Uporabniki si želijo strokovnih strani z nasveti

Knjigarna Barnes & Noble se je odločila razširiti svoje področje delovanja na sfero "How to" vsebin. Njihova prednost je v strokovnih piscih.
Uporabniki si želijo strokovnih strani z nasveti

Daniel Weiss, direktor Quamut.com

Knjigarna Barnes & Noble je razširila svoje področje delovanja s spletno stranjo The Quamut. Gre za “How to” stran, na kateri se lahko obiskovalci naučijo stvari, kot so osnove nogometa ali izdelava lastne spletne strani.

Razlika med Quamut.com in dosedanjimi “How to” stranmi, kot sta HowStuffWorks.com ali About.com je v tem, da ta ponuja tudi plačljiv prenos sicer brezplačnih vsebin. Cena teh PDF datotek znaša 3 dolarje, razlika med plačljivimi in brezplačnimi vsebinami pa je le v odsotnosti reklam. Okoli 1,000 prispevkov s Quamuta je sedaj v tiskani obliki na voljo tudi v knjigarnah Barnes & Nobel, njihova cena pa znaša okoli 6 dolarjev na prispevek.

Prispevke za Quamut.com za razliko od nekaterih “How to” strani pišejo strokovnjaki, ne pa naključni obiskovalci ali samozvani strokovnjaki. Podoben model se je izkazal za uspešnega že v primeru About.com.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje