Uporaba QR kode za mala podjetja

QR koda je kratica za hitro odzivno kodo (angl. Quick Response Code) in je dvodimenzionalna koda, ki jo slikate s pametnim telefonom, ki vam nato na zaslonu prikaže tekst, slike, video, glasbo in spletne povezave, ki jih skriva koda.
Uporaba QR kode za mala podjetja

Uporabite QR kodo za promocijo vaših izdelkov oz. storitev (slika: sxc.hu).

QR koda je zelo popularna pri japonskih uporabnikih pametnih telefonov, njena priljubljenost pa se povečuje tudi v ZDA. Napočil je čas, da QR kodo prenesemo še v poslovno okolje.

Generatorji in čitalniki QR kode

Če na spletu pobrskate za generatorji QR kode, boste hitro prišli do velikega števila spletnih strani, ki vam omogočajo, da ustvarite lastno QR kodo. Za začetek vam J. Van Grove priporoča uporabo: Kaywa, iCandy ali Stickybits. Naj vas opozorimo, da je večina spletnih strani za generiranje QR kode v angleškem jeziku.

Uporaba QR kode

QR kodo lahko za trženje vašega podjetja uporabite:

  • na poslovnih vizitkah,
  • na različnih promocijskih materialih,
  • za promocijo vaših proizvodov – npr. ponudite popust na določene izdelke oz. storitve, če uporabnik skenira vašo QR kodo.

V kolikor boste uporabljali QR kodo za promocijo vašega posla, imejte v mislih, da je zelo malo ljudi seznanjenih s QR kodo in da prav tako nimajo vsi pametnih mobilnih telefonov. Strankam svetujte, kako naj uporabljajo QR kodo in kje lahko pridejo do aplikacij, ki jim omogočajo skeniranje te kode.

 

Vir: Van Grove, Jennifer. HOW TO: Use QR Codes for Small Business Marketing. Mashable.com, 23.6.2010.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje