Ustvarite inovativno kulturo

Vsaka organizacija je oblikovana z namenom doseganja določenih rezultatov, slabi pa so največkrat posledica slabo strukturirane organizacije. Najboljši rezultati se tako pokažejo šele ko strategije, poslovni model, struktura, procesi, tehnologije, orodja in nagrajevanja delujejo skladno.
Ustvarite inovativno kulturo

Ustvarite inovativno kulturo. (Vir slike: sxc.hu)

Dobri vodje oblikujejo svojo organizacijo tako, da ta spodbuja inovativnost. Takšni vodje se namreč zavedajo, da kultura v podjetju (vrednote, norme, nezavedna sporočila in primerno obnašanje tako vodij kot tudi zaposlenih) prepogosto omejuje kreativnost, inovativnost in produktivnost vseh v podjetju. Kako torej vplivati na kulturo podjetja?

Preberite si pet nasvetov, s katerimi boste lažje ustvarili inovativno kulturo v vašem podjetju.

1. Jasno določite, zakaj želite ustvariti kulturo inovativnosti.

Od svoje ekipe ne morete kar zahtevati, da postanejo inovativni. Zato oblikujte cilj – kako boste spremenili svet in s tem pomagali strankam.

2. V urnik vključite čas za sprostitev.

Tako v startupih kot tudi v starejših podjetjih zaposleni nimajo časa na pretek. Tako se največkrat cel dan posvečajo najbolj nujnim zadevam in sploh ne utegnejo razmišljati o prihodnosti. Kadar so stvari najbolj grozne, si enostavno morate vzeti čas za sprostitev – ne glede na to, kako smešno se to sliši. Vi in vaši zaposleni nujno potrebujete nekaj prostega časa (npr. 10 %) in takrat razmišljate o prihodnosti in novih poslovnih idejah.

3. Popustite nadzor nad zaposlenimi.

Sedaj, ko ste zaposlenim omogočili dovolj prostega časa, da se lahko igrajo z novimi tehnologijami, s produkti in procesi ter ustvarjajo in razmišljajo, sledi naslednji korak. Zaposlenim morate zagotavljati dovolj strukture, da se počutijo varno, in jih nadzorovati ravno toliko, da ostajajo na pravi poti – vse ostalo prepustite njim.

4. Merite stvari.

Vse kar se da izmeriti, se lahko izboljša. Največkrat ni problem v tem, da bi bilo premalo idej, temveč v tem, kako idejo realizirati in ustvariti nekaj, kar bo podjetju prineslo dobiček oz. rezultat, ki se ga bo dalo izmeriti.

Najprej morate določiti, kaj boste merili. Dajemo vam nekaj primerov.

  • Odstotek dohodka izdelkov ali storitev, ki so bili trgu predstavljeni v določenem obdobju (npr. v letošnjem letu).
  • Število novih idej, ki vključujejo kratkoročne izdelke ali storitve in dolgoročne produkte, ki so spremenili igro.
  • Število zaposlenih, ki so se usposabljali na področju inovativnosti ali so jim bila dodeljena orodja za spodbujanje inovativnosti.
  • Odstotek časa, namenjenega raziskavam, izdelovanju prototipov in testiranju novih izdelkov, produktov ali poslovnih modelov.

5. Nagrade naj imajo globlji pomen.

Prepoznati uspeh posameznikov in ekip je ključnega pomena in letna nagrada za inovativnost enostavno ni dovolj za doseg inovativne kulture v podjetju. Najbolj pomembne nagrade, ki oblikujejo organizacijske vrednote, se pogosto pojavljajo v neformalni obliki (npr. simbolični pokali ali simbolični zlatniki).

Vsaka organizacija ima edinstveno kulturo in ko se odločite, da boste spodbujali inovativnost, boste s tem pričeli spreminjati klimo in ustvarjati novo edinstveno inovativno kulturo. Zato morate biti previdni, da boste ustvarili kulturo, ki bo skladna s cilji in z vrednotami podjetja.

Vir: fastcodesign.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje