ne sledijo večjemu številu računov, ne zasipamo s tviti UberFactsa.«

Kako deluje UberFacts?

Ekipa si prizadeva pridobiti različne vire za posamezna dejstva. »Včasih naredimo napako. Včasih druge spletne strani naredijo napako ali pa ena spletna stran pove resničen podatek, druge pa ne,« zato je delo v ekipi v veliko pomoč.

Če dajo tviti ljudem misliti, potem mi uspeva

Sanchez si v prihodnosti želi napisati knjigo, sanjari tudi o priložnosti na televiziji. Za zdaj pa se posveča širjenju imena svoje znamke. »Nikoli si nisem predstavljal, da bo to moja polna zaposlitev,« pravi. »Vedno sem užival v zabavanju ljudi. Upam, da bo znamka prinesla drugačno, dodatno vrednost internetu. Če dajo naši tviti ljudem misliti, mislim, da uspeva

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , ,