Uredite vse svoje nove ideje in izboljšajte posel

Ko nastopi čas po dopustu in se začne jesen, dobi podjetnik marsikatero svežo idejo, kako izboljšati svoj posel: novi trženjski programi, nov proizvod ali ideja za izboljšanje obstoječega proizvoda, nova ideja kako motivirati zaposlene, ideje kako privarčevati oziroma zaslužiti več denarja.
Uredite vse svoje nove ideje in izboljšajte posel

Knjiga idej (vir slike: http://www.radioaktual.si/)

Podjetnik ima vsak dan kakšno novo idejo, večina izmed teh idej je dobrih, vendar se je med nešteto idejami treba odločiti, katera je tista prava. Rhonda Abrams opozarja: “V kolikor ne boste pozorni, se vam lahko zgodi, da vas bodo vse te dobre ideje zavedle.”

Namesto nižjih stroškov, večje prodaje in izboljšanja poslovanja, vas preveč dobrih idej lahko vodi do tega, da na koncu ne naredite ničesar, saj imate preveč idej in vas le te ohromijo. Ali pa vas preveč idej zamoti in ne posvečate dovolj pozornosti vsakodnevnim nalogam.

Rhonda Abrams je omenjeni problem rešila z rdečo knjigo (angl. Red Book). Vsakokrat, ko ima nekdo v podjetju novo idejo, se le ta zapiše v preprost zvezek, ki ga poimenujejo rdeča knjiga. V knjigo se zapisujejo: nove ideje za proizvode, storitve, trženjske pristope in ostale koncepte. Vsako leto, ko v podjetju pričnejo z letnim načrtovanjem, preučijo vse ideje zapisane v rdeči knjigi. Rhonda Abrams še dodaja: “Če zapisujemo v rdečo knjigo, je manj naporno ostati zbran pri trenutnem projektu, saj vemo, da bo kmalu napočil čas, ko bomo idejo lahko preverili in se odločili, ali je bila res dobra in nato ukrepali.”

Še nekaj načinov, kako uporabljati knjige idej:

  • Knjiga priložnosti. Vsakič, ko dobite idejo za nov proizvod ali storitev, to zapišite v knjigo oziroma zvezek, ki ga imate vedno s seboj. Na ta način imate pri sebi vedno pripravljen seznam novih poslovnih priložnosti.
  • Sejemska knjiga. Vsakič, ko se odpravite na kakšen sejem imejte s seboj zvezek, pisalo in manjši spenjač. Ko dobite poslovno vizitko nekoga, ki ga bi v prihodnje želeli kontaktirati, si jo pripnite na list papirja v zvezku in si pripišite pomembne informacije. Sejemska knjiga vam bo prišla prav, saj bodo vsi kontakti in zapiski urejeni na enem mestu.
  • Knjiga za razvoj produkta. V kolikor boste imeli v enem zvezku vse povratne informacije kupcev vašega produkta, vse ideje o novih različicah, nadgradnjah ali izboljšavah produkta in ideje o novih produktih, ne boste spregledali ničesar, kar bi vam prišlo prav pri razvijanju nove generacije produktov.

Eden izmed največjih problemov majhnih podjetij je koncentracija. Za uspeh je potrebno veliko discipline in pazljivega načrtovanja. Ne smete dopustiti, da vas prevzame vsaka nova ideja, ki jo imate, saj boste na tak način hitro zašli s prave poti.

Za konec Rhonda Abrams še dodaja, da vsako leto, ko v podjetju pregledajo ideje rdeče knjige, ugotovijo, da niso vse ideje tako dobre, kot so se zdele na prvi pogled. Ob takšnih ugotovitvah, se zgolj oddahnejo, da niso prekinili takratnega projekta in se posvetili “slabi” ideji.

 

Vir: news.cincinnati.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje