Vam zmanjkuje časa? 12 nasvetov za upravljanje s časom

Danes veliko slišimo na temo upravljanja s časom oz. time managementa, vendar podjetnikom dragocenega časa kljub temu vedno znova primanjkuje. V kolikor tudi vi spadate med te nesrečneže, si preberite naslednjih 12 nasvetov. Morda vam bodo prišli prav.
Kako prihraniti čas

Kako prihraniti čas. (Vir slike: sxc.hu)

1. Najprej se lotite najbolj zahtevnih stvari.

Najprej pojejte špinačo. Vaša mama je imela prav, najprej se soočite z najbolj zahtevnimi jedmi na krožniku. Da malce poenostavimo, zjutraj se lotite najbolj zahtevnih opravil, saj ste spočiti in imate energije v izobilju. Dlje kot boste odlašali, težje bo za vas.

2. V mislih imejte tek na kratke proge in ne maratona.

Ljudje nismo narejeni za to, da se usedemo za pisalno mizo in 8 ur neprestano učinkovito in zbrano delamo. Več boste naredili, če boste imeli krajše intervale zbranega dela (brez motenj). Lahko si pomagate kar z budilko, s štoparico ali kuhinjskim odštevalnikom časa. Nastavite si čas 45 do 60 min in ne odnehajte, dokler ne zaslišite alarma. Presenečeni boste nad tem, kaj lahko dosežete v pičli uri.

3. Bodite sebični.

Ko si enkrat organizirate seznam prioritet, mora ta seznam imeti prednost pred vsemi drugimi. Šele ko boste opravili svoje delo, boste zares lahko pomagali drugim. Vendar vedno najprej dokončajte svoje delo – vedno!

4. Vse zahteve in naloge morajo imeti datume.

Vsakič, ko od nekoga nekaj zahtevate, mu pojasnite, do kdaj mora biti naloga narejena. Ne samo, da boste zadevo imeli narejeno takrat, ko jo pričakujete, tudi vse bo izvedeno veliko hitreje.

In obratno, vsakič, ko od vas nekdo zahteva nekaj, ga vprašajte, do kdaj mora biti narejeno in si to zapišite na koledar.

5. Vse naenkrat.

Predvidevamo, da ste tudi vi vsak dan skoraj pokopani pod goro e-mailov, ki prihajajo v vaš spletni nabiralnik. Najboljše, kar lahko storite je, da vsako e-pošto preberete samo enkrat. Ko e-pošto odprete, jo preberite in se odločite, kaj boste z njo naredili (odgovorite, posredujete naprej, zahtevate dodatne informacije itd.), nikar je zgolj ne preberite, naredite nekaj na pol in si jo pustite za naslednjič – to je zapravljanje časa.

6. Kupčkajte podobne naloge.

Vaš teden si organizirajte tako, da podobne naloge opravljate na isti dan.

7. Pogovor iz oči v oči vam bo prihranil čas.

Nikar ne poizkušajte dešifrirati zapletene e-pošte. Dvignite telefon oz. stopite do sosednje pisarne in človeka vprašajte, kaj je imel v mislih. Komunikacija je ključnega pomena!

8. Delegirajte.

Naučite se delegirati delo. Naj določeno delo nekdo opravi namesto vas – zaupajte svoji ekipi.

9. Beležite stvari.

V kolikor se vam zgodi, da v petek popoldan razmišljate »Kam za vraga je šel cel teden?!«, je čas, da si pričnete stvari beležiti (dan za dnem in po urah) – na tak način boste hitro ugotovili, kje so največje luknje in jih boste lahko odpravili.

10. Telovadba in gibanje.

Pri ogromno dela velikokrat pozabimo na lastno zdravje. Zdrava prehrana in gibanje vam bodo dali novih moči za spopadanje s težkimi nalogami.

11. Včasih moramo upočasniti zadeve, da se te pospešijo.

Res je! Včasih je preprosto treba iti bolj počasi, da lahko delo pospešimo. S tem, ko odstranimo motnje in distrakcije ter se previdno posvetimo nalogi, lahko dejansko pospešimo delo.

12. Sprostite se.

Nič ni tako zelo resno, da se ne bi mogli zadevi vsaj malo nasmehniti. V kolikor se boste vsak dan vsaj enkrat dobro nasmejali, vas bo to sprostilo in vam vlilo novih moči.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje