Uspešne marketinške kampanje

Geniji marketinga in oglaševalski guruji vsake toliko časa pojasnijo odločilno vlogo marketinških kampanj pri vzpostavljanju identitete izdelka, ki ga sčasoma spremenimo v znamko.
Uspešne marketinške kampanje

Marketing je zelo pomemben (slika: buzzle).

Da lahko spremenimo izdelek v znamko, se moramo zavedati, da so uspešne marketinške kampanje izredno pomembne. Naj gre za Applovo ikonsko “Get a Mac” oglaševalsko kampanjo, bodisi za njihovo splavitev iPhone-a, v vsakem primeru gre nedvomno za dve izmed najbolj uspešnih marketinških kampanj kadarkoli. Pa da ne pozabimo Nike-ovega “Just Do It” ali pa “Think Small” od Volkswagna. Uspešne marketinške strategije postavijo izdelek v elitni razred legendarnih izdelkov in ljudje si jih zapomnijo za desetletja. Za izvedbo uspešnih marketinških kampanj se morajo oglaševalske ekipe osredotočiti na nekatere ključne parametre, ki jih bomo spoznali v nadaljevanju članka.   

 

Elementi uspešnih oglaševalskih kampanj 

Pomembnost marketinga ni skrito dejstvo za katerokoli firmo. Pravzaprav se tega vsako podjetje tako zelo zaveda, da je stopnja konkurenčnosti postala napeta in izzivalna. Uspešne oglaševalske tehnike in kampanje predstavljajo ključno drugačnost za vsako podjetje. 

Zadenite v črno

Zaščitni znak vsake uspešne oglaševalske kampanje je ustvarjanje niše na tržišču, ciljnega občinstva, ki ga je potrebno doseči preko učinkovite uporabe marketinških orodij. Kot del vaše kampanje morate zagotoviti, da vplivate na tiste potrošnike, ki so v vaši domeni ciljnega občinstva. Za to so potrebne obširne tržne raziskave. Zanemarjanje tega ključnega parametra vas bo oddaljevalo od tega, da bi vaš izdelek splavili uspešno. Preko marketinških raziskav marketinška ekipa pridobi podatke in počasi razumeva psiho potrošnikov, kar je neizogiben del doseganja organizacijskih ciljev. Raziskave podjetju pomagajo tudi pri povečevanju prodaje in dobičkov ter rasti na tržišču. 

Deli in vladaj

Socialni, gospodarski in geografski vzorci posamezne regije pomembno vplivajo na sposobnosti kupovanja pri potrošnikih. Oglaševanje je danes širok nehomogen spekter. Določena strategija morda ne bo delovala za različne družinske prihodke, starosti, spola in življenjske sloge. Tukaj se pojavlja vloga mešanih marketinških strategij, ki jih je potrebno uporabiti na najvišjem nivoju. Štirje P-ji marketinga – Product (Izdelek), Price (Cena), Place (Prostor) in Promotion (Oglaševanje) – tvorijo štiri dimenzije marketinških mešanih strategij. 

Pravo časovno usklajevanje je odločilno


Vstop na tržišče v pravem času in z dobro planirano strategijo je izjemno pomembno. Zato je nujno, da imate dobro dokumentiran marketinški načrt, kdaj vstopiti na tržišče. Splavitev vašega izdelka mora biti v stilu, torej dovolj zanimiva, da privlači poglede potrošnikov. Bolj, kot boste domiselni pri uporabi oglaševalskih metod, večje bodo vaše možnosti za uspeh. Z inovativnim oglaševanjem vaših idej bodo kupci seznanjeni z vašim izdelkom in njegovimi kvalitetami.   

 

Vir: Buzzle

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje