Twitter po stopinjah velikih in mešanih

Družabno omrežje Twitter si je zadalo nov cilj: svojo delovno silo narediti čim bolj raznoliko in mešano. Postopek naj bi se začel že letos in nadaljeval prihodnje leto. Podoben korak je v preteklih tednih storil tudi Pinterest.
Twitter po stopinjah velikih in mešanih

Twitter želi svojo ekipo narediti bolj raznoliko (Vir slike: YouTube).

Twitter je v sporočilu za javnost zapisal, da si želi okrepiti žensko osebje na 35 odstotkov, pomembnejši delež pa naj bi predstavljale tudi manjšine. Njihov delež naj bi po novem znašal enajst odstotkov. Janet Van Huysee, predstavnica podjetja, je v zapisu na blogu zapisala željo, da bi njihovo podjetje odražal različen spekter ljudi, takšnega, kot ga predstavljajo njihovi uporabniki. »V tem vidimo priložnost, ne izziv: priložnost, da oblikujemo platformo in podjetje, ki bo bolje služilo raznoliki skupnosti na Twitterju kot tudi znotraj Twitterja,« je dodala.

V podjetjih večinoma belci

Podobno kot nekateri drugi tehnološki giganti v Silicijevi dolini in drugod je raznolikost precej velika zadeva (in težava). Twitter in druga podjetja poskušajo svojo spolno strukturo spremeniti. V povprečju imajo namreč tehnološka podjetja 70 odstotkov moških delavcev, ki so belci. Med ta podjetja, poleg Twitterja, spadajo tudi Apple, Facebook in Google. Podoben odstotek je zaslediti tudi na vodilnih položajih, medtem ko se povprečje giblje okoli dveh tretjin.

Če se ustavimo še pri rasni strukturi. Prednjačijo belci, v tehnološkem sektorju predstavljajo več kot polovico (56 odstotkov), sledijo Azijci (37 odstotkov), precej majhne, zanemarljive deleže pa predstavljajo Latino Američani, črnci oziroma Afroameričani in drugi.

Korak k ustvarjanju raznolikosti

Na področju delovne raznolikosti prednjači Intel, ki je pred slabim mesecem sporočil, da so v podjetju storili pomemben korak k ustvarjanju raznolikosti, a da jih čaka na tem področju še precej dela. Podobnega mnenja je tudi prvi mož Appla Tim Cook, katerega četa večinoma predstavlja moška delovna sila.

Twitter je prvič razkril delovno strukturo lani: 90 odstotkov vseh tehnoloških delovnih mest so zasedali moški, 72 odstotkov vodilnih mest so zasedali moški (belci), medtem ko je bilo na vodstvenih položajih nekaj več kot petina žensk.

Prizadevanja za okrepitev ekip z ženskami

Podjetje si prizadeva okrepiti ekipo z ženskami, do naslednjega leta naj bi odstotek zastopanosti ženskega spola znašal 16 odstotkov, medtem ko so njegovi cilji glede zastopanja manjšin v ZDA precej bolj konzervativni. Na tehnoloških delovnih mestih naj bi njihov odstotek znašal po novem 9 odstotkov, na vodilnih položajih pa 6. Za izboljšavo stanja se Twitter povezuje s številnimi temu povezanimi programi.

»To je velik korak za Twitter, morda celo znak, kje želijo biti v prihodnosti. Upam, da je trend, kateremu bo sledila celotna industrija,« pravi Joelle Emerson, direktorica in ustanoviteljica programa Paradigm, startupa, ki pomaga podjetjem pri raznolikosti.

Do tega koraka je prišlo tudi zaradi tožbe s strani nekdanje zaposlene, Tine Huang, ki je delala kot programska inženirka med 2009 in 2014. Podjetje je obtožila subjektivnega vodenja procesa napredovanja, ki favorizira moške. Podobno se je zgodilo približno 50 delavkam podjetja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje