Twitter po stopinjah velikih in mešanih

Družabno omrežje Twitter si je zadalo nov cilj: svojo delovno silo narediti čim bolj raznoliko in mešano. Postopek naj bi se začel že letos in nadaljeval prihodnje leto. Podoben korak je v preteklih tednih storil tudi Pinterest.
Twitter po stopinjah velikih in mešanih

Twitter želi svojo ekipo narediti bolj raznoliko (Vir slike: YouTube).

Twitter je v sporočilu za javnost zapisal, da si želi okrepiti žensko osebje na 35 odstotkov, pomembnejši delež pa naj bi predstavljale tudi manjšine. Njihov delež naj bi po novem znašal enajst odstotkov. Janet Van Huysee, predstavnica podjetja, je v zapisu na blogu zapisala željo, da bi njihovo podjetje odražal različen spekter ljudi, takšnega, kot ga predstavljajo njihovi uporabniki. »V tem vidimo priložnost, ne izziv: priložnost, da oblikujemo platformo in podjetje, ki bo bolje služilo raznoliki skupnosti na Twitterju kot tudi znotraj Twitterja,« je dodala.

V podjetjih večinoma belci

Podobno kot nekateri drugi tehnološki giganti v Silicijevi dolini in drugod je raznolikost precej velika zadeva (in težava). Twitter in druga podjetja poskušajo svojo spolno strukturo spremeniti. V povprečju imajo namreč tehnološka podjetja 70 odstotkov moških delavcev, ki so belci. Med ta podjetja, poleg Twitterja, spadajo tudi Apple, Facebook in Google. Podoben odstotek je zaslediti tudi na vodilnih položajih, medtem ko se povprečje giblje okoli dveh tretjin.

Če se ustavimo še pri rasni strukturi. Prednjačijo belci, v tehnološkem sektorju predstavljajo več kot polovico (56 odstotkov), sledijo Azijci (37 odstotkov), precej majhne, zanemarljive deleže pa predstavljajo Latino Američani, črnci oziroma Afroameričani in drugi.

Korak k ustvarjanju raznolikosti

Na področju delovne raznolikosti prednjači Intel, ki je pred slabim mesecem sporočil, da so v podjetju storili pomemben korak k ustvarjanju raznolikosti, a da jih čaka na tem področju še precej dela. Podobnega mnenja je tudi prvi mož Appla Tim Cook, katerega četa večinoma predstavlja moška delovna sila.

Twitter je prvič razkril delovno strukturo lani: 90 odstotkov vseh tehnoloških delovnih mest so zasedali moški, 72 odstotkov vodilnih mest so zasedali moški (belci), medtem ko je bilo na vodstvenih položajih nekaj več kot petina žensk.

Prizadevanja za okrepitev ekip z ženskami

Podjetje si prizadeva okrepiti ekipo z ženskami, do naslednjega leta naj bi odstotek zastopanosti ženskega spola znašal 16 odstotkov, medtem ko so njegovi cilji glede zastopanja manjšin v ZDA precej bolj konzervativni. Na tehnoloških delovnih mestih naj bi njihov odstotek znašal po novem 9 odstotkov, na vodilnih položajih pa 6. Za izboljšavo stanja se Twitter povezuje s številnimi temu povezanimi programi.

»To je velik korak za Twitter, morda celo znak, kje želijo biti v prihodnosti. Upam, da je trend, kateremu bo sledila celotna industrija,« pravi Joelle Emerson, direktorica in ustanoviteljica programa Paradigm, startupa, ki pomaga podjetjem pri raznolikosti.

Do tega koraka je prišlo tudi zaradi tožbe s strani nekdanje zaposlene, Tine Huang, ki je delala kot programska inženirka med 2009 in 2014. Podjetje je obtožila subjektivnega vodenja procesa napredovanja, ki favorizira moške. Podobno se je zgodilo približno 50 delavkam podjetja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , ,