Urnik večstranskih pobotov v prihodnjem letu

AJPES vsem poslovnim subjektom, vpisanim v Poslovni register Slovenije, omogoča, da preko spletnega programa ePobot na hiter in varen način poravnajo medsebojne obveznosti. V nadaljevanju si poglejte urnik večstranskih pobotov v letu 2014.
Urnik večstranskih pobotov v prihodnjem letu

Urnik večstranskih pobotov v prihodnjem letu

AJPES ePobot izvaja s programskimi rešitvami, ki za ugotavljanje verig medsebojnih obveznosti uporabljajo napredne matematične algoritme. Poboti se izvedejo le v primeru, da ima udeleženec pobota poleg neporavnanih obveznosti tudi neporavnane terjatve do drugih udeležencev pobota, ki jih ti prijavijo v pobot kot svojo obveznost. 

Poslovni subjekti lahko obveznosti preko ePobota poravnajo na dva načina: z obveznim ali s prostovoljnim (neobveznim) večstranskim pobotom dospelih in nedospelih obveznosti. Praviloma bi vas o obveznosti prijave na pobot moralo obvestiti vaše računovodstvo, vam pa vseeno svetujemo, da tudi sami redno spremljate roke, v katerih je potrebno predložiti prijavo na (obvezni) pobot. 

V nadaljevanju boste našli urnik večstranskih pobotov v letu 2014. 

Zap.št. kroga

Mesec

Prvi dan sprejemanja prijav

Datum izvedbe pobota*

1.

Januar

17.01.2014

24.01.2014

2.

Februar

07.02.2014

14.02.2014

3.

Marec

14.03.2014

21.03.2014

4.

April

18.04.2014

25.04.2014

5.

Maj

16.05.2014

23.05.2014

6.

Junij

13.06.2014

20.06.2014

7.

Julij

18.07.2014

25.07.2014

8.

Avgust

14.08.2014

22.08.2014

9.

September

19.09.2014

26.09.2014

10.

Oktober

17.10.2014

24.10.2014

11.

November

14.11.2014

21.11.2014

12.

December

12.12.2014

19.12.2014

* Zadnji rok za oddajo prijave je dan izvedbe posameznega kroga pobota, in sicer do 13. ure.

Vir: SAOP

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje