V ZDA nastala močna spletna oglaševalska mreža

Časopisne hiše v zadnjih letih doživljajo pestre čase. Eden izmed korakov za njihovo boljšo prihodnost je ustanovitev oglaševalske mreže štirih največjih časopisnih hiš.
V ZDA nastala močna spletna oglaševalska mreža

Časopisne hiše se borijo za oglaševalce.

Raziskave sicer kažejo, da se spletnim časopisom obetajo boljši časi, saj se število obiskovalcev spletnih časopisov povečuje. Kljub temu so ustanovili skupno oglaševalsko mrežo za spletno oglaševanje, ki jim bo omogočala skupen nastop na trgu. V ta namen so ustanovili podjetje quadrantOne, ki bo vodilo celoten projekt.

Gre za časopise New York Times, USA Today publisher Gannet, Los Angeles Times publisher Tribune in San Francisco Chronicle publisher. Podobna mreža že obstaja, saj jo je pred nekaj leti nekaj časopisnih hiš sklenilo z Yahoo. 

Mreža bo skupaj imela 50 milijonov različnih obiskovalcev na mesec, pokrivala pa bo velik del ZDA, zato bo namenjena predvsem oglaševalcem, ki delujejo na nacionalni ravni, gre torej predvsem za pridobivanje oglaševalskega denarja večjih podjetij. Poleg podjetij, omenjene časopisne hiše k sodelovanju vabijo tudi druge zainteresirane medije.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje