Twitter kot poslovno orodje

Avtor Maja Borštnik — 19.12.2011
Komentiraj!
Twitter že dolgo ni več zgolj družabno omrežje. Mnogi podjetniki so že našli načine, kako mikrobloganje izkoristiti v svoj prid in prav njim je Twitter izdelal navodila, kako olajšati promoviranje podjetja in povečati dobiček.
Twitter kot poslovno orodje

Twitter kot poslovno orodje (slika: sxc.hu)

V nadaljevanju si preberite 8 nasvetov, kako s pomočjo Twitterja pridobiti nove kupce, razširiti svojo bazo potencialnih strank in povečati dobiček.

  1. Delite. S potencialnimi strankami želite vzpostaviti prijateljski odnos, zato jim dovolite vpogled v ozadje, v prostore, iz koder vodite podjetje. Pokažite jim, da ste tudi vi samo človek.
  2. Poslušajte. Redno spremljajte komentarje, predloge, želje in kritike, ki letijo na vaše podjetje. In jih seveda tudi upoštevajte.
  3. Sprašujte. Ljudem dajte vedeti, da cenite njihovo mnenje. Vprašajte jih, kaj menijo o vašem podjetju, kako bi ga izboljšali in kaj jim pri vašem načinu poslovanja ni všeč.
  4. Odgovarjajte. Ko nekdo pove mnenje o vašem podjetju, mu čimprej odgovorite in povejte, da ste njegovo mnenje opazili in, da ga boste upoštevali.
  5. Nagrajujte. V kolikor vaše podjetje ponuja akcijsko ponudbo, to delite tudi s sledilci na Twitterju. Nagradite jih za zvestobo tako, da bodo prvi izvedeli za popuste in časovno omejene ponudbe.
  6. Predstavite. Vašim sledilcem pokažite širšo sliko vaše ponudbe. Ponudite jim članke in slikovno gradivo, ki bo vaše izdelke natančno predstavilo in ga prikazalo iz vidika uporabnosti.
  7. Izpostavite. Tiste sledilce, ki so z vami največkrat komunicirali prek Twitterja in, ki so o vašem podjetju največ govorili, javno izpostavite in se jim zahvalite.
  8. Uporabljajte prave besede. Verjetno želite svoje podjetje predstaviti v kar najboljši luči, zato dvakrat premislite, preden objavite novo sporočilo.

 

Vir: Business Twitter

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice