V virtualni svet z resničnimi izdelki

Začelo se je v letu 2002, ko je Electronic Arts podpisal milijonsko pogodbo z McDonaldsom za postavitev verzije virtualnih hamburgerjev na spletu. Danes se to vedno bolj razvija, med najopaznejšimi pa je video igra Sims.
V virtualni svet z resničnimi izdelki

Igra Sims je med najnaprednejšimi v virtualizaciji izdelkov.

The Sims je video igra, ki jo igra cel svet. Igralci sami oblikujejo igralce, jih oblikujejo v družino in jim gradijo hiše s čim več dodatki. Ti dodatki pa sedaj dobivajo imena. Od junija dalje bodo igralci, ki uporabljajo The Sims 2, aktualno verzijo igre, lahko kupili dodaten paket v obliki CDja ali preko spleta. Omogočal bo dekoracijo hiš s pohištvom iz Ikee in oblačili iz H&M, izbira pa naj bi bila neprimerljivo večja od sedanje.

Electronic Arts, največja svetovna družba z video igrami, pravi da so se dogovoru pridružili zaradi pobude igralcev in da jim želijo približati bolj moderno, realistično pohištvo, ki ga tudi sami sicer prodajajo.

Nancy Smith, predsednica znamke Sims, pravi da ta način direktnega odnosa z uporabniki, torej igralci, krepi proizvodno strategijo. Sicer je bilo prodanih že več kot 100 milijonov kopij igre.

Tržniki pravijo da so ciljna publika bogatejši del prebivalstva in navdušenci nad znamkami. Z virtualizacijo izdelkov so začela tudi druga podjetja, največje povpraševanje pa je po znamkah Starbucks, Pepsi, Coca Cola, Ford Motor, Applov iPhone in drugih.

Vir: The New York Times

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje