V Y Combinator odhaja prvo slovensko podjetje

Y Combinator je pospeševalni program, ki poteka v Silicijevi dolini od leta 2005 dalje. V mlada start-up podjetja vlaga manjše denarne zneske ter jim pomaga z nasveti in pri oblikovanju idej. Prvo slovensko podjetje, ki mu je uspelo priti v Y Combinator, je R3 d.o.o. s produktom DoubleRecall.
V Y Combinator odhaja prvo slovensko podjetje

V Y Combinator odhaja prvo slovensko podjetje

Pri Y Combinatorju pomagajo mladim podjetjem predvsem skozi prvo fazo razvoja. Njihov namen niso veliki denarni vložki, temveč svetovanje in seznanjanje start-up podjetij s potencialnimi vlagatelji. Naučijo jih, kako le-te navdušiti in uspešno zaključiti posel.

V program Y Combinator se vsakič prijavi okoli 2000 start-up podjetij. Med njimi izberejo okoli 60 najbolj perspektivnih idej in vanje investirajo manjše denarne zneske, ponavadi okoli 20 tisoč dolarjev. Ta podjetja se nato za tri mesece preselijo v Silicijevo dolino, kjer intenzivno delajo na razvoju svoje podjetniške ideje in se učijo učinkovitih tehnik marketinga.

Y Combinator poteka dvakrat letno, in sicer od januarja do marca in od junija do avgusta. Program se zaključi z dogodkom imenovanim Demo dan, kjer start-up podjetja dobijo priložnost predstaviti se skupini potencialnih investitorjev.

Od leta 2005, odkar Y Combinator obstaja, so pomagali različnim, danes uspešnim podjetjem. Med njimi lahko omenimo Dropbox, ZumoDrive in Air Bed and Breakfast. Skupno so do sedaj uspešno pomagali kar 208 podjetjem. V zameno za pomoč, svetovanje in poslovne stike, od njih pričakujejo 2-10 odstotkov zaslužka.

R3 d.o.o. je prvo slovensko podjetje, ki mu je uspelo priti v Y Combinator

R3 d.o.o, letošnji finalist slovenskega tekmovanja Start:up Slovenija, je s produktom DoubleRecall prvo slovensko podjetje, ki je bilo sprejeto v program Y Combinator in se za tri mesece seli v Silicijevo dolino.

Sistem DoubleRecall je inovativna rešitev oglaševanja, ki temelji na tem, da se obiskovalcu spletnega medija po uvodu članka pojavi oglas in šele po tem, ko vpiše označeno besedo iz oglasa, na ogled dobi celoten članek. Sistem je sprejelo že lepo število slovenskih medijev. Produkt, ki ima velik potencial, je patentiran tako v EU kot tudi v ZDA.

Vir: Y Combinator in Delo.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje