Uber za restavracije podkrepljen s 15 milijoni dolarjev

Zadnje mesece so izredno uspešni startupi, ki svojim uporabnikom sicer na drugačnih področjih omogočajo podobne rešitve, kot jih omogoča aplikacija Uber. Tokrat je investitorje navdušila aplikacija Reserve, ki sicer ne prinaša nič kaj posebnega
Uber za restavracije podkrepljen s 15 milijoni dolarjev

Reserve je eden najbolj vročih startupov trenutno (Vir slike: YouTube).

Reserve je v seriji A uspel zbrati kar 15 milijonov težko investicijo, ki mu bo omogočila razširitev na druge restavracije in mesta. Startup, katerega začetki segajo v lansko leto, je za zdaj na voljo le v nekaterih mestih.

Kako deluje?

Reserve omogoča, da uporabnik najde, rezervira in plača obrok v restavraciji v le nekaj korakih, kar mu omogoči, da mu ni potrebno čakati na račun. Podobno, kot to omogoča Uber in njemu podobne aplikacije.

Reserve je možno uporabiti v več kot 100 restavracijah v New Yorku, Los Angelesu, Bostonu in San Franciscu. Na voljo je tako za imetnike iPhonov in napravic, ki jih poganja OS Android.

Slaba izkušnja ga je pripeljala do ideje za startup

Greg Hong, eden od ustanoviteljev startupa, naj bi prišel do ideje po tem, ko je doživel slabo izkušnjo, ko je želel dobiti spodobno mesto v restavraciji, potem pa še čakal v nedogled na plačilo.

Z Uberjem ima (pre)več podobnosti

Startup ima sicer z Uberjem več podobnosti kot le v načinu delovanja. Reserve je namreč prvi produkt studia Expa, ki ga je oblikoval Uberjev soustanovitelj Garrett Camp.

Denar za izboljšanje izkušnje

V seriji A je startup pridobil več kot 17 milijonov dolarjev. Vsak »peni« nameravajo uporabiti za izboljšanje izkušnje v restavracijah, nameravajo tudi razširiti svojo storitev na druge restavracije in mesta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,