Uporabite poznanstva s spleta

Avtor Katja Konda — 06.08.2013
Komentiraj!
Danes se na spletu brez težav povežete ali postanete prijatelj z nekom. Da bi te stike koristno uporabili v podjetništvu, pa je potrebnega veliko truda in dobro izdelane ter premišljene strategije. Pa se vam splača potruditi? Vsekakor!
Uporabite poznanstva s spleta

Uporabite poznanstva s spleta. (Vir slike: sxc.hu)

V nadaljevanju navajamo štiri pomembne nasvete, s katerimi boste lahko iz pridobljenih poznanstev preko spletnih socialnih omrežij okrepili svoje poslovanje.

Nasvet #1: Aktivno se zavzemite.

Obstaja namreč bistvena razlika med zgolj dodajanjem novih stikov na svoj profil nekega družbenega medija in med dejanskim spoznavanjem nekoga. Da se aktivno zavzamete za pridobivanje novih stikov in svojih sledilcev pomeni, da ste proaktivni glede bolj temeljitega pregledovanja na novo pridobljenih stikov ter pozorni na njihove nedavne objave. Pomeni tudi to, da se pozanimate, ali ima na novo dodan stik svoj blog ter ga spremljate tudi tam. S poznavanjem teh informacij lahko ob osebnem srečanju osebo s primernimi komentarji pritegnete in vzbudite v njej še večje zanimanje za vas oz. vaše podjetje ter razvijete dober prijateljski odnos.

Nasvet #2: Dodajte vrednost.

Pri vzpostavljanju stikov (tako osebno kot tudi preko spleta) se morate najprej vprašati, ali boste lahko pri tem na novo vzpostavljenem odnosu lahko dodali kakšno vrednost. S tem mislimo predvsem na razvijanje novih prijateljskih vezi s tistimi, ki imajo podobne interese, zanimanja in hobije kot vi. Ljudje so bolj pripravljeni dolgoročno sodelovati in tudi pomagati, če vidijo, da vam poznanstvo z njimi ne predstavlja zgolj koristi za rast vašega podjetja.

Nasvet #3: Delajte na tem, da se spoznate z ljudmi tudi osebno.

Kot ste verjetno že slišali, ljudje radi poslujejo predvsem s tistimi, ki jih poznajo, so jim všeč in jim zaupajo. Vendar, kako bo nekdo vedel, če ste mu všeč, če vas še ni srečal?

Kot aktiven podjetnik, ki ima neprestano pod nadzorom pretok na trgu svojega podjetja, morate biti zainteresirani tudi pri nenehnem iskanju in organizaciji različnih priložnosti za srečanja s pomembnimi akterji s spleta pri vašem poslovanju. Med takšna srečanja sodi npr. povabilo na poslovno srečanje v lokalni restavraciji, za kar se lahko dogovorite tudi kar prek Facebooka ali preko elektronske pošte. Organizirate lahko tudi dogodke, ki bodo pritegnili in spodbudili interese ciljnih članov vašega spletnega omrežja. Stike lahko osebno ohranjate tudi tako, da se npr. vsak teden – enkrat ali dvakrat – dogovorite za kavo z njimi.

Nasvet #4: Uporabite mobilna orodja in pripomočke, ki vam bodo olajšali organizacijo srečanj.

Ker bo vaša mreža dodanih stikov, s katerimi se bi želeli tudi osebno srečati in pogovoriti, vedno večja, so za to na voljo tudi mobilna orodja in aplikacije, ki vam bodo olajšala usklajevanje teh.

Vir: Young Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice