V letu 2013 preko Kickstarterja investiranih 480 milijonov dolarjev

Za nami je pestro leto, polno navdušujočih podjetniških projektov, ki so se proslavila na Kickstarterju. Poglejmo si nekaj zanimive statistike te hitro rastoče spletne platforme, ki je močno priljubljena tudi pri slovenskih podjetnikih.
V letu 2013 preko Kickstarterja investiranih 480 milijonov dolarjev

V letu 2013 preko Kickstarterja investiranih 480 milijonov dolarjev (Vir slike: Kickstarter)

Leto 2013 je bilo za crowdfunding platformo Kickstarter zares pestro. Preko množičnega financiranja, ki ga omogoča njihova spletna stran, je bilo namreč zgolj v lanskem letu uspešno podprtih kar 19.911 podjetniških projektov, ki so skupno zbrali več kot 480 milijonov dolarjev. Povedano drugače: v projekte je bilo povprečju vsako minuto vloženih 913 dolarjev oziroma 1.315.520 dolarjev na dan!

Sredstva na Kickstarterju trenutno išče slovenski Roispresso >>

Kickstarter seveda ne bi mogel doživeti takšnega uspeha brez zvestih podpornikov. Zgolj v letu 2013 je vsaj en ali več projektov podprlo več kot 3 milijone podpornikov, ki prihajajo iz 214 držav sveta. Množično financiranje je torej že doseglo skorajda vsako državo sveta in prav vseh 7 kontinentov (vključno z Antarktiko!). 

Kickstarter raste, toda kako dolgo še?

Hiter vpogled v pretekla leta je pokazal, da je najbolj priljubljena spletna platforma za množično financiranje v letu 2013 v vseh pogledih sicer dosegla impresivno rast, toda le-ta se je v primerjavi s prejšnjim in predprejšnjim letom nekoliko upočasnila. 

Poglejmo si o kakšnih zneskih, vloženih v inovativne projekte v preteklih letih, je govora:

  • v letu 2011 je bilo v projekte vloženih 100 milijonov dolarjev;
  • v letu 2012 je bilo v projekte vloženih 320 milijonov dolarjev;
  • v letu 2013 je bilo v projekte vloženih 480 milijonov dolarjev.

Kot lahko vidimo, je med letom 2011 in 2012 znesek, ki so ga podporniki namenili projektom, zrasel za 220 milijonov dolarjev, med letom 2012 in 2013 pa “le še” za 160 milijonov dolarjev. 

Upočasnila se je tudi rast števila podpornikov. Poglejmo si statistiko:

  • v letu 2011 je bilo 1 milijon podpornikov;
  • v letu 2012 je bilo 2,24 milijona podpornikov;
  • v letu 2013 je bilo 3 milijone podpornikov.

Število podpornikov torej raste, a z zmanjšano hitrostjo kot v letih poprej. To utegne v prihodnosti za mlado crowdfunding platformo predstavljati velik problem, saj po drugi strani rast števila prijavljenih projektov, ki iščejo denarna sredstva, venomer narašča. 

Poglejmo si še število uspešno podprtih projektov v letu 2013 in v letih poprej:

  • v letu 2011 je bilo podprtih 11.836 projektov;
  • v letu 2012 je bilo podprtih 18.109 projektov;
  • v letu 2013 je bilo podprtih 19.911 projektov.

Tudi na področju števila uspešno podprtih projektov se torej Kickstarterjeva rast močno upočasnjuje. 

Kje tičijo vzroki za upad rasti mlade platforme?

Očitno je, da se je rast crowdfunding platforme po impresivnem začetku leta 2009 vendarle nekoliko ustalila. Razlogov za to je najverjetneje več. 

Eden izmed njih je zagotovo pojav novih tekmecev na področju množičnega financiranja, ki so v zadnjih letih tako rekoč preplavili svetovni splet in tako začetnikom, ki iščejo denarna sredstva, omogočili izbiro tiste platforme, ki je njim samim in njihovemu projektu morda bolj prilagojena kot je Kickstarter.

Ne prezrite tudi vpogleda v Kickstarter v letu 2012 >>

Konkurenca se povečuje tudi med samimi projekti, ki iščejo sredstva na Kickstarterju. Prav zaradi ogromnega števila sodelujočih, se velikokrat zgodi, da se potencialni investitor znajde v dilemi, saj je projektov, katere bi si želel podpreti enostavno preveč. Na podpornike pa negativno vplivajo tudi tisti projekti, ki kljub uspešno zbranemu denarju zamujajo s pošiljanjem nagrad. 

Verjetno na zaton rasti Kickstarterja nekoliko vpliva tudi dejstvo, da le-ta postaja zrela crowdfunding platforma, hkrati s tem pa potencialni podporniki izgubljajo občutek navdušenja in novosti, ki so ga imeli pred leti, ko so prvič slišali za možnost množičnega financiranja.  

Kakorkoli že, napredek te platforme bo zagotovo vredno spremljati tudi v letošnjem letu! 

Vir: Kickstarter

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje