Uspešne marketinške kampanje

Geniji marketinga in oglaševalski guruji vsake toliko časa pojasnijo odločilno vlogo marketinških kampanj pri vzpostavljanju identitete izdelka, ki ga sčasoma spremenimo v znamko.
Uspešne marketinške kampanje

Marketing je zelo pomemben (slika: buzzle).

Da lahko spremenimo izdelek v znamko, se moramo zavedati, da so uspešne marketinške kampanje izredno pomembne. Naj gre za Applovo ikonsko “Get a Mac” oglaševalsko kampanjo, bodisi za njihovo splavitev iPhone-a, v vsakem primeru gre nedvomno za dve izmed najbolj uspešnih marketinških kampanj kadarkoli. Pa da ne pozabimo Nike-ovega “Just Do It” ali pa “Think Small” od Volkswagna. Uspešne marketinške strategije postavijo izdelek v elitni razred legendarnih izdelkov in ljudje si jih zapomnijo za desetletja. Za izvedbo uspešnih marketinških kampanj se morajo oglaševalske ekipe osredotočiti na nekatere ključne parametre, ki jih bomo spoznali v nadaljevanju članka.   

 

Elementi uspešnih oglaševalskih kampanj 

Pomembnost marketinga ni skrito dejstvo za katerokoli firmo. Pravzaprav se tega vsako podjetje tako zelo zaveda, da je stopnja konkurenčnosti postala napeta in izzivalna. Uspešne oglaševalske tehnike in kampanje predstavljajo ključno drugačnost za vsako podjetje. 

Zadenite v črno

Zaščitni znak vsake uspešne oglaševalske kampanje je ustvarjanje niše na tržišču, ciljnega občinstva, ki ga je potrebno doseči preko učinkovite uporabe marketinških orodij. Kot del vaše kampanje morate zagotoviti, da vplivate na tiste potrošnike, ki so v vaši domeni ciljnega občinstva. Za to so potrebne obširne tržne raziskave. Zanemarjanje tega ključnega parametra vas bo oddaljevalo od tega, da bi vaš izdelek splavili uspešno. Preko marketinških raziskav marketinška ekipa pridobi podatke in počasi razumeva psiho potrošnikov, kar je neizogiben del doseganja organizacijskih ciljev. Raziskave podjetju pomagajo tudi pri povečevanju prodaje in dobičkov ter rasti na tržišču. 

Deli in vladaj

Socialni, gospodarski in geografski vzorci posamezne regije pomembno vplivajo na sposobnosti kupovanja pri potrošnikih. Oglaševanje je danes širok nehomogen spekter. Določena strategija morda ne bo delovala za različne družinske prihodke, starosti, spola in življenjske sloge. Tukaj se pojavlja vloga mešanih marketinških strategij, ki jih je potrebno uporabiti na najvišjem nivoju. Štirje P-ji marketinga – Product (Izdelek), Price (Cena), Place (Prostor) in Promotion (Oglaševanje) – tvorijo štiri dimenzije marketinških mešanih strategij. 

Pravo časovno usklajevanje je odločilno


Vstop na tržišče v pravem času in z dobro planirano strategijo je izjemno pomembno. Zato je nujno, da imate dobro dokumentiran marketinški načrt, kdaj vstopiti na tržišče. Splavitev vašega izdelka mora biti v stilu, torej dovolj zanimiva, da privlači poglede potrošnikov. Bolj, kot boste domiselni pri uporabi oglaševalskih metod, večje bodo vaše možnosti za uspeh. Z inovativnim oglaševanjem vaših idej bodo kupci seznanjeni z vašim izdelkom in njegovimi kvalitetami.   

 

Vir: Buzzle

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje