Vabljeni na izobraževanje Priprava spletne strategije z Nastjo iz malinca.si

Avtor Matej Mušič — 14.02.2015
Komentiraj!
Zaradi izjemnega zanimanja se bo odvila tretja ponovitev izobraževanja Priprava spletne strategije. Namenjeno je tistim, ki spletne trgovine še nimajo, kot tudi tistim, ki spletno trgovino že imajo in bi radi povečali prodajo preko spleta oziroma naredili celovito spletno strategijo.
Vabljeni na izobraževanje Priprava spletne strategije z Nastjo iz malinca.si

Vabljeni na izobraževanje Priprava spletne strategije (Vir slike: 101nasvet.com)

V sklopu izobraževanj bo vsak udeleženec zase pripravil spletno strategijo (za izbrano obdobje). Pri tem se boste posvetili naslednjim točkam (odebeljeno so označene teme, ki se jim boste posvetili bolj podrobno):

  • Priprava Canvas modela in/ali vitkega okvirja
  • Finančni plan – stroški in prihodki, ter določanje cen
  • Segmentiranje kupcev in ciljne skupine
  • Osnove razvoja blagovne znamke preko spleta
  • Faze nakupnega procesa in kako razviti dobra uporabniško izkušnjo
  • Pregled glavnih prodajnih elementov vsake spletne trgovine
  • Pregled spletnih aplikacij in modulov za povečanje spletne prodaje
  • Grajenje baze kontaktov potencialnih strank preko spleta
  • Pregled in določanje možnih KPI-jev (ključni indikatorji uspeha)
  • Pregled orodij za merjenje rezultatov in analitik
  • Priprava spletne nagradne igre (vsak si jo bo brezplačno lahko pripravil sam s programom Tochko)
  • Komunikacija preko družabnih omrežij – predvsem Facebooka
  • Facebook oglaševanje
  • Google adwords oglaševanje (osnove)
  • Email marketing (katero orodje izbrati, kako napisati dober email, kako negovati bazo emailov)
  • Priprava marketinškega akcijskega načrta

Sprva bo stvar teoretično razložena, potem pa bo delo potekalo na konkretnih, resničnih primerih in rešitvah. Po prijavi na izobraževanje boste prejeli kratek vprašalnik, na podlagi katerega bo predavateljica oblikovala praktične primere in rešitve.

Skupaj kar 14 ur nasvetov!

Predavateljica

Nastja Kramer je skupaj z Andrejo (soustanoviteljica Malince) v 20 mesecih z minimalnim začetnim vložkom (7.500 €) odprla podjetje in:

  1. iz 0 € ustvarila 30.000 € mesečne prodaje preko spleta,
  2. zgradila svojo lastno blagovno znamko Malinca pod katero se prodaja že več kot 130 zdravih izdelkov,
  3. zbrala skupnost več kot 70.000 sledilcev na Facebooku in 50.000 bralcev Malincinih e-novičk,
  4. ustvarila portal z zdravimi recepti in trgovino z zdravo prehrano, ki je imela v 20 mesecih več kot 2.300.000 ogledov strani in 285.000 unikatnih obiskovalcev,
  5. prodrla na Hrvaški trg in razširila znamko Malinca v veleprodajo,
  6. pritišla v finale izbora za Mladega podjetnika leta 2014 in dobila naziv Spletni trgovec leta 2014 v kategoriji ”Hrana in pijača”,
  7. vložila več tisoč € in veliko časa za različna izobraževanja.

Prijave in več informacij o dogodku...

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!