V Yahooju se dogajajo velike spremembe

Direktorica Carol Bartz se je resno lotila reorganizacije podjetja in prejšnji teden predstavila načrt, ki bo po njenem mnenju pomagal Yahooju prebroditi vse dosedanje težave.
V Yahooju se dogajajo velike spremembe

Bodo spremembe dovolj učinkovite?

Yahoo je v zadnjem času doživel kar nekaj padcev, zelo velik problem pa je padec vrednosti podjetja, saj je vrednost delnic padla je iz 19 dolarjev na manj kot 13 dolarjev. Kljub temu se pri Yahooju trudijo »prepričati« Wall Street, da kljub zavrnitvi Microsoftove ponudbe ostajajo v igri in imajo solidno strategijo za rast. Glavna prioriteta novega načrta direktorice Carol Bartz je povečanje vrednosti podjetja in njegova oživitev. 

Carol Bartz je mesto direktorice zasedla pred šestimi tedni, ko je nadomestila so-ustanovitelja Jerry Yanga in z novim načrtom upa, da si bo lahko Yahoo čimhitreje opomogel in se znova osredotočil na potrošnika. Med drugim z novim načrtom želi poenostaviti Yahoojevo vodstveno strukturo, tako da bodo vse Yahoojeve številne tehnologije in produkti združeni v eno entiteto pod vodstvom Ari Balogha. Poleg tega se bo zmanjšalo število svetovnih regij, prejšnje štiri bosta nadomestili dve, in sicer Severna Amerika in mednarodna regija. Hilary Schneider ostaja na svojem mestu kot vodja za Severno Ameriko, išče se vodja za mednarodno področje. Pri Yahooju poudarjajo, da je mednarodna rast za njih zelo pomembna, saj so se pretirano oprli na posel v ZDA.

Cilj reorganizacije je z večjo hitrostjo in učinkovitostjo omogočiti najboljšo možno potrošniško in oglaševalsko izkušnjo.
Investitorji pa se med tem sprašujejo, kakšna bo usoda Yahoojevega internetnega iskalnega posla, ki močno zaostaja za Googlom. Že nekaj časa se pojavljajo špekulacije o prodaji iskalnega posla Microsoftu ali povezavi s tekmecem AOL, glede na to, da je partnerstvo z Googlom splavalo po vodi. V sredo je vodja finančne službe pri Yahooju, Jorgensen, na investitorski konferenci izjavil, da Yahoo ne nasprotuje prodaji ali partnerstvu kar se tiče iskalnega posla. Tako mnogi spet namigujejo na možnost partnerstva z Microsoftom. Možnosti pa ni zavrnil niti Microsoftov Steve Ballmer, ki bi nedvomno rad z vsemi sredstvi prehitel tekmeca Google.

Reorganizacija bo prinesla tudi kar nekaj kadrovskih sprememb, saj Yahoo zapuščata Jorgensen in vodja skupine Connected Life Marco Boerries, na novo pa se bo podjetju pridružila Elisa Steele, kot vodja trženja. 

Vir: Reuters

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje