Uporaba bannerjev za namene spletnega oglaševanja

Avtor — 22.07.2008
Pravilna postavitev privlačnih in zanimivih bannerjev lahko veliko pripomore k izboljšanju vašega spletnega oglaševanja.
Uporaba bannerjev za namene spletnega oglaševanja

Privlačen banner pritegne mnoge.

Za oglaševanje se ponavadi uporablja bannerje velikosti 120×60 pxl ali 88×61 pxl. Postavlja se jih na vrh strani, saj so tu najbolj opazni. Narejeni morajo biti tako, da so za obiskovalce strani privlačni in, da jih čim bolj pritegnejo. Bannerji naj ne bodo nametani skupaj, raje naj jih obkroža bel prostor, ki jim omogoča še dodatno izstopanje. 

Bannerje postavite na strani, ki se vsebinsko navezujejo na vašo dejavnost, saj bodo potencialne stranke tako najlažje prišle do vas. Preden se odločite za postavitev bannerjev na tuje spletne strani, vedno vnaprej določite prostor, kjer bi ga želeli postaviti. Tako ga boste lahko maksimalno izkoristili v namene lastnega oglaševanja.

Informacij glede izdelave bannerjev je ogromno na internetu. Tako lahko z nekaj iznajdljivosti prihranite denar, ki bi ga sicer namenili za profesionalno izdelavo bannerja. Najbolje je izdelati bannerje različnih velikosti, predhodno pa vedno preverite, katere mere omogočajo določene strani, ceno oglaševanja in postavitev.

Vir: Netbusinessblog

Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje