Twitter po stopinjah velikih in mešanih

Družabno omrežje Twitter si je zadalo nov cilj: svojo delovno silo narediti čim bolj raznoliko in mešano. Postopek naj bi se začel že letos in nadaljeval prihodnje leto. Podoben korak je v preteklih tednih storil tudi Pinterest.
Twitter po stopinjah velikih in mešanih

Twitter želi svojo ekipo narediti bolj raznoliko (Vir slike: YouTube).

Twitter je v sporočilu za javnost zapisal, da si želi okrepiti žensko osebje na 35 odstotkov, pomembnejši delež pa naj bi predstavljale tudi manjšine. Njihov delež naj bi po novem znašal enajst odstotkov. Janet Van Huysee, predstavnica podjetja, je v zapisu na blogu zapisala željo, da bi njihovo podjetje odražal različen spekter ljudi, takšnega, kot ga predstavljajo njihovi uporabniki. »V tem vidimo priložnost, ne izziv: priložnost, da oblikujemo platformo in podjetje, ki bo bolje služilo raznoliki skupnosti na Twitterju kot tudi znotraj Twitterja,« je dodala.

V podjetjih večinoma belci

Podobno kot nekateri drugi tehnološki giganti v Silicijevi dolini in drugod je raznolikost precej velika zadeva (in težava). Twitter in druga podjetja poskušajo svojo spolno strukturo spremeniti. V povprečju imajo namreč tehnološka podjetja 70 odstotkov moških delavcev, ki so belci. Med ta podjetja, poleg Twitterja, spadajo tudi Apple, Facebook in Google. Podoben odstotek je zaslediti tudi na vodilnih položajih, medtem ko se povprečje giblje okoli dveh tretjin.

Če se ustavimo še pri rasni strukturi. Prednjačijo belci, v tehnološkem sektorju predstavljajo več kot polovico (56 odstotkov), sledijo Azijci (37 odstotkov), precej majhne, zanemarljive deleže pa predstavljajo Latino Američani, črnci oziroma Afroameričani in drugi.

Korak k ustvarjanju raznolikosti

Na področju delovne raznolikosti prednjači Intel, ki je pred slabim mesecem sporočil, da so v podjetju storili pomemben korak k ustvarjanju raznolikosti, a da jih čaka na tem področju še precej dela. Podobnega mnenja je tudi prvi mož Appla Tim Cook, katerega četa večinoma predstavlja moška delovna sila.

Twitter je prvič razkril delovno strukturo lani: 90 odstotkov vseh tehnoloških delovnih mest so zasedali moški, 72 odstotkov vodilnih mest so zasedali moški (belci), medtem ko je bilo na vodstvenih položajih nekaj več kot petina žensk.

Prizadevanja za okrepitev ekip z ženskami

Podjetje si prizadeva okrepiti ekipo z ženskami, do naslednjega leta naj bi odstotek zastopanosti ženskega spola znašal 16 odstotkov, medtem ko so njegovi cilji glede zastopanja manjšin v ZDA precej bolj konzervativni. Na tehnoloških delovnih mestih naj bi njihov odstotek znašal po novem 9 odstotkov, na vodilnih položajih pa 6. Za izboljšavo stanja se Twitter povezuje s številnimi temu povezanimi programi.

»To je velik korak za Twitter, morda celo znak, kje želijo biti v prihodnosti. Upam, da je trend, kateremu bo sledila celotna industrija,« pravi Joelle Emerson, direktorica in ustanoviteljica programa Paradigm, startupa, ki pomaga podjetjem pri raznolikosti.

Do tega koraka je prišlo tudi zaradi tožbe s strani nekdanje zaposlene, Tine Huang, ki je delala kot programska inženirka med 2009 in 2014. Podjetje je obtožila subjektivnega vodenja procesa napredovanja, ki favorizira moške. Podobno se je zgodilo približno 50 delavkam podjetja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje