Uredite vse svoje nove ideje in izboljšajte posel

Ko nastopi čas po dopustu in se začne jesen, dobi podjetnik marsikatero svežo idejo, kako izboljšati svoj posel: novi trženjski programi, nov proizvod ali ideja za izboljšanje obstoječega proizvoda, nova ideja kako motivirati zaposlene, ideje kako privarčevati oziroma zaslužiti več denarja.
Uredite vse svoje nove ideje in izboljšajte posel

Knjiga idej (vir slike: http://www.radioaktual.si/)

Podjetnik ima vsak dan kakšno novo idejo, večina izmed teh idej je dobrih, vendar se je med nešteto idejami treba odločiti, katera je tista prava. Rhonda Abrams opozarja: “V kolikor ne boste pozorni, se vam lahko zgodi, da vas bodo vse te dobre ideje zavedle.”

Namesto nižjih stroškov, večje prodaje in izboljšanja poslovanja, vas preveč dobrih idej lahko vodi do tega, da na koncu ne naredite ničesar, saj imate preveč idej in vas le te ohromijo. Ali pa vas preveč idej zamoti in ne posvečate dovolj pozornosti vsakodnevnim nalogam.

Rhonda Abrams je omenjeni problem rešila z rdečo knjigo (angl. Red Book). Vsakokrat, ko ima nekdo v podjetju novo idejo, se le ta zapiše v preprost zvezek, ki ga poimenujejo rdeča knjiga. V knjigo se zapisujejo: nove ideje za proizvode, storitve, trženjske pristope in ostale koncepte. Vsako leto, ko v podjetju pričnejo z letnim načrtovanjem, preučijo vse ideje zapisane v rdeči knjigi. Rhonda Abrams še dodaja: “Če zapisujemo v rdečo knjigo, je manj naporno ostati zbran pri trenutnem projektu, saj vemo, da bo kmalu napočil čas, ko bomo idejo lahko preverili in se odločili, ali je bila res dobra in nato ukrepali.”

Še nekaj načinov, kako uporabljati knjige idej:

  • Knjiga priložnosti. Vsakič, ko dobite idejo za nov proizvod ali storitev, to zapišite v knjigo oziroma zvezek, ki ga imate vedno s seboj. Na ta način imate pri sebi vedno pripravljen seznam novih poslovnih priložnosti.
  • Sejemska knjiga. Vsakič, ko se odpravite na kakšen sejem imejte s seboj zvezek, pisalo in manjši spenjač. Ko dobite poslovno vizitko nekoga, ki ga bi v prihodnje želeli kontaktirati, si jo pripnite na list papirja v zvezku in si pripišite pomembne informacije. Sejemska knjiga vam bo prišla prav, saj bodo vsi kontakti in zapiski urejeni na enem mestu.
  • Knjiga za razvoj produkta. V kolikor boste imeli v enem zvezku vse povratne informacije kupcev vašega produkta, vse ideje o novih različicah, nadgradnjah ali izboljšavah produkta in ideje o novih produktih, ne boste spregledali ničesar, kar bi vam prišlo prav pri razvijanju nove generacije produktov.

Eden izmed največjih problemov majhnih podjetij je koncentracija. Za uspeh je potrebno veliko discipline in pazljivega načrtovanja. Ne smete dopustiti, da vas prevzame vsaka nova ideja, ki jo imate, saj boste na tak način hitro zašli s prave poti.

Za konec Rhonda Abrams še dodaja, da vsako leto, ko v podjetju pregledajo ideje rdeče knjige, ugotovijo, da niso vse ideje tako dobre, kot so se zdele na prvi pogled. Ob takšnih ugotovitvah, se zgolj oddahnejo, da niso prekinili takratnega projekta in se posvetili “slabi” ideji.

 

Vir: news.cincinnati.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje