Usodni stroški, ki podjetju delajo škodo

Avtor Sponzorirano — 28.10.2014
Komentiraj!
Pet stroškov podjetju dela škodo, pa jih v podjetjih pogosto spregledamo. Zdijo se nam samoumevni. Nepazljivost in ravnodušnost lahko podjetje staneta obstoja. Že danes lahko preverite, katere stroške v podjetju lahko optimizirate in si tako ustvarite prihranke.
Usodni stroški, ki podjetju delajo škodo

Usodni stroški, ki podjetju delajo škodo

5 stroškov, ki jih lahko hitro znižate

Stroški potovanj v podjetjih gredo v tisoče evrov, vsakih sto evrov, ki bi jih lahko koristneje porabili drugje, pa je odvečen strošek in breme za podjetje. Potovanja so seveda pogosto nujna za posle, a stroške se da z nekaj več načrtovanja in racionalnosti bistveno znižati. Naj nekdo v vašem podjetju razišče trg ponudnikov potovanj in pridobi konkurenčne ponudbe, primerja tudi cene pri nizkocenovnih prevoznikih in cenejših hotelih. Lahko boste prijetno presenečeni nad prihranki!

Poleg potovanj gre veliko sredstev za upravljanje z zalogami - skladiščenje. Ravno neoptimalno upravljanje z zalogami je velikokrat razlog za nelikvidnost podjetja, ki lahko pripelje v stečaj ali prisilno poravnavo. Pri upravljanju z zalogami je zelo pomembna racionalna nabava izdelkov in materialov. Stroške nabave izdelkov in materialov lahko znižate s pogajanji. Pogajajte se z dobavitelji ter izkoristite bonus za večletno zvestobo.

Zelo obremenjujoč je tudi strošek najemnine poslovnih prostorov. Cene poslovnih prostorov so ponekod še višje kot za stanovanja za bivalne namene. V kolikor si najemnine še niste uspeli znižati, vam priporočamo, da se pri najemodajalcu izpogajate boljšo ceno.

Najbolj zanimiv strošek v podjetju je strošek za tisk in nakup pisarniškega inventarja, ki je kljub vsej tej tehnološki in digitalni razvitosti presenetljivo visok. Optimizirajte nakup pisarniškega inventarja in zaposlene ozavestite o vplivu prevelike uporabe papirja na okolje.

Vsi našteti stroški so pomembni in jih se jih ne sme spregledati. Z malo racionalnosti in načrtovanjem lahko na leto veliko prihranite. V podjetjih pa se skriva še en strošek, ki je pogosto tako samoumeven, da se o njem pogosto sploh sploh ne sprašujemo in se nam zdi neizogiben. Pa je res?

Strošek, s katerim se prehitro sprijaznimo

Strošek, ki je skorajda neopazen in s katerim se hitro sprijaznimo, je strošek telefonije. Do tega pride, ker prepogosto rečemo "takšen znesek je zaradi klicev v tujino" ali pa "tako pač je, druge opcije nimamo". Seveda jo imate!

Stroški za telefonijo so lahko nizki, ne glede na to, če kličete v tujino, ne glede na to, da vaši zaposleni po cele dneve slonijo na telefonu in ne glede na to, če podjetje raste in se širi. Je to sploh mogoče? Seveda je - z novim poslovnim naročniškim paketom Total.

V čem je skrivnost paketa Total?

Paket Total zagotavlja popolnoma neomejene klice v vsa stacionarna in mobilna omrežja v Sloveniji in EU. Klici so resnično neomejeni, kličete lahko kolikor časa želite in opravite lahko kolikor hočete število klicev in to le z eno "flat" fiksno naročnino. "Flat" naročnina pomeni neomejene ugodnosti za vse zaposlene v podjetju.

Mesečna naročnina je v primerjavi z drugimi paketi izjemno nizka, se ne spreminja in zagotavlja, da ob koncu meseca ni neprijetnih presenečenj. Paket Total ne vsebuje nobenega drobnega tiska in ponudbe ne omejuje in ne pogojuje. Prinaša občutne prihranke ter izvrstno in edinstveno priložnost za vse podjetnike.

V sklopu paketa Total poleg vseh ugodnosti dobi vsak naročnik tudi telefonski priključek in sodobni stacionarni telefon. Amisova ponudba se resnično splača.

Preverite! Obiščite www.amis.net/total in si na podlagi vašega dosedanjega stroška za telefonijo pridobite izračun total prihranka.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice