Uporaba družbenih omrežij v podjetništvu

Avtor Maja Borštnik — 05.03.2014
Komentiraj!
Družbena omrežja so se izkazala kot odličen pripomoček za podjetnike, ki si želijo povečati promocijo za njihovo podjetje ter pridobiti kakšno novo stranko. Poglejmo si, kako lahko uporabljamo katerega izmed družbenih omrežij, da bodo učinki kar največji.
Uporaba družbenih omrežij v podjetništvu

Uporaba družbenih omrežij v podjetništvu (Vir slike: sxc.hu)

LinkedIn

Večina uporabnikov LinkedIna je visoko izobraženih in precej premožnih, saj gre v glavnem za strokovnjake na različnih področjih. Najbolj priporočljiv čas za uporabo LinkedIna je od torka do četrtka, in sicer v tistem času dneva, ko so uporabniki na začetku ali na koncu svojega delovnika.

Facebook

Facebook je družbeno omrežje, ki v svoje vrste privablja predvsem mlajše, zato se oglaševanje na tej platformi priporoča predvsem za tiste blagovne znamke, ki ne zastopajo prestižnih izdelkov ali storitev, saj si jih mladi ponavadi ne morejo privoščiti. Tu se zato bolj priporoča ciljano oglaševanje potrošniških dobrin, namenjenih predvsem tej starostni skupini.

Twitter

Večina ljudi Twitter uporablja v namene obveščanja. Raziskovalci so ugotovili, da se vam, če tudi vi želite na ta način širiti informacije o svojem podjetju, Twitter najbolj splača uporabljati med ponedeljkom in četrtkom, in sicer mer 13. in 15. uro, najmanj primeren čas pa je v petek po 15. uri.

Pinterest

Pinterest je izredno priljubljen predvsem pri uporabnikih iPadov in preostalih tabličnih računalnikov. Uporabniki najraje delijo vsebine povezane s hrano in pijačo ter starševstvom in družino. Mnogi menijo, da ima Pinterest potencial v prihodnosti postati eden izmed štirih največjih družbenih omrežij.

Instagram

Več kot 90 odstotkov uporabnikov Instagrama je mlajših od 35 let, zato je ta platforma še posebej primerna za vsa podjetja, ki delujejo na področju oblačil, zabave ipd. in ciljajo na uporabnike, stare med 18 in 34 let.

Tumblr

Tumblr je družbeno omrežje, najbolj priljubljeno pri najstnikih in mladih, ki želijo izraziti svojo osebnost. Najbolj pomembno pa je to, da izredno velik odstotek uporabnikov omenjeno družbeno omrežje uporablja zelo pogosto: 61 odstotkov uporabnikov, starih med 13 in 18 let, ga namreč uporablja več ur tedensko.

Vir: Business Insider 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice