V čem so razlike v uporabi družbenih omrežij med spoloma?

Način, kako ženske uporabljajo družbena omrežja, se precej razlikuje od moških, kaže poročilo Finances Online in Ruby Media. Že od začetkov družbenih omrežjih je jasno, da so ženske tiste, ki s svojo prisotnostjo odločijo, katero omrežje bo preživelo. Spomnite se na Google Plus.
V čem so razlike v uporabi družbenih omrežij med spoloma?

Ženske so manj pozorne na plačane oglase na Facebooku (Vir slike: YouTube).

Skoraj tri četrtine žensk bo brez dvoma sledilo znamkam na družbenih omrežjih, medtem ko so moški tu precej nezaupljivi ali pa le nezainteresirani. Moških sledilcev je namreč le 18 odstotkov. Veste, zakaj ženske v prvi vrsti uporabljajo Facebook? Na prvem mestu se je znašlo pregledovanje fotografij in video vsebin, medtem ko moške bolj privlači možnost hkratnega deljenja vsebin več osebam. Čeprav so ženske tiste, ki zapravijo več, pa so na področju skeniranja kuponov in QR kod v vodstvu moški.

V katere namene ženske uporabljajo družbena omrežja?

Moški družbena omrežja pogosteje uporabljajo za posel ali navezovanje stikov z nežnejšim spolom, medtem pa jih ženske uporabljajo za partnerstva, deljenje, zabavo in samopomoč. Z njimi si ženske v večji meri kot moški omogočijo kanal za ohranjanje stikov z družino in prijatelji, deljenje fotografij in svojih mnenj in zabavo, moške pa prekašajo tudi v razlogih za uporabe le-teh: ogled fotografij in video vsebin, deljenja več ljudem, ogleda smešnih vsebin, učenja in podpore ostalih uporabnikov.

Žensk ne boste prepričali s plačanimi oglasi

Ženske so tudi tiste, ki so manj pozorne na plačane oglase, prav tako na tekstovne oglase. Precej bolj jih zanimajo oglasi s tematiko, vezano na družino, resnične življenjske situacije, živalmi in otroci, moški pa bolj na avtomobilizem, šport in tematiko, vezano na spolnost.

Ženske pogosteje uporabljajo pametne telefone

Ko pride do uporabe pametnih telefonov in ugotavljanja, pri kateri aktivnosti prednjači kateri spol, moški prednjačijo le pri poslušanju glasbe, gledanju video posnetkov, uporabe GPS-a in branja novic. Ženske pogosteje uporabljajo elektronsko pošto, sporočila, pregledovanje spletnih strani, družbena omrežja, igre, nalaganju aplikacij in uporabi kamere.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje