Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate.
Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords (Vir slike: dorimedia.nz)

Trik št. 1: Kombinirajte oglaševanje blagovne znamke in željenih ključnih besed

Google AdWords pri določanju cene oglaševanja na klik (angl. Cost per Click ali CPC) uporablja poseben algoritem, s katerim oceni kakovost spisanega oglasa (angl. Quality Score). Višja kot je ocena za oglas, nižja bo cena na klik.

Vaš cilj je torej povišati oceno kakovosti za vaš oglas. To lahko storite z vključitvijo svoje blagovne znamke v oglas. Na ta način boste ustvarili zelo relevanten oglas z visoko oceno kakovosti. Potencialni potrošniki bodo namreč ob ogledu vašega oglasa takoj ugotovili, za katero podjetje gre, saj ga najverjetneje poznajo že od prej.

Ker pa seveda ne želite targetirati zgolj tistih uporabnikov Googlovega iskalnika, ki vas že poznajo, je dobro, da v oglase poleg informacij o blagovni znamki vključite tudi kombinacijo željenih ključnih besed. Primer: namesto “neon flip flops” tako raje vpišite “hawaianas neon flip flops”.

Spoznaj Google AdWords na izobraževanju >>

Trik št. 2: Izkoristite prednosti natančnih nastavitev glede na lokacijo iskanja

Namesto da bi ugibali, katere regije vašemu poslu prinašajo največ dobička, v nastavitvah v Google AdWords izberite zavihek “Dimensions Tab” in kliknite na geografski pogled.

Na ta način boste natančno videli, kakšne rezultate dosegajo vaši oglasi glede na državo, regijo, posamezno mesto in podobno. Ugotovite, katere metrike imajo zabeležene najvišje konverzije in vam posledično prinašajo največ dobička. Prav to so namreč regije, ki jim želite posvetiti večji del svojega oglaševalskega proračuna.

“Dimensions Tab” v Google AdWords. (Vir slike: madetoengage.com)

Trik št. 3: Poigrajte se z nastavitvami glede jezika

Če se osredotočimo na primer Združenih držav Amerike, hitro vidimo, da kar dvajset odstotkov prebivalcev, torej eden od petih, pri sporazumevanju v domačem okolju ne uporablja angleščine. Podobni odstotki veljajo za precej držav. Da ne bi zamudili velike priložnosti in izpustili takšnega tržišča, je priporočljivo, da oglaševanje v Google AdWords prilagodite tudi za takšne uporabnike interneta.

V nastavitvah zato ročno določite, da se bodo vaši oglasi prikazovali tudi uporabnikom, ki so si v Googlu kot primarni jezik nastavili jezik, ki ne velja za uradnega (primer: španščina ali francoščina v angleško govoreči državi).

Seveda ni nujno, da ob tem dodajate tudi prevode oglasov, prevode spletnih strani in podobno. Če uporabnik vašega oglasa zaradi nepoznavanja jezika ne bo razumel in si ga ne bo želel ogledati, nanj preprosto ne bo kliknil.

Primer angleškega oglasa, ki se prikaže špansko govorečemu uporabniku interneta. (Vir slike: WordStream)

Trik št. 4: Uporabite metodo ponovnega trženja

Če ugotavljate, da eden izmed oglasov dosega slabe rezultate, a imate glede njegovega potenciala dober občutek, lahko v Google AdWords poizkusite metodo ponovnega trženja (angl. Remarketing). To storite v zavihku “Targeting”, in sicer z izbiro opcije “Target and Bid”.

Na ta način se bo vaš oglas prikazoval zgolj tistim uporabnikom spleta, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran. Zelo verjetno gre za ljudi, ki jih vaša ponudba zanima ali jih je zanimala v preteklosti.

Z remarketingom ponovno nagovorite obiskovalce svojih spletnih strani. (Vir slike: WordStream)

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic kreiranja Adwords računa. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, na katerem boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Pridite na MP dogodek: Google AdWords >>

Vir: WordStream

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje