Uporabniki si želijo strokovnih strani z nasveti

Knjigarna Barnes & Noble se je odločila razširiti svoje področje delovanja na sfero "How to" vsebin. Njihova prednost je v strokovnih piscih.
Uporabniki si želijo strokovnih strani z nasveti

Daniel Weiss, direktor Quamut.com

Knjigarna Barnes & Noble je razširila svoje področje delovanja s spletno stranjo The Quamut. Gre za “How to” stran, na kateri se lahko obiskovalci naučijo stvari, kot so osnove nogometa ali izdelava lastne spletne strani.

Razlika med Quamut.com in dosedanjimi “How to” stranmi, kot sta HowStuffWorks.com ali About.com je v tem, da ta ponuja tudi plačljiv prenos sicer brezplačnih vsebin. Cena teh PDF datotek znaša 3 dolarje, razlika med plačljivimi in brezplačnimi vsebinami pa je le v odsotnosti reklam. Okoli 1,000 prispevkov s Quamuta je sedaj v tiskani obliki na voljo tudi v knjigarnah Barnes & Nobel, njihova cena pa znaša okoli 6 dolarjev na prispevek.

Prispevke za Quamut.com za razliko od nekaterih “How to” strani pišejo strokovnjaki, ne pa naključni obiskovalci ali samozvani strokovnjaki. Podoben model se je izkazal za uspešnega že v primeru About.com.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje