Twitter kot poslovno orodje

Twitter že dolgo ni več zgolj družabno omrežje. Mnogi podjetniki so že našli načine, kako mikrobloganje izkoristiti v svoj prid in prav njim je Twitter izdelal navodila, kako olajšati promoviranje podjetja in povečati dobiček.
Twitter kot poslovno orodje

Twitter kot poslovno orodje (slika: sxc.hu)

V nadaljevanju si preberite 8 nasvetov, kako s pomočjo Twitterja pridobiti nove kupce, razširiti svojo bazo potencialnih strank in povečati dobiček.

  1. Delite. S potencialnimi strankami želite vzpostaviti prijateljski odnos, zato jim dovolite vpogled v ozadje, v prostore, iz koder vodite podjetje. Pokažite jim, da ste tudi vi samo človek.
  2. Poslušajte. Redno spremljajte komentarje, predloge, želje in kritike, ki letijo na vaše podjetje. In jih seveda tudi upoštevajte.
  3. Sprašujte. Ljudem dajte vedeti, da cenite njihovo mnenje. Vprašajte jih, kaj menijo o vašem podjetju, kako bi ga izboljšali in kaj jim pri vašem načinu poslovanja ni všeč.
  4. Odgovarjajte. Ko nekdo pove mnenje o vašem podjetju, mu čimprej odgovorite in povejte, da ste njegovo mnenje opazili in, da ga boste upoštevali.
  5. Nagrajujte. V kolikor vaše podjetje ponuja akcijsko ponudbo, to delite tudi s sledilci na Twitterju. Nagradite jih za zvestobo tako, da bodo prvi izvedeli za popuste in časovno omejene ponudbe.
  6. Predstavite. Vašim sledilcem pokažite širšo sliko vaše ponudbe. Ponudite jim članke in slikovno gradivo, ki bo vaše izdelke natančno predstavilo in ga prikazalo iz vidika uporabnosti.
  7. Izpostavite. Tiste sledilce, ki so z vami največkrat komunicirali prek Twitterja in, ki so o vašem podjetju največ govorili, javno izpostavite in se jim zahvalite.
  8. Uporabljajte prave besede. Verjetno želite svoje podjetje predstaviti v kar najboljši luči, zato dvakrat premislite, preden objavite novo sporočilo.

Vir: Business Twitter

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje