Uredite vse svoje nove ideje in izboljšajte posel

Avtor Saba Resnik — 14.09.2010
Komentiraj!
Ko nastopi čas po dopustu in se začne jesen, dobi podjetnik marsikatero svežo idejo, kako izboljšati svoj posel: novi trženjski programi, nov proizvod ali ideja za izboljšanje obstoječega proizvoda, nova ideja kako motivirati zaposlene, ideje kako privarčevati oziroma zaslužiti več denarja.
Uredite vse svoje nove ideje in izboljšajte posel

Knjiga idej (vir slike: http://www.radioaktual.si/)

Podjetnik ima vsak dan kakšno novo idejo, večina izmed teh idej je dobrih, vendar se je med nešteto idejami treba odločiti, katera je tista prava. Rhonda Abrams opozarja: “V kolikor ne boste pozorni, se vam lahko zgodi, da vas bodo vse te dobre ideje zavedle.”

Namesto nižjih stroškov, večje prodaje in izboljšanja poslovanja, vas preveč dobrih idej lahko vodi do tega, da na koncu ne naredite ničesar, saj imate preveč idej in vas le te ohromijo. Ali pa vas preveč idej zamoti in ne posvečate dovolj pozornosti vsakodnevnim nalogam.

Rhonda Abrams je omenjeni problem rešila z rdečo knjigo (angl. Red Book). Vsakokrat, ko ima nekdo v podjetju novo idejo, se le ta zapiše v preprost zvezek, ki ga poimenujejo rdeča knjiga. V knjigo se zapisujejo: nove ideje za proizvode, storitve, trženjske pristope in ostale koncepte. Vsako leto, ko v podjetju pričnejo z letnim načrtovanjem, preučijo vse ideje zapisane v rdeči knjigi. Rhonda Abrams še dodaja: “Če zapisujemo v rdečo knjigo, je manj naporno ostati zbran pri trenutnem projektu, saj vemo, da bo kmalu napočil čas, ko bomo idejo lahko preverili in se odločili, ali je bila res dobra in nato ukrepali.”

Še nekaj načinov, kako uporabljati knjige idej:

  • Knjiga priložnosti. Vsakič, ko dobite idejo za nov proizvod ali storitev, to zapišite v knjigo oziroma zvezek, ki ga imate vedno s seboj. Na ta način imate pri sebi vedno pripravljen seznam novih poslovnih priložnosti.
  • Sejemska knjiga. Vsakič, ko se odpravite na kakšen sejem imejte s seboj zvezek, pisalo in manjši spenjač. Ko dobite poslovno vizitko nekoga, ki ga bi v prihodnje želeli kontaktirati, si jo pripnite na list papirja v zvezku in si pripišite pomembne informacije. Sejemska knjiga vam bo prišla prav, saj bodo vsi kontakti in zapiski urejeni na enem mestu.
  • Knjiga za razvoj produkta. V kolikor boste imeli v enem zvezku vse povratne informacije kupcev vašega produkta, vse ideje o novih različicah, nadgradnjah ali izboljšavah produkta in ideje o novih produktih, ne boste spregledali ničesar, kar bi vam prišlo prav pri razvijanju nove generacije produktov.

Eden izmed največjih problemov majhnih podjetij je koncentracija. Za uspeh je potrebno veliko discipline in pazljivega načrtovanja. Ne smete dopustiti, da vas prevzame vsaka nova ideja, ki jo imate, saj boste na tak način hitro zašli s prave poti.

Za konec Rhonda Abrams še dodaja, da vsako leto, ko v podjetju pregledajo ideje rdeče knjige, ugotovijo, da niso vse ideje tako dobre, kot so se zdele na prvi pogled. Ob takšnih ugotovitvah, se zgolj oddahnejo, da niso prekinili takratnega projekta in se posvetili “slabi” ideji.

 

Vir: news.cincinnati.com

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice