V ZDA nastala močna spletna oglaševalska mreža

Avtor Borut Borštnik — 15.02.2008
Komentiraj!
Časopisne hiše v zadnjih letih doživljajo pestre čase. Eden izmed korakov za njihovo boljšo prihodnost je ustanovitev oglaševalske mreže štirih največjih časopisnih hiš.
V ZDA nastala močna spletna oglaševalska mreža

Časopisne hiše se borijo za oglaševalce.

Raziskave sicer kažejo, da se spletnim časopisom obetajo boljši časi, saj se število obiskovalcev spletnih časopisov povečuje. Kljub temu so ustanovili skupno oglaševalsko mrežo za spletno oglaševanje, ki jim bo omogočala skupen nastop na trgu. V ta namen so ustanovili podjetje quadrantOne, ki bo vodilo celoten projekt.

Gre za časopise New York Times, USA Today publisher Gannet, Los Angeles Times publisher Tribune in San Francisco Chronicle publisher. Podobna mreža že obstaja, saj jo je pred nekaj leti nekaj časopisnih hiš sklenilo z Yahoo

Mreža bo skupaj imela 50 milijonov različnih obiskovalcev na mesec, pokrivala pa bo velik del ZDA, zato bo namenjena predvsem oglaševalcem, ki delujejo na nacionalni ravni, gre torej predvsem za pridobivanje oglaševalskega denarja večjih podjetij. Poleg podjetij, omenjene časopisne hiše k sodelovanju vabijo tudi druge zainteresirane medije.


Vir: The New York Times

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice