V 13 mesecih do 14 milijonov dolarjev vrednega podjetja

Avtor Maruša Žibert — 02.03.2015
Komentiraj!
Aplikacija Wigo, ki je na voljo komaj nekaj mesecev, je plod dela 23-letnega Ben Kaplana. Wigo je postal pravi hit v kampusih, saj študentom ponuja vpogled v to, kam njihovi vrstniki zahajajo na zabave, druženja in kje se učijo.
V 13 mesecih do 14 milijonov dolarjev vrednega podjetja

Kdo gre ven ali Wigo (Vir slike: App Store).

Razlog, zakaj so se študentje popolnoma obnoreli za aplikacijo, pa je v tem, da si aplikacije ne morejo kar naložiti in uporabljati. Morajo si jo resnično želeti, pridobiti večje število sošolcev in študentov k prijavi na čakalno listo. Šele po določenem številu prijav lahko Wigo odklenejo.

»Ljudje pravijo, da je Wigo podoben aplikaciji YikYak, a edina stvar, ki nam je podobna z YikYak, je ta, da jo študentje popolnoma obožujejo,« pravi Kaplan, ki je zanimivo, za potrebe predanosti novemu poslu pustil študij. Kot pravi mladenič, na Wigo študentje radi gledajo kot na LinkedIn za študente.

Ambasadorji, ki snubijo študente

Wigo ima tudi šolske ambasadorje, študente, ki rekrutirajo druge k vpisu na čakalno listo, vse dokler ne zberejo zadostnega števila študentov, s čimer presežejo magično številko in aplikacija se nato odklene. V povprečju aplikacija zahteva 5 odstotkov celotne populacije študentov fakultete.

Več kot 100 tisoč aktivnih uporabnikov

Ravno ta posebnost aplikacije se je izkazala za genialno. Aplikacija je javnosti dostopna od septembra – prenesena in zahtevana je bila že na več kot 1.200 kampusih, v uporabi je v 73 šolah in ima več kot 100 tisoč aktivnih uporabnikov. Danes je startup ocenjen na 14 milijonov dolarjev.

Trenutno še brez finančnih prilivov

Vse to se dogaja, kljub temu, da aplikacija še ne prinaša dobička. Pravzaprav še sploh nimajo izdelanega poslovnega načrta. Ekipa razmišlja, da bi v prihodnosti lahko ponudili popuste in storitve lokalcev, ki jih študentje pogosto uporabljajo.

Preveč časa za načrtovanje, premalo za uživanje

Kaplan je idejo za aplikacijo dobil pred dvema letoma na fakulteti Holy Cross. Ugotovil je, da njegovi prijatelji porabijo preveč časa za načrtovanje, kam bodo šli na zabavo in kje se bodo družili. »Vsi moji prijatelji so se spraševali enaka vprašanja, vsak četrtek, petek in soboto zvečer: kdo prireja zabavo? V katerem lokalu bi se dobili,« je spregovoril za tuje medije.

Kdo gre ven?

Kaplan se je odločil za razvoj aplikacije, ki se imenuje Wigo, kar je okrajšava za Who is going out (kdo gre ven, op.p.). Edini problem, na katerega je naletel, je bilo njegovo neznanje programiranja. Poletje je nato preživel za računalnikom in poskušal programirati, nato pa se odločil sposoditi denar pri starših in najel programerja.

Lokalni časopisi so mu prinesli nova poznanstva

Prvič jo je predstavil v svoji šoli. V roku treh tednov je polovica šole uporabljala aplikacijo. To je bilo 13 mesecev nazaj, januarja 2014. Lokalni časopisi so poročali o njegovi zgodbi, ki je pritegnila pozornost številnih. Tako je prišel tudi do ponudb. Predstavili so ga Paulu Englishu, ki je ravno v tistem času zagnal nov program v pospeševalniku.

»Govoril mi je, da vidi velik potencial v meni«

»Moral sem se odločiti. Ali gre to le v moj življenjepis kot zabavna izkušnja ali pa to dvignem na novo, naslednjo raven. Paul je iz Kayaka ustvaril 2 milijardi vredno podjetje, govoril mi je, da vidi velik potencial, v tem, kar delam.« To mu je dalo samozavest za opustitev študija in vstop v pospeševalnik.

Štirje od petih članov pustili fakulteto

English ga je nato predstavil Giulianu Giacaglii, ki je pozneje postal Wigov soustanovitelj. 21-letni Giacaglia je namesto ponudbe pri Facebooku in Microsoft sprejel službo pri obetavnem Kaplanu.

Danes ima podjetje pet zaposlenih, najmlajši, Tyler Schwarz, je star komaj 19 let. Kar štirje člani so pustili študij, da bi lahko delali na tem projektu.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice