V čem so razlike v uporabi družbenih omrežij med spoloma?

Avtor Maruša Žibert — 10.01.2015
Komentiraj!
Način, kako ženske uporabljajo družbena omrežja, se precej razlikuje od moških, kaže poročilo Finances Online in Ruby Media. Že od začetkov družbenih omrežjih je jasno, da so ženske tiste, ki s svojo prisotnostjo odločijo, katero omrežje bo preživelo. Spomnite se na Google Plus.
V čem so razlike v uporabi družbenih omrežij med spoloma?

Ženske so manj pozorne na plačane oglase na Facebooku (Vir slike: YouTube).

Skoraj tri četrtine žensk bo brez dvoma sledilo znamkam na družbenih omrežjih, medtem ko so moški tu precej nezaupljivi ali pa le nezainteresirani. Moških sledilcev je namreč le 18 odstotkov. Veste, zakaj ženske v prvi vrsti uporabljajo Facebook? Na prvem mestu se je znašlo pregledovanje fotografij in video vsebin, medtem ko moške bolj privlači možnost hkratnega deljenja vsebin več osebam. Čeprav so ženske tiste, ki zapravijo več, pa so na področju skeniranja kuponov in QR kod v vodstvu moški.

V katere namene ženske uporabljajo družbena omrežja?

Moški družbena omrežja pogosteje uporabljajo za posel ali navezovanje stikov z nežnejšim spolom, medtem pa jih ženske uporabljajo za partnerstva, deljenje, zabavo in samopomoč. Z njimi si ženske v večji meri kot moški omogočijo kanal za ohranjanje stikov z družino in prijatelji, deljenje fotografij in svojih mnenj in zabavo, moške pa prekašajo tudi v razlogih za uporabe le-teh: ogled fotografij in video vsebin, deljenja več ljudem, ogleda smešnih vsebin, učenja in podpore ostalih uporabnikov.

Žensk ne boste prepričali s plačanimi oglasi

Ženske so tudi tiste, ki so manj pozorne na plačane oglase, prav tako na tekstovne oglase. Precej bolj jih zanimajo oglasi s tematiko, vezano na družino, resnične življenjske situacije, živalmi in otroci, moški pa bolj na avtomobilizem, šport in tematiko, vezano na spolnost.

Ženske pogosteje uporabljajo pametne telefone

Ko pride do uporabe pametnih telefonov in ugotavljanja, pri kateri aktivnosti prednjači kateri spol, moški prednjačijo le pri poslušanju glasbe, gledanju video posnetkov, uporabe GPS-a in branja novic. Ženske pogosteje uporabljajo elektronsko pošto, sporočila, pregledovanje spletnih strani, družbena omrežja, igre, nalaganju aplikacij in uporabi kamere.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!