Uporaba bannerjev za namene spletnega oglaševanja

Pravilna postavitev privlačnih in zanimivih bannerjev lahko veliko pripomore k izboljšanju vašega spletnega oglaševanja.
Uporaba bannerjev za namene spletnega oglaševanja

Privlačen banner pritegne mnoge.

Za oglaševanje se ponavadi uporablja bannerje velikosti 120×60 pxl ali 88×61 pxl. Postavlja se jih na vrh strani, saj so tu najbolj opazni. Narejeni morajo biti tako, da so za obiskovalce strani privlačni in, da jih čim bolj pritegnejo. Bannerji naj ne bodo nametani skupaj, raje naj jih obkroža bel prostor, ki jim omogoča še dodatno izstopanje. 

Bannerje postavite na strani, ki se vsebinsko navezujejo na vašo dejavnost, saj bodo potencialne stranke tako najlažje prišle do vas. Preden se odločite za postavitev bannerjev na tuje spletne strani, vedno vnaprej določite prostor, kjer bi ga želeli postaviti. Tako ga boste lahko maksimalno izkoristili v namene lastnega oglaševanja.

Informacij glede izdelave bannerjev je ogromno na internetu. Tako lahko z nekaj iznajdljivosti prihranite denar, ki bi ga sicer namenili za profesionalno izdelavo bannerja. Najbolje je izdelati bannerje različnih velikosti, predhodno pa vedno preverite, katere mere omogočajo določene strani, ceno oglaševanja in postavitev.

Vir: Netbusinessblog

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje