Vas zanima, kaj se o vas piše na spletu?

Avtor Maja Borštnik — 15.04.2015
Komentiraj!
»Velik potencial spletnega orodja Mediatoolkit smo prepoznali že več kot pred tremi leti, ko smo začeli z njegovim razvojem. Primaren cilj je bil novinarjem in urednikom omogočiti pravočasno slediti aktualnim novicam iz vsega sveta«, pravi Ivor Bihar iz Mediatoolkit-a.
Vas zanima, kaj se o vas piše na spletu?

Vas zanima, kaj se o vas piše na spletu? (Vir slike: Picjumbo.com)

Razvila ga je hrvaška digitalna agencija Degordian, ki je preko investitorjev iz RSG kapitala povezana tudi s Slovenijo. Po mnenju Jureta Mikuža bo razvijanje podjetniškega ekosistema postavilo temelje za gospodarsko rast in razvoj na znanju temelječe družbe. V prihodnje pa se bo povezava spletnega orodja s Slovenijo še bolj okrepila. Zastopnik za Slovenijo je namreč postalo podjetje Argo Navis d.o.o., ki verjame v široko uporabnost spletnega orodja na slovenskem trgu.

Mediatoolkit je spletna in mobilna aplikacija, v kratkem bo razvita tudi za iPhone. Uporabnike v trenutku obvesti, ko nekdo izbrano ključno besedo objavi na spletu. Vsakega uporabnika v realnem času informira o zanj relevantnih omembah izbranih ključnih besed, ki lahko predstavljajo ime podjetja, blagovne znamke, izdelkov ali konkurence. Orodje spremlja objave iz preko več kot 10 milijonov spletnih virov, k čemur spadajo tudi omembe na forumih in družabnih omrežjih. Rezultat spremljanja je pregledna statistika, ki podatke razvršča po dosegu, pomembnosti in viralnosti, možna pa je razvrstitev po pozitivnih ali negativnih odzivih. Seveda vse v natančno definiranem časovnem razponu.

Posebna pozornost Mediatoolkita je namenjena postavljanju samih ključnih besed. Osebna komunikacija z uporabniki pripomore njihovi bolj natančni določitvi, kar zmanjša število nerelevantnih zadetkov. Zaradi tega je izkušnja uporabnika z orodjem za spremljanje objav ključnih besed na spletu boljša in odraz dejanske komunikacije v realnem času.

»Razvoj same ideje je bil pravi tehnični izziv, ki je zahteval veliko ur testiranj in učenja,« nadaljuje Bihar. Olajševalna okoliščina je bila ta, da je produkt razvijala ravno digitalna agencija Degordian, njegove nenehne izboljšave pa so neločljivi del vsakdana njegove ekipe, tako izkušenih programerjev, razvijalcev kot oblikovalcev. V zadnjih treh letih je Mediatoolkit uporabljalo več kot 10.000 uporabnikov, od tega je orodje v zadnjih osmih mesecih uporabljalo več kot 7 tisoč uporabnikov.

»Večina uporabnikov je trenutno iz naše regije, torej Hrvaške, Srbije ter Bosne in Hercegovine. Zelo ponosni pa smo na dejstvo, da imamo uporabnike iz skoraj vseh koncev sveta, kar pomeni, da je Mediatoolkit zelo hitro postal globalni produkt,« trdi Bihar.

Ekipa ga je predstavila na več različnih startup konferencah, tudi na WebFest.me konferenci, kjer je osvojila prvo mesto in se kot zmagovalec predstavila na enem izmed največjih startup dogodkov na svetu, TechCrunch Disruptu v New Yorku. Projekt je tudi zaradi svoje inovativnosti dobil finančno podporo številnih investitorjev.

»Možnost uporabe orodja v različnih kontekstih in za različna podjetja, tako majhna kot velika, dela orodje univerzalno. Zaradi tega je njegova uspešnost tudi na globalnem trgu pričakovana in tudi realna, prostora za rast in razvoj pa je še veliko«, pravi Dario Radošević, ki bo skrbel za zadovoljstvo njegovih slovenskih uporabnikov.

Orodje Mediatoolkit lahko brezplačno testirate na www.mediatoolkit.com.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice