Uspešne marketinške kampanje

Avtor Nejc Krumpačnik — 28.04.2010
Komentiraj!
Geniji marketinga in oglaševalski guruji vsake toliko časa pojasnijo odločilno vlogo marketinških kampanj pri vzpostavljanju identitete izdelka, ki ga sčasoma spremenimo v znamko.
Uspešne marketinške kampanje

Marketing je zelo pomemben (slika: buzzle).

Da lahko spremenimo izdelek v znamko, se moramo zavedati, da so uspešne marketinške kampanje izredno pomembne. Naj gre za Applovo ikonsko "Get a Mac" oglaševalsko kampanjo, bodisi za njihovo splavitev iPhone-a, v vsakem primeru gre nedvomno za dve izmed najbolj uspešnih marketinških kampanj kadarkoli. Pa da ne pozabimo Nike-ovega "Just Do It" ali pa "Think Small" od Volkswagna. Uspešne marketinške strategije postavijo izdelek v elitni razred legendarnih izdelkov in ljudje si jih zapomnijo za desetletja. Za izvedbo uspešnih marketinških kampanj se morajo oglaševalske ekipe osredotočiti na nekatere ključne parametre, ki jih bomo spoznali v nadaljevanju članka.   

 

Elementi uspešnih oglaševalskih kampanj 

Pomembnost marketinga ni skrito dejstvo za katerokoli firmo. Pravzaprav se tega vsako podjetje tako zelo zaveda, da je stopnja konkurenčnosti postala napeta in izzivalna. Uspešne oglaševalske tehnike in kampanje predstavljajo ključno drugačnost za vsako podjetje. 

Zadenite v črno

Zaščitni znak vsake uspešne oglaševalske kampanje je ustvarjanje niše na tržišču, ciljnega občinstva, ki ga je potrebno doseči preko učinkovite uporabe marketinških orodij. Kot del vaše kampanje morate zagotoviti, da vplivate na tiste potrošnike, ki so v vaši domeni ciljnega občinstva. Za to so potrebne obširne tržne raziskave. Zanemarjanje tega ključnega parametra vas bo oddaljevalo od tega, da bi vaš izdelek splavili uspešno. Preko marketinških raziskav marketinška ekipa pridobi podatke in počasi razumeva psiho potrošnikov, kar je neizogiben del doseganja organizacijskih ciljev. Raziskave podjetju pomagajo tudi pri povečevanju prodaje in dobičkov ter rasti na tržišču. 

Deli in vladaj

Socialni, gospodarski in geografski vzorci posamezne regije pomembno vplivajo na sposobnosti kupovanja pri potrošnikih. Oglaševanje je danes širok nehomogen spekter. Določena strategija morda ne bo delovala za različne družinske prihodke, starosti, spola in življenjske sloge. Tukaj se pojavlja vloga mešanih marketinških strategij, ki jih je potrebno uporabiti na najvišjem nivoju. Štirje P-ji marketinga - Product (Izdelek), Price (Cena), Place (Prostor) in Promotion (Oglaševanje) - tvorijo štiri dimenzije marketinških mešanih strategij. 

Pravo časovno usklajevanje je odločilno

Vstop na tržišče v pravem času in z dobro planirano strategijo je izjemno pomembno. Zato je nujno, da imate dobro dokumentiran marketinški načrt, kdaj vstopiti na tržišče. Splavitev vašega izdelka mora biti v stilu, torej dovolj zanimiva, da privlači poglede potrošnikov. Bolj, kot boste domiselni pri uporabi oglaševalskih metod, večje bodo vaše možnosti za uspeh. Z inovativnim oglaševanjem vaših idej bodo kupci seznanjeni z vašim izdelkom in njegovimi kvalitetami.   

 

Vir: Buzzle

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice