Twitter morda že kmalu s spremembami

Omrežje Twitter je ničkolikokrat že dokazalo, da je le zgolj 140 znakov potrebnih, da informacija zaokroži po celem svetu. V naslednjih tednih naj bi Twitter predstavil novost, in sicer možnost tvitanja z več znaki. Omejitev na 140 znakov naj bi padla.
Twitter morda že kmalu s spremembami

Twitter je od samih začetkov, od leta 2006, ko so Jack Dorsey, Biz Stone, Evan Williams in Noah Glass začeli ustvarjati omrežje, omejen na 140 znakov. S tem se je Twitter predstavljal kot storitev za skupinsko komunikacijo prek SMS sporočil. Twitter je v preteklosti dosegel nekaj pomembnih mejnikov v uporabi, tako je na primer leta 2010 Timothy Cramer poslal prvi tvit, na njem je Barack Obama proslavil trenutke po vnovični izvolitvi v Belo hišo z ženo Michelle, svoj račun pa ima tudi papež, svetovni voditelji pa so redni (ali pa vsaj njihovi asistentje) uporabniki Twitterja.

Podjetje Twitter čakajo pomembne spremembe tudi v strukturi zaposlenih >>

Novice pri Twitterju (še) niso potrdili

Da so spremembe nujne, tudi na račun stagnacije števila uporabnikov, je prepričan tudi Dorsey. Med njimi naj bi bila storitev, ki bo uporabnikom omogočala tvite, daljše od 140 znakov. Novica, ki je zaokrožila po spletu, pri Twitterju še niso potrdili.

Znakovna omejitev je do pred kratkim obsegala tudi zasebna sporočila, a so le-to letos poleti odstranili, s čimer so pri podjetju želeli olajšati oziroma okrepiti zasebni del komuniciranja.

Walt Street Journal je poročal, da je Dorsey sicer spregovoril zgolj o imenu projekta, ki so ga poimenovali 140Plus. Pri časniku dodajajo, da naj bi podjetje razmišljalo o razširitvi na 150 ali več znakov. A kako naj bi novi sistem sploh deloval, če bo do padca omejitve resnično prišlo, za zdaj še ostaja skrivnost.

Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu >>

Twitter kot družbena tržnica

Podjetje pa je predstavilo še eno novost, in sicer možnost Kupi zdaj (ang. buy now), s čimer upajo, da bodo postali največja družabna tržnica. Z omenjeno potezo želijo olajšati delo prodajalcem pri integraciji v platformo, kot so Shopify, Bigcommerce in Demandware.

Instagram s 400 milijoni uporabnikov >>

Lahko nova možnost prinese nove prihodke in uporabnike?

Twitter si želi z novo možnostjo ustvarjati več prihodkov, s tem pa privabljati več uporabnikov. Kot rečeno, omrežje se v zadnjih mesecih sooča s krizo glede na rast števila uporabnikov. Ti so, sodeč po tvitih, pripravljeni na spletno trgovino v takšni obliki. Kot je povedal vodja prodaje pri Twitterju, Nathan Hubbard, v več kot 50 milijontih tvitih dnevno uporabniki zapišejo, česa si želijo oziroma potrebujejo. Več kot 100 milijonov ljudi sledi blagovnim znamkam. Prav zato je prepričan, da bo novost prinesla milijone dolarjev.

Gumb se bo preselil tudi v mobilno različico, a bo na to potrebno še nekaj časa počakati. Kar je posebnega pri Twitterju, je prepričan Hubbard, gre za mesto, kjer se ljudje že povezujejo, in z novostjo se bodo povezovali še s stvarmi, ki jih obožujejo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje