BLOG MARKETING DELAVNICA

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če se poslužujete oglaševanja na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate.
Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords (Vir slike: dorimedia.nz)

Trik št. 1: Kombinirajte oglaševanje blagovne znamke in željenih ključnih besed

Google AdWords pri določanju cene oglaševanja na klik (ang. Cost per Click ali CPC) uporablja poseben algoritem, s katerim oceni kakovost spisanega oglasa (ang. Quality Score). Višja kot je ocena za oglas, nižja bo cena na klik.

Vaš cilj je torej povišati oceno kakovosti za vaš oglas, to pa lahko storite z vključitvijo vaše blagovne znamke v oglas. Na ta način boste ustvarili zelo relevanten oglas z visoko oceno kakovosti, saj bodo potencialni potrošniki ob ogledu vašega oglasa takoj ugotovili, za katero podjetje gre, saj ga najverjetneje že poznajo od prej. 

Ker pa seveda ne želite targetirati zgolj tistih uporabnikov Googlovega iskalnika, ki vas že poznajo, je dobro, da v oglase poleg informacij o blagovni znamki vključite tudi kombinacijo željenih ključnih besed. Primer: namesto “neon flip flops” tako raje vpišite “havaianas neon flip flops”.

Spoznaj Google AdWords na izobraževanju >>

Trik št. 2: Izkoristite prednosti natančnih nastavitev glede na lokacijo iskanja

Namesto da bi ugibali, katere regije vašemu poslu prinašajo največ dobička, v nastavitvah v Google AdWords izberite zavihek “Dimensions Tab” in kliknite na geografski pogled.

Na ta način boste natančno videli, kakšne rezultate dosegajo vaši oglasi glede na državo, regijo, posamezno mesto in podobno. Ugotovite, katere metrike imajo zabeležene najvišje konverzije in vam posledično prinašajo največ dobička. Prav to so namreč regije, ki jim želite posvetiti večji del svojega oglaševalskega proračuna. 

“Dimensions Tab” v Google AdWords (Vir slike: madetoengage.com)

Trik št. 3: Poigrajte se z nastavitvami glede jezika

Če se osredotočimo na primer Združenih držav Amerike, hitro vidimo, da kar dvajset odstotkov prebivalcev, torej eden od petih, pri sporazumevanju v domačem okolju ne uporablja angleščine. Podobni odstotki veljajo za precej držav in da ne bi zamudili velike priložnosti in izpustili takšno tržišče, je priporočeno, da oglaševanje v Google AdWords prilagodite tudi za takšne uporabnike interneta.

V nastavitvah zato ročno določite, da se bodo vaši oglasi prikazovali tudi uporabnikom, ki so si v Googlu kot primarni jezik nastavili jezik, ki ne velja za uradnega (primer: španščina ali francoščina v angleško govoreči državi).

Seveda ni potrebno, da ob tem dodajate tudi prevode oglasov, prevode spletnih strani in podobno. V kolikor uporabnik vašega oglasa zaradi nepoznavanja jezika ne bo razumel in si ga ne bo želel ogledati, nanj preprosto ne bo kliknil. 

Primer angleškega oglasa, ki se prikaže špansko govorečemu uporabniku interneta (Vir slike: WordStream)

4. trik: Poslužite se metode ponovnega trženja

V kolikor ugotavljate, da eden izmed oglasov dosega slabe rezultate, a imate glede njegovega potenciala dober občutek, lahko v Google AdWords poizkusite metodo ponovnega trženja (ang. Remarketing). To storite v zavihku “Targeting”, in sicer z izbiro opcije “Target and Bid”. 

Na ta način se bo vaš oglas prikazoval zgolj tistim uporabnikom spleta, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran. Zelo verjetno gre za ljudi, ki jih vaša ponudba zanima ali jih je zanimala v preteklosti.

Z remarketingom ponovno nagovorite obiskovalce svojih spletnih strani (Vir slike: WordStream)

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic kreiranja Adwords računa. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Pridite na MP dogodek: Google AdWords >>

Vir: WordStream

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (ang. Call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klic vašega podjetja. Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

Google že več let dela na tem, da bi izboljšal uporabniško izkušnjo tistim uporabnikom interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS sporočila! Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

V začetku maja je, kot strela z jasnega, prišla odlična novica, da lahko sedaj tudi v Sloveniji spletne oglase na Googlu začnemo ciljati na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje