Uber: ko se ena vrata zaprejo, se druga odprejo

Uber hitro širi svojo mrežo po svetu, od konca lanskega leta je dostopen tudi Zagrebčanom. Kljub nenehnim širitvam, pa so tudi mesta, kjer je Uber odnehal. Med njimi je Frankfurt, kjer je novembra lani zaprl svojo pisarno.
Uber: ko se ena vrata zaprejo, se druga odprejo

Pred Uberjem je zanimivo leto (Vir slike: YouTube).

V začetku lanskega novembra je Uber zaprl vrata pisarne v starem mestnem jedru Frankfurta, in sicer le 18 mesecev po njenem odprtju. Do umika Uberja iz petega največjega nemškega mesta naj bi prišlo zaradi nesporazuma z lokalnimi licenciranimi vozniki taksijev, ki so se upirali sodelovanju z ameriškim podjetjem, čeprav taksijev ni dovolj glede na povpraševanje. Po navedbah tujih medijev je v Frankfurtu na voljo zgolj 1.700 taksijev.

Uber je bil v Frankfurtu že začasno prepovedan – deželno sodišče je storitev zaradi pomanjkanja licence za posredovanje voženj začasno prepovedalo -, že nekaj mesecev pozneje pa je prvostopenjsko odločitev odpravilo. Zdaj pa se je Uber povsem umaknil iz Frankfurta.

Uber je na voljo Zagrebčanom >>

Poznavanje lokalne zakonodaje je ključnega pomena

Po besedah Martina Fassnachata, profesorja na šoli za managment v Vallendarju, Uberju veliki met v Nemčiji ni uspel zaradi nepoznavanja zakonodaje. »Če želite biti uspešni v Nemčiji, morate poznati zakonodajo,« po njegovem mnenju pa je Uber ni vzel dovolj resno. Svojo storitev sicer še vedno nudi v nekaterih drugih nemških mestih, na primer v Berlinu in Munchnu, ni pa več na voljo v Hamburgu in Dusseldorfu, kjer so storitev odpovedali po zgolj dveh mesecih uporabe. Nedavno so storitev UberPop odpovedali še v Amsterdamu.

V Maleziji pričakujejo 100 tisoč novih Uberjevih voznikov

Ne glede na težave, na katere je naletel na evropskih tleh, pa startup, ki je danes vreden več kot 60 milijard dolarjev, doživlja preporod v Maleziji. Kot poročajo azijski mediji, se Malezija pripravlja na 100 tisoč novih voznikov Uberja. Toliko naj bi jih namreč v letošnjem letu vozilo po tamkajšnjih ulicah. Po besedah Leona Foonga, ki je na čelu malezijske izpostave, je bilo v ta namen aktiviranih že okoli 60 tisoč ljudi. »V dolini Klang živi sedem milijonov ljudi, tako da smo komaj na začetku,« je dodal.

Kitajska zanimiv trg, a z že močno konkurenco

Mamljiva je tudi Kitajska, kjer pa je Uber že naletel na prve težave z zakonodajnim področjem. Za uspešen preboj bo moral prebroditi tako zakonodajno področje kot tudi konkurenco na cesti. Med največjimi konkurenti je Didi Kuaidi (ki je nastal z lansko združitvijo dveh taksi služb, Didi Dache in Kuaidi Dache) oba pa delujeta v sivi coni. Tovrstne storitve so na Kitajskem prepovedane, voznikom pa se bolje »splača« voziti z Uberjem, saj startup pokrije morebitne stroške kazni. Uber je v primerjavi z Didi Kuaidijem pravi palček (na Kitajskem): na voljo je v 21 kitajskih mestih, Didi pa v 360.

Uber je v dveh letih francoskim taksistom pobral skoraj 40 odstotkov posla >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujejo lastne pisarne ali ne morejo pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA. Preberite več >>

Oznake: , ,