Uporaba bannerjev za namene spletnega oglaševanja

Avtor — 22.07.2008
Pravilna postavitev privlačnih in zanimivih bannerjev lahko veliko pripomore k izboljšanju vašega spletnega oglaševanja.
Uporaba bannerjev za namene spletnega oglaševanja

Privlačen banner pritegne mnoge.

Za oglaševanje se ponavadi uporablja bannerje velikosti 120×60 pxl ali 88×61 pxl. Postavlja se jih na vrh strani, saj so tu najbolj opazni. Narejeni morajo biti tako, da so za obiskovalce strani privlačni in, da jih čim bolj pritegnejo. Bannerji naj ne bodo nametani skupaj, raje naj jih obkroža bel prostor, ki jim omogoča še dodatno izstopanje. 

Bannerje postavite na strani, ki se vsebinsko navezujejo na vašo dejavnost, saj bodo potencialne stranke tako najlažje prišle do vas. Preden se odločite za postavitev bannerjev na tuje spletne strani, vedno vnaprej določite prostor, kjer bi ga želeli postaviti. Tako ga boste lahko maksimalno izkoristili v namene lastnega oglaševanja.

Informacij glede izdelave bannerjev je ogromno na internetu. Tako lahko z nekaj iznajdljivosti prihranite denar, ki bi ga sicer namenili za profesionalno izdelavo bannerja. Najbolje je izdelati bannerje različnih velikosti, predhodno pa vedno preverite, katere mere omogočajo določene strani, ceno oglaševanja in postavitev.

Vir: Netbusinessblog