V številkah: uspešen e-mail marketing

Avtor Maruša Žibert — 25.02.2015
Komentiraj!
Elektronska sporočila, prodajno obarvana, so izredno učinkovito in priljubljeno orodje za doseganje različnih strank. A le, če bodo odprle vaše sporočilo, v katerega ste vložili nekaj časa in od katerega si obetate malce višjo prodajo ali le prepoznavnost.
V številkah: uspešen e-mail marketing

Kako izvesti uspešen e-mail marketing (Vir slike: YouTube).

Čeprav e-mail marketing ne velja za najbolj primerno orodje, pa je izredno učinkovita oblika marketinga – če ga znate pravilno uporabiti. Anthonia Akitunde iz Federated Media Publishing je pripravila nekaj napotkov, ki lahko vaša sporočila dvignejo na višjo, še bolj učinkovito raven.

Najboljši čas za pošiljanje elektronskih sporočil je v dopoldanskem času med 9. in 12. uro.

Delež odprtih targetiranih elektronskih sporočil je okoli 14 odstotkov.

Pet od desetih uporabnikov telefonov ga uporablja za pošiljanje in prejemanje elektronske pošte, zato poskrbite, da bo vaše elektronsko sporočilo primerne oblike tudi za telefone.

Izogibajte se določenim besedam

Upoštevajte, da bo prejemnik iz vaše liste odprl vaše sporočilo le, če boste napisali zanimiv naslov. Z njim lahko pridobite ali pa izgubite pozornost vaših uporabnikov. Naslov sporočila naj bo privlačen, ne pozabite pa, da mora biti tudi vsebina sporočila zanimiva. Izogibajte se besedam »Kupite zdaj« in »Več denarja za«. Naslov naj bo kratek in naj ne presega 45 črk.

Kolumna: E-mail maketing po Malincino

Ponudite jim kaj

Če vam vaša storitev omogoča, v vsako sporočilo vključite poziv k akciji (call to action). Popularne so brezplačne elektronske knjige, svetovanja ipd. Potrudite se, da bodo te akcije uporabnikom večkrat vidne.

Pišite personalizirana sporočila, in sicer z imenom in/ali priimkom prejemnika. Če vam pridobljeni podatki tega ne dopuščajo, poizkusite napisati personalizirano sporočilo na drugačen način. Premislite, kaj zanima vaše prejemnike.

Odjava na vsakem koraku

Ne pozabite vključiti možnost odjave v vsako sporočilo. Na tak način bo vsak prejemnik premislil, ali je sporočilo, ki mu ga pošiljate resnično primeren zanj. Izguba prejemnikov ne štejte kot slabo, temveč kot možnost očiščenja, s čimer boste dobili »čisti« seznam. Torej seznam prejemnikov, ki jih vaše vsebine resnično zanimajo.

Spam v B2B svetu: da vas ne zgrabi inšpektor!

Dodajte fotografije

V sporočilo vključite fotografije, da ne bo videti preveč pusto. Fotografijam pripnite tudi elektronske povezave do izdelkov, storitev ali do vaše spletne strani, saj bodo na tak način prejemniki lažje dostopali do njih in se o njih še dodatno poučili.

Načrtujte vnaprej!

Določite namen za obveščanje svojih prejemnikom. Na primer: ob prodaji novih izdelkov ali storitev, oznanjanju akcij in ostalih novic, ter za novačenje k spremljanju vaše spletne strani. Ne pozabite na pomembne datume, kot so prazniki. Načrtujte vnaprej.

Na koncu ne pozabite na podpis, ki naj obsega podatke o podjetju, ime, naslov, spletna stran in kontaktni podatek – v obliki telefonske številke, faksa ali pa elektronskega naslova.

Spremljajte svoj napredek

In kot zadnje: spremljajte rezultate! Številne storitve, kot je MailChimp, omogočajo spremljanje statistik, ki vam lahko dajo informacije, kako še izboljšati sporočila. Testirajte sporočila, spreminjajte čas prejema le-teh, in ugotovite, kdaj so vaši prejemniki najbolj odzivni.

Izobraževanje "Priprava spletne strategije" z Nastjo iz malinca.si >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!