Uspeh ni pogojen s številom sivih las

Če boste zgornje vprašanje zastavili podjetnikom, boste v veliki meri dobili odgovor, da vstopite na podjetniško pot še preden se ustalite in si ustvarite družino. Primeri iz sveta podjetništva pa dokazujejo, da je lahko podjetniška pot precej uspešna tudi v še v poznih letih.
Uspeh ni pogojen s številom sivih las

Kdo vse je uspel v poznejših letih (Vir slike: YouTube)? Na sliki Martha Stewart.

Večina danes uspešnih podjetij, ki kraljujejo zadnjih nekaj let, ima na čelu mlade izvršne direktorje. Eden takšnih je Mark Zuckerberg, ki je s Facebookom začel še kot najstnik, star 19 let, a po drugi strani imamo tudi primer Charlesa Flinta, ki je IBM ustanovil pri 61. letih. Podjetništvo se zares začne šele v poznejših letih, so prepričani nekateri.

Če nekajkrat na leto prelistate kakšno modno revijo, potem vam ime Vera Wang ni tuje. Wangova, ki jo danes pozna skoraj cel svet, je s svojo kreativno podjetniško potjo začela pri 39 let. Štiri leta manj je imela Martha Stewart, ko je začela s poslom notranjega oblikovanja. Štirideseta leta so bila prelomna za Dave McClurea, ustanovitelja 500 Startups. Takrat je investiral v prvi startup, je razvidno iz infografike, ki jo je pripravila Anna Vital, ki deluje pri organizaciji Funders and Founders.

Morda pa je ravno odraslost vplivala na uspešnejšo izvedbo njihovega posla. Reid Hoffman je na primer pri 36. letih lansiral danes priljubljeno omrežje LinkedIn, pri 44. letih pa je Sam Walton začel uspešno zgodbo z Wal-Martom, še starejši pa je bil Joseph Campbell, ko je ustvaril Campbell Soup. Star je bil 52 let.

Ne glede na to, koliko sivih las imate na glavi, uspeh ni pogojen z njimi. Poglejmo še nekaj uspešnih zgodb, ki vas bodo morda prepričale, da za posel nismo nikoli prestari.

Pisateljica J. K. Rowling, rojena kot Joanne Rowling, ki je napisala izredno priljubljeno zbirko Harry Potter, je do 23. leta delala kot učiteljica. Po podatkih Sunday Times se je leta 2008 uvrstila na lestvico najbogatejših žensk v Veliki Britaniji. Zasedla je 12. mesto.

Boksar Rocky Marciano do svojega 20. leta sploh nikoli ni boksal. Danes velja za eno od legend tega športa, velja tudi za edinega boksarja v vsej zgodovini, ki v vsej svoji profesionalni karieri ni doživel niti enega poraza.

Nizozemski slikar Vincent Van Gogh do svojega 27. leta ni nikoli slikal, temveč je le risal. Njegova dela so postala znana in cenjena šele po njegovi smrti.

Fauja Singh, danes svetovno znan maratonec, do svojega 89. leta sploh ni vedel, kolikšno razdaljo predstavlja maraton. Mislil je, da le 26 kilometrov. Singh je najstarejši Zemljan, ki je kdajkoli pretekel maraton. Indijec, ki se je pozneje preselil v Veliko Britanijo, je pri 100. letih za maraton potreboval 8 ur, 25 minut in 26 sekund. Singh vsak dan sicer preteče vsaj 15 kilometrov.

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje