Uporaba družbenih omrežij v podjetništvu

Družbena omrežja so se izkazala kot odličen pripomoček za podjetnike, ki si želijo povečati promocijo za njihovo podjetje ter pridobiti kakšno novo stranko. Poglejmo si, kako lahko uporabljamo katerega izmed družbenih omrežij, da bodo učinki kar največji.
Posvet za računovodje

Posvet za računovodje (Vir slike: sxc.hu)

LinkedIn

Večina uporabnikov LinkedIna je visoko izobraženih in precej premožnih, saj gre v glavnem za strokovnjake na različnih področjih. Najbolj priporočljiv čas za uporabo LinkedIna je od torka do četrtka, in sicer v tistem času dneva, ko so uporabniki na začetku ali na koncu svojega delovnika.

Facebook

Facebook je družbeno omrežje, ki v svoje vrste privablja predvsem mlajše, zato se oglaševanje na tej platformi priporoča predvsem za tiste blagovne znamke, ki ne zastopajo prestižnih izdelkov ali storitev, saj si jih mladi ponavadi ne morejo privoščiti. Tu se zato bolj priporoča ciljano oglaševanje potrošniških dobrin, namenjenih predvsem tej starostni skupini.

Twitter

Večina ljudi Twitter uporablja v namene obveščanja. Raziskovalci so ugotovili, da se vam, če tudi vi želite na ta način širiti informacije o svojem podjetju, Twitter najbolj splača uporabljati med ponedeljkom in četrtkom, in sicer mer 13. in 15. uro, najmanj primeren čas pa je v petek po 15. uri.

Pinterest

Pinterest je izredno priljubljen predvsem pri uporabnikih iPadov in preostalih tabličnih računalnikov. Uporabniki najraje delijo vsebine povezane s hrano in pijačo ter starševstvom in družino. Mnogi menijo, da ima Pinterest potencial v prihodnosti postati eden izmed štirih največjih družbenih omrežij.

Instagram

Več kot 90 odstotkov uporabnikov Instagrama je mlajših od 35 let, zato je ta platforma še posebej primerna za vsa podjetja, ki delujejo na področju oblačil, zabave ipd. in ciljajo na uporabnike, stare med 18 in 34 let.

Tumblr

Tumblr je družbeno omrežje, najbolj priljubljeno pri najstnikih in mladih, ki želijo izraziti svojo osebnost. Najbolj pomembno pa je to, da izredno velik odstotek uporabnikov omenjeno družbeno omrežje uporablja zelo pogosto: 61 odstotkov uporabnikov, starih med 13 in 18 let, ga namreč uporablja več ur tedensko.

Vir: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,